sacro

Szanowny Użytkowniku,

Zanim zaakceptujesz pliki "cookies" lub zamkniesz to okno, prosimy Cię o zapoznanie się z poniższymi informacjami. Prosimy o dobrowolne wyrażenie zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych partnerów biznesowych oraz udostępniamy informacje dotyczące plików "cookies" oraz przetwarzania Twoich danych osobowych. Poprzez kliknięcie przycisku "Akceptuję wszystkie" wyrażasz zgodę na przedstawione poniżej warunki. Masz również możliwość odmówienia zgody lub ograniczenia jej zakresu.

1. Wyrażenie Zgody.

Jeśli wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych Zaufanych Partnerów, które udostępniasz w historii przeglądania stron internetowych i aplikacji w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych i aplikacjach w celu określenia Twoich potencjalnych zainteresowań w celu dostosowania reklamy i oferty), w tym umieszczanie znaczników internetowych (plików "cookies" itp.) na Twoich urządzeniach oraz odczytywanie takich znaczników, proszę kliknij przycisk „Akceptuję wszystkie”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub chcesz ograniczyć jej zakres, proszę kliknij „Zarządzaj zgodami”.

Wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Możesz zmieniać zakres zgody, w tym również wycofać ją w pełni, poprzez kliknięcie przycisku „Zarządzaj zgodami”.




Przetarg

Szycie umundurowania galowego i wyjściowego dla 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Poznaniu

25-04-2022, 20:52

Dane kontaktowe

14 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Bukowska 34,60-811 Poznań
tel. 261574802
e-mail: [email protected]
http:// www.14wog.wp.mil.pl

Kontaktując się z firmą powiedz, że zdobyłeś o niej informacje dzięki portalowi elektryka.org!
Dziękujemy!
Szczegóły przetargu

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Szycie umundurowania galowego i wyjściowego dla
14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Poznaniu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 302067654

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bukowska 34

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 60-811

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.7.) Numer telefonu: 261574802

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: [email protected]

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.14wog.wp.mil.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Szycie umundurowania galowego i wyjściowego dla
14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Poznaniu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0d0af621-c481-11ec-aa46-6a814e8de928

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00134128

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00042263/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.9 Szycie umunduroania galowego i wyjściowego dla 14 WOG

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/14wog_wp

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/14wog_wp i formularza „Wyślij wiadomość” dostępnego na stronie dotyczącej danego postępowania.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Dokumenty elektroniczne lub ich elektroniczne kopie oraz oświadczenia składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem platformy www.platformazakupowa.pl jako załączniki. Zamawiający dopuszcza następujący format przesyłanych danych: .pdf, .doc, .xls, .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf oraz w celu ewentualnej kompresji danych, formaty .zip, .7Z.
Sposób złożenia oferty i dokumentów elektronicznych, w tym podpisywanie dokumentów kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, a także zasady korzystania z portalu, opisane zostały w „Instrukcji dla wykonawców” oraz w „Regulaminie Internetowej Platformy zakupowej platformazakupowa.pl Open Nexus Sp. z o.o.” dostępnych pod adresem www.platformazakupowa.pl.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy
w Poznani u, ul. Bukowska 34, 60-811 Poznań, tel. 261 574 802;
2) inspektorem ochrony danych osobowych w 14 Wojskowym Oddziale Gospodarczym jest wyznaczony przez Komendanta inspektor ochrony danych osobowych tel. 261-577-445;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „Szycie umundurowania galowego i wyjściowego dla 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Poznaniu”, nr sprawy 17/z/2022, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 19 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. ustawy;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy (w tym gwarancji) przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 17/z/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1 - Umundurowanie galowe i wyjściowe.
Przedmiotem zamówienia jest szycie umundurowania galowego i wyjściowego dla żołnierzy zawodowych według określonych wzorów przedmiotów obowiązujących w MON, zgodnie z Wojskową Dokumentacją Techniczno – Technologiczną do produkcji seryjnej (WDTT) i Wymaganiami Techniczno-Użytkowymi (WTU) dostępnymi w Wojskowym Ośrodku Badawczo-Wdrożeniowym Służby Mundurowej (WOBWSM) z użyciem tkanin Wykonawcy

4.2.6.) Główny kod CPV: 98393000-4 - Usługi krawieckie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

7. Zamawiający przewiduje skorzystanie z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ust.1 ustawy, tj.:
• zwiększenia zamówienia ilości poszczególnego asortymentu po cenach jednostkowych wynikających z umowy. Zwiększenie ilości zamówienia maksymalnie do 50 % wartości netto umowy dla każdego zadania.
• Zamawiający skorzysta z opcji zamówienia w przypadku zwiększenia się zapotrzebowania na mundury o nietypowej budowie ciała nie ujęte w tabelach rozmiarowych - dotyczy zad nr 1 oraz w przypadku zwiększenia się zapotrzebowania na mundury dla OR SP dotyczy zadania nr 2 i 3. Zgodnie z cenami ujętymi w formularzu cenowym.
Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako „prawo opcji” jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Realizacja opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Brak realizacji zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający(oddzielnie dla każdego zadania częściowego) Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
K-1 cena oferty brutto
K-2 Termin dostawy zamówienia min 21 dni max 50 dni
K-3 Okres gwarancji: min 36 miesięcy max 48 miesięcy
2. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
3. Oferta najkorzystniejsza to oferta, która otrzyma najwyższą łączną ocenę punktową ze wszystkich kryteriów, tj. K1 + K2 + K3.
4. Maksymalna liczba punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: K-2 Termin dostawy zamówienia min 21 dni max 50 dni

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: K-3 Okres gwarancji: min 36 miesięcy max 48 miesięcy

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2 - Umundurowanie służbowe
Przedmiotem zamówienia jest szycie umundurowania galowego i wyjściowego dla żołnierzy zawodowych według określonych wzorów przedmiotów obowiązujących w MON, zgodnie z Wojskową Dokumentacją Techniczno – Technologiczną do produkcji seryjnej (WDTT) i Wymaganiami Techniczno-Użytkowymi (WTU) dostępnymi w Wojskowym Ośrodku Badawczo-Wdrożeniowym Służby Mundurowej (WOBWSM) z użyciem tkanin Wykonawcy

4.2.6.) Główny kod CPV: 98393000-4 - Usługi krawieckie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

7. Zamawiający przewiduje skorzystanie z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ust.1 ustawy, tj.:
• zwiększenia zamówienia ilości poszczególnego asortymentu po cenach jednostkowych wynikających z umowy. Zwiększenie ilości zamówienia maksymalnie do 50 % wartości netto umowy dla każdego zadania.
• Zamawiający skorzysta z opcji zamówienia w przypadku zwiększenia się zapotrzebowania na mundury o nietypowej budowie ciała nie ujęte w tabelach rozmiarowych - dotyczy zad nr 1 oraz w przypadku zwiększenia się zapotrzebowania na mundury dla OR SP dotyczy zadania nr 2 i 3. Zgodnie z cenami ujętymi w formularzu cenowym.
Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako „prawo opcji” jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Realizacja opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Brak realizacji zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający(oddzielnie dla każdego zadania częściowego) Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
K-1 cena oferty brutto
K-2 Termin dostawy zamówienia min 21 dni max 50 dni
K-3 Okres gwarancji: min 36 miesięcy max 48 miesięcy
2. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
3. Oferta najkorzystniejsza to oferta, która otrzyma najwyższą łączną ocenę punktową ze wszystkich kryteriów, tj. K1 + K2 + K3.
4. Maksymalna liczba punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: K-2 Termin dostawy zamówienia min 21 dni max 50 dni

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: K-3 Okres gwarancji: min 36 miesięcy max 48 miesięcy

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 3 - Ubiory wieczorowe
Przedmiotem zamówienia jest szycie umundurowania galowego i wyjściowego dla żołnierzy zawodowych według określonych wzorów przedmiotów obowiązujących w MON, zgodnie z Wojskową Dokumentacją Techniczno – Technologiczną do produkcji seryjnej (WDTT) i Wymaganiami Techniczno-Użytkowymi (WTU) dostępnymi w Wojskowym Ośrodku Badawczo-Wdrożeniowym Służby Mundurowej (WOBWSM) z użyciem tkanin Wykonawcy

4.2.6.) Główny kod CPV: 98393000-4 - Usługi krawieckie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

7. Zamawiający przewiduje skorzystanie z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ust.1 ustawy, tj.:
• zwiększenia zamówienia ilości poszczególnego asortymentu po cenach jednostkowych wynikających z umowy. Zwiększenie ilości zamówienia maksymalnie do 50 % wartości netto umowy dla każdego zadania.
• Zamawiający skorzysta z opcji zamówienia w przypadku zwiększenia się zapotrzebowania na mundury o nietypowej budowie ciała nie ujęte w tabelach rozmiarowych - dotyczy zad nr 1 oraz w przypadku zwiększenia się zapotrzebowania na mundury dla OR SP dotyczy zadania nr 2 i 3. Zgodnie z cenami ujętymi w formularzu cenowym.
Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako „prawo opcji” jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Realizacja opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Brak realizacji zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający(oddzielnie dla każdego zadania częściowego) Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
K-1 cena oferty brutto
K-2 Termin dostawy zamówienia min 21 dni max 50 dni
K-3 Okres gwarancji: min 36 miesięcy max 48 miesięcy
2. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
3. Oferta najkorzystniejsza to oferta, która otrzyma najwyższą łączną ocenę punktową ze wszystkich kryteriów, tj. K1 + K2 + K3.
4. Maksymalna liczba punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: K-2 Termin dostawy zamówienia min 21 dni max 50 dni

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: K-3 Okres gwarancji: min 36 miesięcy max 48 miesięcy

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności technicznej lub zawodowej – dotyczy zadnia nr 1
Wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże, że w okresie trzech ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch usług – dwóch umów na usługę szycia umundurowania o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca dołączy dowody (poświadczenia), że powyższa usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie.
W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców ocena spełnienia warunku z rozdz. VII SWZ dotyczyć będzie łącznie wszystkich Wykonawców.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca składa wraz z ofertą:
1) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie aktualne na dzień składania ofert. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane środki dowodowe. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - dotyczy także spółek cywilnych.
Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu.
Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) Oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych we wstępnym oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu, w zakresie podstaw wykluczenia
z postępowania wskazanych przez Zamawiającego w Rozdz. VI SWZ (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SWZ). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie to składa każdy z Wykonawców.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykaz usług – dotyczy zadania nr 1 - zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych.
1. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych podlegających uzupełnieniu zgodnie z art. 107 ust. 2 ustawy- w zakresie spełniania warunków:
a) zaświadczenie wydane przez Komendanta WOBWSM /Wojskowy Ośrodek Badawczo-Wdrożeniowy Służby Mundurowej/, jako podmiotu uprawnionego do oceny zgodności i kontroli jakości, o posiadaniu wzoru zakładowego wyrobu (PUiW) zgodnego w dniu uruchomienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego WDTT i wzorem do produkcji seryjnej (z datą wystawienia późniejszą od daty zatwierdzenia WDTT lub WTU),
b) certyfikat wystawiony przez jednostkę certyfikującą na dostawy PUiW, które podlegają ocenie zgodności w trybie III zgodnie z rozporządzeniem Ministra Obrony Narodowej z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowego wykazu wyrobów podlegających ocenie zgodności oraz sposobu i trybu przeprowadzenia oceny zgodności wyrobów przeznaczonych na potrzeby obronności państwa (tj. Dz.U. z 2018 r. poz. 1385, z późn. zm.), lub tkaniny dla mundurów galowych i wyjściowych wyprodukowanych w ramach obowiązywania certyfikatów w latach poprzednich wraz z przedstawieniem aktualnych wyników badań z akredytowanych laboratoriów potwierdzających zgodność z wymaganiami.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

1. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych podlegających uzupełnieniu zgodnie z art. 107 ust. 2 ustawy- w zakresie spełniania warunków:
a) zaświadczenie wydane przez Komendanta WOBWSM /Wojskowy Ośrodek Badawczo-Wdrożeniowy Służby Mundurowej/, jako podmiotu uprawnionego do oceny zgodności i kontroli jakości, o posiadaniu wzoru zakładowego wyrobu (PUiW) zgodnego w dniu uruchomienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego WDTT i wzorem do produkcji seryjnej (z datą wystawienia późniejszą od daty zatwierdzenia WDTT lub WTU),
b) certyfikat wystawiony przez jednostkę certyfikującą na dostawy PUiW, które podlegają ocenie zgodności w trybie III zgodnie z rozporządzeniem Ministra Obrony Narodowej z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowego wykazu wyrobów podlegających ocenie zgodności oraz sposobu i trybu przeprowadzenia oceny zgodności wyrobów przeznaczonych na potrzeby obronności państwa (tj. Dz.U. z 2018 r. poz. 1385, z późn. zm.), lub tkaniny dla mundurów galowych i wyjściowych wyprodukowanych w ramach obowiązywania certyfikatów w latach poprzednich wraz z przedstawieniem aktualnych wyników badań z akredytowanych laboratoriów potwierdzających zgodność z wymaganiami.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

4. Wykonawca przed podpisaniem umowy dostarczy Zamawiającemu:
• deklaracji zgodności w zakresie obronności i bezpieczeństwa (deklaracja zgodności OiB), potwierdzającej przeprowadzenie procesu oceny zgodności z ustawą z dnia 17 listopada 2006 r. o systemie oceny zgodności wyrobów przeznaczonych na potrzeby obronności i bezpieczeństwa państwa (tj. Dz.U. z 2018 r. poz. 114, z późn. zm.) i rozporządzenia Ministra Obrony Narodowej z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowego wykazu wyrobów podlegających ocenie zgodności oraz sposobu i trybu przeprowadzenia oceny zgodności wyrobów przeznaczonych na potrzeby obronności państwa(tj. Dz.U.
z 2018 r. poz. 1385, z późn. zm.),
• wykazy dostarczonych partii wyrobu i ich produkcji (miesiąc, rok),
• nazwę i siedzibę Wykonawcy,
• numer umowy, na podstawie której realizowana jest dostawa,
• kopie Świadectwa zgodności (Certificate of Conformity – CoC) wystawione zgodnie z decyzją Nr 126/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 16 sierpnia 2019 r. w sprawie zapewnienia jakości sprzętu wojskowego i usługi, których przedmiotem jest sprzęt wojskowy (Dz. Urz. Min. Obr. Mar. Z 2019 r. poz. 159).
5. Wykonawca w terminie jednego tygodnia licząc od daty zawarcia umowy dostarczy Zamawiającemu wykazu osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę ze wskazaniem czynności jakie będą wykonywać.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie -załącznik nr 4 do SWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - dotyczy także spółek cywilnych. Zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi lub dostawy wykonają poszczególni wykonawcy. Wzór oświadczenia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy stanowi załącznik nr 8 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców ocena spełnienia warunku z rozdz. VII SWZ dotyczyć będzie łącznie wszystkich Wykonawców. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy przedstawienia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

2. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian w treści umowy zgodnie z projektem umowy stanowiącym załącznik do SWZ oraz w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
1) konieczności dostosowania się przez Zamawiającego do przepisów o ochronie informacji niejawnych skutkujących koniecznością dokonania zmian w przedmiocie zamówienia realizowanym przez Wykonawcę w ramach niniejszej umowy,
2) zmian w zakresie zmniejszenia przedmiotu zamówienia uwarunkowanej zmianą planu finansowego Zamawiającego; konieczności wprowadzenia korekt zmniejszających zakres przedmiotu zamówienia na skutek zmniejszenia otrzymania przez Zamawiającego środków finansowych przydzielonych w ramach planu finansowego na dany rok budżetowy, uprzednio zaplanowanych i zapotrzebowanych przez Zamawiającego na zabezpieczenie realizacji usług,
3) zmiany kwoty wynagrodzenia brutto – w przypadku gdy w trakcie realizacji umowy nastąpi ustawowa zmiana podatku VAT,
4) zmiany w zakresie osób reprezentujących strony umowy w szczególności w sytuacjach losowych, zmian organizacyjnych,
5) zmiany w zakresie wskazanych dla realizacji umowy podwykonawców – w przypadku gdy w szczególności podwykonawca wadliwie wykonuje umowę w tym zaprzestał jej wykonywania lub w razie upadłości / likwidacji podwykonawcy,
6) wystąpienia sytuacji nieprzewidywalnych, uzasadnionych i niezależnych od stron umowy.
7) Zmiany umowy mogą być dokonywane wyłącznie za zgodą obu Stron, w formie pisemnej (w postaci aneksu) pod rygorem nieważności.
8) Nie stanowią zmiany umowy w rozumieniu art. 455 ustawy:
a) zmiana danych teleadresowych,
b) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy;
9) Zamawiający zastrzega sobie, iż ostateczna treść umowy w stosunku do projektu umowy może ulec zmianie, jednakże wyłącznie w zakresie nie zmieniającym istotnych warunków złożonej oferty i SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-05-06 08:30

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/14wog_wp

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-06 09:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-06-04

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Oferta musi zawierać:
a) wypełniony formularz oferty - sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ,
b) przedmiotowe środki dowodowe wymienione w rozdziale IV niniejszej SWZ
c) stosowne pełnomocnictwo(a) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,
d) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego,
e) Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
(wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy).
f) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia (załączniki nr 4 do SWZ),
g) pisemne zobowiązanie podmiotu do udostępnienia niezbędnych zasobów
do wykonania zamówienia (załącznik nr 9 do SWZ) – jeżeli dotyczy,
h) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o którym mowa w ust. f) składa każdy z Wykonawców.
2. Oferta oraz oświadczenie Wykonawcy muszą być złożone w oryginale.