28-06-2016, 00:00
Zakład Gospodarki MieszkaniowejROBOTY ZDUŃSKIE - BOM IROBOTY ZDUŃSKIE - BOM I - STARÓWKAROBOTY ZDUŃSKIE - BOM IIROBOTY ZDUŃSKIE - BOM III
ul. Grudziądzka 159 B 159 B,87-100 Toruń
tel. 056 6577555
fax. 056 6577504
e-mail: [email protected]
http:// www.bip.zgm.torun.pl
Toruń: Roboty zduńskie
Numer ogłoszenia: 106441 - 2016; data zamieszczenia: 28.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej , ul. Grudziądzka 159 B, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6577555, faks 056 6577504.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty zduńskie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wartość zamówienia nie przekracza kwoty 5 225 000 EURO. Prace zduńskie w zakresie przestawienia istniejących oraz postawienia nowych pieców kaflowych w lokalach gminnych w budynkach administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Toruniu w rejonie BOM I (z wyłączeniem rejonu Starówki), BOM I (rejon Starówki ), BOM II oraz BOM III, w ilości nie większej niż 64 szt.
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.26.30-6, 45.45.30.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: część 1: 800,00 zł, część 2: 600 ,00 zł, część 3: 1.500,00 zł, część 4: 800,00 zł
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten będzie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że należycie wykonał w ciągu 12-stu bezpośrednio po sobie następujących miesiącach kalendarzowych, przypadających w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia (tj. roboty zduńskie w zakresie postawienia lub przestawienia pieców kaflowych), o łącznej wartości nie mniejszej niż: - 30 000 złotych brutto, w przypadku ubiegania się o część 1 zamówienia; - 20 000 złotych brutto, w przypadku ubiegania się o część 2 zamówienia; - 50 000 złotych brutto, w przypadku ubiegania się o część 3 zamówienia; - 30 000 złotych brutto, w przypadku ubiegania się o część 4 zamówienia. Wykonawcy ubiegający się o więcej niż jedną część zamówienia zobowiązani są udokumentować należyte wykonanie, w wyżej wskazanym okresie, prac o łącznej wartości nie mniejszej niż suma powyższych kwot przewidzianych dla części zamówienia, o które ubiega się dany wykonawca. UWAGA: Przy ocenianiu spełniania przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu, wartość należycie wykonanych robót będzie sumowana jedynie w okresach 12-stu bezpośrednio po sobie następujących miesięcy kalendarzowych. Za datę wykonania roboty uznaje się datę zakończenia robót
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten będzie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub udowodni, że będzie dysponował: - w przypadku ubiegania się o nie więcej niż dwie części zamówienia - minimum 1 osobą, a w przypadku ubiegania się o więcej niż dwie części zamówienia - minimum 2 osobami, przeznaczonymi do wykonania przedmiotu zamówienia, które posiadają kwalifikacje mistrzowskie lub czeladnicze w zawodzie zdun
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- w przypadku oferentów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dokumenty potwierdzające ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy PZP; - pełnomocnictwo upoważniające osobę/osoby składającą/e wniosek/oświadczenia lub poświadczającą/e kopie dokumentów za zgodność z oryginałem, do reprezentowania wykonawcy, jeżeli upoważnienie do reprezentowania wykonawcy nie wynika z innych dokumentów; - oświadczenie wykonawcy wskazujące części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom wraz z podaniem nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy; - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia lub inne dokumenty dowodzące, że wykonawca będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, jeżeli wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków; - jeżeli wykonawca, wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, zamawiający, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda dokumentów dotyczących w szczególności: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 20.
Opis sposobu dokonywania wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert, gdy liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu
Do udziału w postępowaniu zostanie zaproszonych dla każdej części po 20 wykonawców, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu i uzyskają najwyższą ilość punktów. Przy punktowaniu zostanie uwzględniona wartość brutto wszystkich robót zduńskich (postawienie lub przestawienie pieców kaflowych) wykonanych w ciągu 12-stu bezpośrednio po sobie następujących miesiącach kalendarzowych, przypadających w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, których należyte wykonanie zostanie potwierdzone wymaganymi dokumentami. Przy punktowaniu uwzględniony zostanie ten z okresów 12-stu bezpośrednio po sobie następujących miesięcy kalendarzowych, przypadających w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, w którym dany wykonawca wykonał roboty zduńskie o największej wartości. Za datę wykonania roboty uznaje się datę zakończenia robót. Punkty zostaną przyznane według zasady 1,00zł/brutto/ = 1 punkt
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszcza się dokonywanie zmian niniejszej umowy w następujących przypadkach: - jeżeli zmiana będzie korzystna dla zamawiającego; - jeżeli zmiana będzie następstwem okoliczności niezależnych od stron, w szczególności jeżeli zmiana będzie dotyczyć terminu wykonania umowy i będzie następstwem nieudostępnienia lokali przez użytkowników; - jeżeli dojdzie do zmiany przepisów prawa, a aneks do umowy będzie dotyczył dostosowania sposobu wykonywania przedmiotu treści umowy do znowelizowanych przepisów. Wynagrodzenie Wykonawcy podlega zmianie (obniżeniu lub podwyższeniu), jeżeli w trakcie obowiązywania umowy wejdzie w życie na mocy przepisów prawa podatkowego nowa wysokość stawki podatku VAT. Wynagrodzenie podlega zmianie wyłącznie o taką wysokość jaka wynika ze wzrostu lub obniżenia stawki VAT. Utrata przez wykonawcę zwolnienia z podatku nie ma wpływu na wysokość wynagrodzenia
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: nie dotyczy.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.07.2016 godzina 08:45, miejsce: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, ul. Grudziądzka 159B, 87-100 Toruń, pokój 16(kancelaria).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wraz z wymaganymi oświadczeniami i dokumentami należy złożyć w formie pisemnej. W pozostałym zakresie oświadczenia, wnioski lub zawiadomienia oraz informacje mogą być przekazywane pisemnie lub faksem. Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć w zamkniętej kopercie z oznaczeniem: WNIOSEK O DOPUSZCZENIE DO UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU O ZAMÓWIENIE PUBLICZNE W TRYBIE PRZETARGU OGRANICZONEGO - ROBOTY ZDUŃSKIE. W złożonym wniosku należy wskazać części zamówienia, o które zamierza ubiegać się wykonawca. W przypadku braku takiej informacji Zamawiający przyjmie, że wniosek dotyczy wszystkich części zamówienia. Wszystkie oświadczenia muszą być podpisane, a kserokopie dokumentów poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy zgodną z danymi podanymi w akcie rejestrowym lub posiadającą odpowiednie pełnomocnictwa. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ze złożonych oświadczeń oraz dokumentów musi wynikać, że każdy z wykonawców oddzielnie nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1, oraz że łącznie spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1. W przypadku, gdy wykonawca dołączy do oferty dokumenty zawierające wartości w walucie innej niż złoty polski (PLN), zamawiający przeliczy te wartości na złote polskie (PLN) wg średniego kursu Narodowego Banku Polskiego (NBP) danej waluty z dnia ogłoszenia niniejszego postępowania. Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone przez wykonawcę jako tajemnica przedsiębiorstwa zostały złożone w oddzielnej, wewnętrznej kopercie lub oznaczone w widoczny sposób jako TAJEMNICA PRZEDSIĘBIORSTWA. Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą być one udostępnione oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Szczegółowy wykaz pieców zostanie przekazany wykonawcom wraz ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia. Wzory oświadczeń oraz wykazów są do pobrania ze strony www.bip.zgm.torun.pl.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ROBOTY ZDUŃSKIE - BOM I.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prace zduńskie w zakresie przestawienia istniejących oraz postawienia nowych pieców kaflowych w lokalach gminnych w budynkach administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Toruniu w rejonie BOM I (z wyłączeniem rejonu Starówki), w ilości nie większej niż 14 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.26.30-6, 45.45.30.00-7.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ROBOTY ZDUŃSKIE - BOM I - STARÓWKA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prace zduńskie w zakresie przestawienia istniejących oraz postawienia nowych pieców kaflowych w lokalach gminnych w budynkach administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Toruniu w rejonie BOM I (rejon Starówki), w ilości nie większej niż 10 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.26.30-6, 45.45.30.00-7.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ROBOTY ZDUŃSKIE - BOM II.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prace zduńskie w zakresie przestawienia istniejących oraz postawienia nowych pieców kaflowych w lokalach gminnych w budynkach administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Toruniu w rejonie BOM II, w ilości nie większej niż 25 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.26.30-6, 45.45.30.00-7.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ROBOTY ZDUŃSKIE - BOM III.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prace zduńskie w zakresie przestawienia istniejących oraz postawienia nowych pieców kaflowych w lokalach gminnych w budynkach administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Toruniu w rejonie BOM III, w ilości nie większej niż 15 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.26.30-6, 45.45.30.00-7.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia: