sacro

Szanowny Użytkowniku,

Zanim zaakceptujesz pliki "cookies" lub zamkniesz to okno, prosimy Cię o zapoznanie się z poniższymi informacjami. Prosimy o dobrowolne wyrażenie zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych partnerów biznesowych oraz udostępniamy informacje dotyczące plików "cookies" oraz przetwarzania Twoich danych osobowych. Poprzez kliknięcie przycisku "Akceptuję wszystkie" wyrażasz zgodę na przedstawione poniżej warunki. Masz również możliwość odmówienia zgody lub ograniczenia jej zakresu.

1. Wyrażenie Zgody.

Jeśli wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych Zaufanych Partnerów, które udostępniasz w historii przeglądania stron internetowych i aplikacji w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych i aplikacjach w celu określenia Twoich potencjalnych zainteresowań w celu dostosowania reklamy i oferty), w tym umieszczanie znaczników internetowych (plików "cookies" itp.) na Twoich urządzeniach oraz odczytywanie takich znaczników, proszę kliknij przycisk „Akceptuję wszystkie”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub chcesz ograniczyć jej zakres, proszę kliknij „Zarządzaj zgodami”.

Wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Możesz zmieniać zakres zgody, w tym również wycofać ją w pełni, poprzez kliknięcie przycisku „Zarządzaj zgodami”.




Przetarg

Przedmiotem zamówienia jest remont bocznego holu na I piętrze Szkoły oraz 4 sal lekcyjnych i łazienki na tej samej kondygnacji w głównym budynku Szkoły oraz holu w pawilonie szkolnym i jednej sali lekcyjnej w budynku Warsztatów Szkolnych przy ulicy Śląskiej.

02-01-2009, 00:00

Dane kontaktowe

Zespół Szkół Nr 1 im. St. Staszica
ul. Mickiewicza 10 10,12-100 Szczytno
tel. 0-89 624 2838
fax. 0-89 624 2838 wew. 31
e-mail: [email protected]
http:// www.zs1szczytno.ehost.pl

Kontaktując się z firmą powiedz, że zdobyłeś o niej informacje dzięki portalowi elektryka.org!
Dziękujemy!
Szczegóły przetargu

Szczytno: Przedmiotem zamówienia jest remont bocznego holu na I piętrze Szkoły oraz 4 sal lekcyjnych i łazienki na tej samej kondygnacji w głównym budynku Szkoły oraz holu w pawilonie szkolnym i jednej sali lekcyjnej w budynku Warsztatów Szkolnych przy ulicy Śląskiej.
Numer ogłoszenia: 537 - 2009; data zamieszczenia: 02.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Nr 1 im. St. Staszica , ul. Mickiewicza 10, 12-100 Szczytno, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-89 624 2838, faks 0-89 624 2838 wew. 31.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zs1szczytno.ehost.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest remont bocznego holu na I piętrze Szkoły oraz 4 sal lekcyjnych i łazienki na tej samej kondygnacji w głównym budynku Szkoły oraz holu w pawilonie szkolnym i jednej sali lekcyjnej w budynku Warsztatów Szkolnych przy ulicy Śląskiej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowy remont bocznego holu ,4 sal lekcyjnych i łazienki dziewcząt na I piętrze głównego budynku Szkoły oraz remont posadzki i wymiana drzwi wejściowych w holu w pawilonie szkolnym przy ulicy Mickiewicza 7 a także remont posadzki i malowanie sali lekcyjnej w Warsztatach Szkolnych przy ulicy Śląskiej..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.31.00.00-3.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąść udział wykonawcy ,którzy spełniają następujące warunki : -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności ,jeżeli ustawa nakłada obowiązek posiadania takich uprawnień, -posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej, wykonanie zamówienia , -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podst.art. 24 i 22 ustawy ,poprzez nie zaleganie z opłacaniem podatków ,opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne z wyjątkiem przypadków ,gdy uzyskano przewidziane prawem zwolnienie ,odroczenie lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana w/g formuły spełnia - nie spełnia ,w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie ,iż w/w warunki wykonawca spełnił..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca winien złożyć następujące dokumenty : 1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia=e o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej ,wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, 2.oświadczenie ,że wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust.1 i nie podlega wykluczeniu z postępowania na mocy art.24 ust.1 i 2 ustawy PZP, 3.Zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału ZUS albo KRUS o niezaleganiu z opłacaniem podatków ,opłat ,składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne lub zaświadczenie o uzyskanym zgodnie z prawem zwolnieniu ,odroczeniu lub rozłożeniu na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu ,wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert, 4.wypełniony formularz oferty. 5.wykaz podmiotów i osób ,które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami o ich kwalifikacjach zawodowych ,doświadczeniu i wykształceniu niezbędnych do wykonania zamówienia, 6.zaparafowany projekt umowy. 7.wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie, 8.harmonogram rzeczowo-finansowy prac remontowych ,określający elementy i terminy realizacji robót oraz wynagrodzenie brutto..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.warmia.mazury.pl/powiat_szczycienski.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Nr 1 Im.Stanisława Staszica 12-100 Szczytno , ul.Mickiewicza 10.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.01.2009 godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkół Nr 1 12-100 Szczytno ,ul.Mickiewicza 10.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).