Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Zakopane , ul. T. Kościuszki 13, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2020448, faks 018 2020448.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakopane.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP/341/52/08 wykonanie robót budowlanych w budynku Szkoły Katolickiej przy ul. Piłsudskiego 21 w Zakopanem.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana pokrycia dachowego i wentylacji w Szkole Katolickiej ul. Piłsudskiego 21 w Zakopanem.
Zakres zamówienia obejmuje wykonanie remontu w skład którego wejdą:
1. Montaż i demontaż rusztowań obejmujący:
1.1. Wyrównanie terenu.
1.2. Montaż, usztywnienie i zamocowanie z wykonaniem otworów i obsadzeniem haków.
1.3. Wykonanie daszków nad wejściami.
1.4. Okresowe sprawdzenie sztywności rusztowań.
1.5. Demontaż rusztowań i przygotowanie do przewozu.
1.6. Koszt pracy rusztowania
2. Roboty rozbiórkowe obejmujące:
2.1. Demontaż wsporników instalacji uziemiającej i odgromowej.
2.2. Rozebranie rynien z blachy nie nadającej się do użytku.
2.3. Rozebranie rur spustowych z blachy nie nadającej się do użytku.
2.4. Rozebranie pokrycia dachowego z blachy nie nadającej się do użytku
2.5. Rozebranie obróbek blacharskich: murów ogniowych, okapów kołnierzy, gzymsów itp. z blachy nie nadającej się do użytku.
2.6. Rozebranie konstrukcji więźb dachowych, deskowanie dachu z desek
w odstępach.
2.7. Wywóz blachy do składowiska złomu samochodami samowyładowczymi.
3.Remont dachu obejmujący :
3.1. Wymianę elementów konstrukcyjnych dachu, krokwie zwykłe - przyjęto 10 % ilości.
3.2. Ułożenie na krokwiach ekranu zabezpieczającego z folii wiatroizolacyjnej
3.3. Impregnację, przycięcie i przybicie kontrłat.
3.4. Deskowanie połaci dachowych z tarcicy nasyconej gr. 25 mm (przyjęto
50% desek z rozbiórki).
3.5. Impregnację ognioochronną elementów drewnianych dachu.
3.6. Obróbkę z blachy ocynkowanej wyłazów dachowych w dachach krytych blachą.
3.7. Różne obróbki z blachy ocynkowanej przy szerokości w rozwinięciu ponad 25cm.
3.8. Założenie pasów usztywniających z blachy ocynkowanej, szerokości 0,20m.
3.9. Pokrycie dachu blachą ocynkowaną, (rozstaw rąbka prostopadłego do okapu 57mm), blacha 0.50mm.
3.10. Rynny dachowe - montaż z gotowych elementów, półokrągłe, Fi15cm, blacha ocynkowana.
3.11. Rury spustowe - montaż z gotowych elementów, okrągłe, Fi15cm, blacha ocynkowana.
3.12. Odtworzenie i pomiary instalacji odgromowej.
3.13. Naprawę gzymsów betonowych pod okapami.
4. Remont grawitacyjnej wentylacji wewnętrznej obejmujący:
4.1. Rozebranie metalowego czopucha do komina dymowego.
4.2. Oczyszczenie przewodów kominowych.
4.3 Zamurowanie otworów w ścianach z cegły.
4.4. Wykucie otworów i wstawienie kratek wentylacyjnych.
4.5. Badanie przewodu kominowego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.21.00-2, 45.11.11.00-9, 45.26.11.00-5, 45.26.00.00-7, 45.26.12.10-9, 45.31.11.00-1, 45.45.31.00-8, 45.33.12.10-1.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.08.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1. Każdy wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przetargowe w wysokości 2.500,00 zł ( słownie: dwa tysiące pięćset złotych)
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
2) poręczeniach bankowych;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 lit. b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn.zm.).
3. Wadium przetargowe w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Urzędu Miasta Zakopane w PEKAO S.A. w Zakopanem nr: 85124047481111000048718666 Wadium powinno znajdować się na koncie zamawiającego najpóźniej w terminie składania ofert tj.27 stycznia 2009r. do godz. 12°°
Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w postaci oryginału, najpóźniej w terminie składania ofert tj.27 stycznia 2009r.do godz. 12°° w Biurze ds. zamówień publicznych pok. nr 8 parter.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia
- wykonawca musi wykazać ,że dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje potrzebne do prawidłowego wykonania zamówienia w tym musi wykazać ,że dysponuje lub będzie dysponował kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające wydane na podstawie wcześniejszych przepisów, uprawniające do kierowania robotami budowlanymi i legitymującym się aktualną przynależnością do Izby Inżynierów Budownictwa
- wykonawca musi wykazać ,że w okresie ostatnich 5 lat wykonał co najmniej 2 roboty
tj. remont budynku z wchodzącą w jego zakres wymianą pokrycia z blachy płaskiej
kładzionej na tzw. rąbek stojący i leżący , których wartość łącznie nie jest
mniejszej niż 100,000 zł,( słownie; sto tysięcy złotych)
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia;
- wykonawca musi wykazać się posiadaniem środków finansowych lub zdolnością
kredytową w wysokości nie mniejszej niż 35.000,00 zł
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych
Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru , albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru , lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2.podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków, stanowiące załącznik nr 2 do niniejszej siwz,
3. na potwierdzenie wymaganego doświadczenia wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty wykaz ( należy wypełnić załącznik nr 5 do siwz) wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie) że wykonał co najmniej 2 roboty o zakresie podobnym swoim rodzajem i wartością robotą stanowiącym przedmiot zamówienia tj. remont budynku z wchodzącą w jego zakres wymianą pokrycia z blachy płaskiej kładzionej na tzw. rąbek stojący i leżący o wartości sumarycznej dla dwóch nie mniejszej niż 100,000 zł,( słownie; sto tysięcy złotych)
Wykonawca zobowiązany jest do powyższego wykazu załączyć dokumenty ( np.: referencje) potwierdzające, że podane w wykazie roboty zostały wykonane należycie.
4.wypełniony druk oferty stanowiący załącznik nr 3 do siwz(wykonawca może założyć ofertę na własnym formularzu, lecz jego treść i układ muszą być zgodne z formularzem załączonym do siwz).
5. wykaz osób( należy wypełnić załącznik nr 6 do siwz) , którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności; lub pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 5, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Z wykazu lub pisemnego zobowiązania innego podmiotu musi wynikać ,że kierować zleconymi robotami będą osoby posiadające uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające wydane na podstawie wcześniejszych przepisów, uprawniające do kierowania robotami budowlanymi i legitymujące się aktualna przynależnością do Izby Inżynierów Budownictwa
6.na potwierdzenie dysponowania potencjałem technicznym koniecznym do
prawidłowego wykonania zamówienia wykonawca zobowiązany jest do oferty załączyć wykaz sprzętu - należy wypełnić załącznik nr 8 do siwz.
lub pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 6, wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował.
7. na potwierdzenia znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający wymaga załączenia do oferty informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości nie mniejszej niż 35.000,00 zł ( słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych ) wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
8. wykonawca do oferty ma załączyć kosztorys ofertowy sporządzony
wg wszystkich pozycji przedmiaru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej siwz i
wykazanych w nim podstaw. W cenach wykonawca jest zobowiązany uwzględnić
wszystkie koszty związane z realizacją zlecanych robót.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt XIII -1 niniejszej specyfikacji, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
Uwaga! Dokument, o którym mowa powyżej powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu o którym mowa w pkt XIV a zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
UWAGA!
Dokumenty mogą być przedstawione w formie kopii (kserokopii) poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
Zamawiający zastrzega sobie prawo wglądu w oryginały dokumentów..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zakopane.eu pod linkiem Przetargi - postępowania poniżej progów unijnych.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Rozwoju Lokalnego i Inwestycji
Urząd Miasta Zakopane
ul. Kościuszki 13
34-500 Zakopane.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.01.2009 godzina 12:00, miejsce: Biuro ds zamówień publicznych
Urząd Miasta Zakopane
ul. Kościuszki 13
34-500 Zakopane.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).