sacro

Szanowny Użytkowniku,

Zanim zaakceptujesz pliki "cookies" lub zamkniesz to okno, prosimy Cię o zapoznanie się z poniższymi informacjami. Prosimy o dobrowolne wyrażenie zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych partnerów biznesowych oraz udostępniamy informacje dotyczące plików "cookies" oraz przetwarzania Twoich danych osobowych. Poprzez kliknięcie przycisku "Akceptuję wszystkie" wyrażasz zgodę na przedstawione poniżej warunki. Masz również możliwość odmówienia zgody lub ograniczenia jej zakresu.

1. Wyrażenie Zgody.

Jeśli wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych Zaufanych Partnerów, które udostępniasz w historii przeglądania stron internetowych i aplikacji w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych i aplikacjach w celu określenia Twoich potencjalnych zainteresowań w celu dostosowania reklamy i oferty), w tym umieszczanie znaczników internetowych (plików "cookies" itp.) na Twoich urządzeniach oraz odczytywanie takich znaczników, proszę kliknij przycisk „Akceptuję wszystkie”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub chcesz ograniczyć jej zakres, proszę kliknij „Zarządzaj zgodami”.

Wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Możesz zmieniać zakres zgody, w tym również wycofać ją w pełni, poprzez kliknięcie przycisku „Zarządzaj zgodami”.




Przetarg

ZP/341/52/08 wykonanie robót budowlanych w budynku Szkoły Katolickiej przy ul. Piłsudskiego 21 w Zakopanem

05-01-2009, 00:00

Dane kontaktowe

Gmina Miasta Zakopane
ul. T. Kościuszki 13 13,34-500 Zakopane
tel. 018 2020448
fax. 018 2020448
e-mail: [email protected]
http:// www.zakopane.eu

Kontaktując się z firmą powiedz, że zdobyłeś o niej informacje dzięki portalowi elektryka.org!
Dziękujemy!
Szczegóły przetargu

Zakopane: ZP/341/52/08 wykonanie robót budowlanych w budynku Szkoły Katolickiej przy ul. Piłsudskiego 21 w Zakopanem
Numer ogłoszenia: 3227 - 2009; data zamieszczenia: 05.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Zakopane , ul. T. Kościuszki 13, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2020448, faks 018 2020448.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakopane.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP/341/52/08 wykonanie robót budowlanych w budynku Szkoły Katolickiej przy ul. Piłsudskiego 21 w Zakopanem.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana pokrycia dachowego i wentylacji w Szkole Katolickiej ul. Piłsudskiego 21 w Zakopanem. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie remontu w skład którego wejdą: 1. Montaż i demontaż rusztowań obejmujący: 1.1. Wyrównanie terenu. 1.2. Montaż, usztywnienie i zamocowanie z wykonaniem otworów i obsadzeniem haków. 1.3. Wykonanie daszków nad wejściami. 1.4. Okresowe sprawdzenie sztywności rusztowań. 1.5. Demontaż rusztowań i przygotowanie do przewozu. 1.6. Koszt pracy rusztowania 2. Roboty rozbiórkowe obejmujące: 2.1. Demontaż wsporników instalacji uziemiającej i odgromowej. 2.2. Rozebranie rynien z blachy nie nadającej się do użytku. 2.3. Rozebranie rur spustowych z blachy nie nadającej się do użytku. 2.4. Rozebranie pokrycia dachowego z blachy nie nadającej się do użytku 2.5. Rozebranie obróbek blacharskich: murów ogniowych, okapów kołnierzy, gzymsów itp. z blachy nie nadającej się do użytku. 2.6. Rozebranie konstrukcji więźb dachowych, deskowanie dachu z desek w odstępach. 2.7. Wywóz blachy do składowiska złomu samochodami samowyładowczymi. 3.Remont dachu obejmujący : 3.1. Wymianę elementów konstrukcyjnych dachu, krokwie zwykłe - przyjęto 10 % ilości. 3.2. Ułożenie na krokwiach ekranu zabezpieczającego z folii wiatroizolacyjnej 3.3. Impregnację, przycięcie i przybicie kontrłat. 3.4. Deskowanie połaci dachowych z tarcicy nasyconej gr. 25 mm (przyjęto 50% desek z rozbiórki). 3.5. Impregnację ognioochronną elementów drewnianych dachu. 3.6. Obróbkę z blachy ocynkowanej wyłazów dachowych w dachach krytych blachą. 3.7. Różne obróbki z blachy ocynkowanej przy szerokości w rozwinięciu ponad 25cm. 3.8. Założenie pasów usztywniających z blachy ocynkowanej, szerokości 0,20m. 3.9. Pokrycie dachu blachą ocynkowaną, (rozstaw rąbka prostopadłego do okapu 57mm), blacha 0.50mm. 3.10. Rynny dachowe - montaż z gotowych elementów, półokrągłe, Fi15cm, blacha ocynkowana. 3.11. Rury spustowe - montaż z gotowych elementów, okrągłe, Fi15cm, blacha ocynkowana. 3.12. Odtworzenie i pomiary instalacji odgromowej. 3.13. Naprawę gzymsów betonowych pod okapami. 4. Remont grawitacyjnej wentylacji wewnętrznej obejmujący: 4.1. Rozebranie metalowego czopucha do komina dymowego. 4.2. Oczyszczenie przewodów kominowych. 4.3 Zamurowanie otworów w ścianach z cegły. 4.4. Wykucie otworów i wstawienie kratek wentylacyjnych. 4.5. Badanie przewodu kominowego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.21.00-2, 45.11.11.00-9, 45.26.11.00-5, 45.26.00.00-7, 45.26.12.10-9, 45.31.11.00-1, 45.45.31.00-8, 45.33.12.10-1.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Każdy wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przetargowe w wysokości 2.500,00 zł ( słownie: dwa tysiące pięćset złotych) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2) poręczeniach bankowych; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 lit. b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn.zm.). 3. Wadium przetargowe w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Urzędu Miasta Zakopane w PEKAO S.A. w Zakopanem nr: 85124047481111000048718666 Wadium powinno znajdować się na koncie zamawiającego najpóźniej w terminie składania ofert tj.27 stycznia 2009r. do godz. 12°° Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w postaci oryginału, najpóźniej w terminie składania ofert tj.27 stycznia 2009r.do godz. 12°° w Biurze ds. zamówień publicznych pok. nr 8 parter.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - wykonawca musi wykazać ,że dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje potrzebne do prawidłowego wykonania zamówienia w tym musi wykazać ,że dysponuje lub będzie dysponował kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające wydane na podstawie wcześniejszych przepisów, uprawniające do kierowania robotami budowlanymi i legitymującym się aktualną przynależnością do Izby Inżynierów Budownictwa - wykonawca musi wykazać ,że w okresie ostatnich 5 lat wykonał co najmniej 2 roboty tj. remont budynku z wchodzącą w jego zakres wymianą pokrycia z blachy płaskiej kładzionej na tzw. rąbek stojący i leżący , których wartość łącznie nie jest mniejszej niż 100,000 zł,( słownie; sto tysięcy złotych) 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia; - wykonawca musi wykazać się posiadaniem środków finansowych lub zdolnością kredytową w wysokości nie mniejszej niż 35.000,00 zł 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru , albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru , lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków, stanowiące załącznik nr 2 do niniejszej siwz, 3. na potwierdzenie wymaganego doświadczenia wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty wykaz ( należy wypełnić załącznik nr 5 do siwz) wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie) że wykonał co najmniej 2 roboty o zakresie podobnym swoim rodzajem i wartością robotą stanowiącym przedmiot zamówienia tj. remont budynku z wchodzącą w jego zakres wymianą pokrycia z blachy płaskiej kładzionej na tzw. rąbek stojący i leżący o wartości sumarycznej dla dwóch nie mniejszej niż 100,000 zł,( słownie; sto tysięcy złotych) Wykonawca zobowiązany jest do powyższego wykazu załączyć dokumenty ( np.: referencje) potwierdzające, że podane w wykazie roboty zostały wykonane należycie. 4.wypełniony druk oferty stanowiący załącznik nr 3 do siwz(wykonawca może założyć ofertę na własnym formularzu, lecz jego treść i układ muszą być zgodne z formularzem załączonym do siwz). 5. wykaz osób( należy wypełnić załącznik nr 6 do siwz) , którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności; lub pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 5, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Z wykazu lub pisemnego zobowiązania innego podmiotu musi wynikać ,że kierować zleconymi robotami będą osoby posiadające uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające wydane na podstawie wcześniejszych przepisów, uprawniające do kierowania robotami budowlanymi i legitymujące się aktualna przynależnością do Izby Inżynierów Budownictwa 6.na potwierdzenie dysponowania potencjałem technicznym koniecznym do prawidłowego wykonania zamówienia wykonawca zobowiązany jest do oferty załączyć wykaz sprzętu - należy wypełnić załącznik nr 8 do siwz. lub pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 6, wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. 7. na potwierdzenia znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający wymaga załączenia do oferty informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości nie mniejszej niż 35.000,00 zł ( słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych ) wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 8. wykonawca do oferty ma załączyć kosztorys ofertowy sporządzony wg wszystkich pozycji przedmiaru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej siwz i wykazanych w nim podstaw. W cenach wykonawca jest zobowiązany uwzględnić wszystkie koszty związane z realizacją zlecanych robót. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt XIII -1 niniejszej specyfikacji, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; Uwaga! Dokument, o którym mowa powyżej powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu o którym mowa w pkt XIV a zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. UWAGA! Dokumenty mogą być przedstawione w formie kopii (kserokopii) poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający zastrzega sobie prawo wglądu w oryginały dokumentów..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zakopane.eu pod linkiem Przetargi - postępowania poniżej progów unijnych.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Rozwoju Lokalnego i Inwestycji Urząd Miasta Zakopane ul. Kościuszki 13 34-500 Zakopane.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.01.2009 godzina 12:00, miejsce: Biuro ds zamówień publicznych Urząd Miasta Zakopane ul. Kościuszki 13 34-500 Zakopane.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).