sacro

Szanowny Użytkowniku,

Zanim zaakceptujesz pliki "cookies" lub zamkniesz to okno, prosimy Cię o zapoznanie się z poniższymi informacjami. Prosimy o dobrowolne wyrażenie zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych partnerów biznesowych oraz udostępniamy informacje dotyczące plików "cookies" oraz przetwarzania Twoich danych osobowych. Poprzez kliknięcie przycisku "Akceptuję wszystkie" wyrażasz zgodę na przedstawione poniżej warunki. Masz również możliwość odmówienia zgody lub ograniczenia jej zakresu.

1. Wyrażenie Zgody.

Jeśli wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych Zaufanych Partnerów, które udostępniasz w historii przeglądania stron internetowych i aplikacji w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych i aplikacjach w celu określenia Twoich potencjalnych zainteresowań w celu dostosowania reklamy i oferty), w tym umieszczanie znaczników internetowych (plików "cookies" itp.) na Twoich urządzeniach oraz odczytywanie takich znaczników, proszę kliknij przycisk „Akceptuję wszystkie”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub chcesz ograniczyć jej zakres, proszę kliknij „Zarządzaj zgodami”.

Wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Możesz zmieniać zakres zgody, w tym również wycofać ją w pełni, poprzez kliknięcie przycisku „Zarządzaj zgodami”.




Przetarg

wykonanie scenicznych kostiumów baletowych i teatralnych do spektaklu Ach Ameryka dla Teatru Muzycznego w Poznaniu

06-01-2009, 00:00

Dane kontaktowe

Teatr Muzyczny w PoznaniuElwiraElwiraDyrektorKoślawy KazikŁachmaniarzŁachmaniarzKelnerkaKasia - finałKomornikSztukmistrzJulian - Młody aktorJulian - Młody aktorJulian - Młody aktorJulian - Młody aktor (III zmiana)Hydraul
ul. Niezłomnych 1e 1e,61-894 Poznań
tel. 061 8523267
fax. 061 8523267
e-mail: [email protected]
http:// www.teatr-muzyczny.poznan.pl

Kontaktując się z firmą powiedz, że zdobyłeś o niej informacje dzięki portalowi elektryka.org!
Dziękujemy!
Szczegóły przetargu

Poznań: wykonanie scenicznych kostiumów baletowych i teatralnych do spektaklu Ach Ameryka dla Teatru Muzycznego w Poznaniu
Numer ogłoszenia: 1458 - 2009; data zamieszczenia: 06.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Teatr Muzyczny w Poznaniu , ul. Niezłomnych 1e, 61-894 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8523267, faks 061 8523267.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.teatr-muzyczny.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie scenicznych kostiumów baletowych i teatralnych do spektaklu Ach Ameryka dla Teatru Muzycznego w Poznaniu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie scenicznych kostiumów baletowych i teatralnych do spektaklu Ach Ameryka dla Teatru Muzycznego w Poznaniu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.39.30.00-4.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 33.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 01.03.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami), tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: - wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali należycie, co najmniej 4 usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. usługi szycia scenicznych kostiumów baletowych i teatralnych do sztuk teatralnych; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy; Oceny spełnienia w/w warunków Zamawiający dokona sprawdzając kompletność oferty oraz poprawność złożonych dokumentów wymienionych w pkt. 6 SIWZ metodą spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego wykonawca zobowiązany jest dołączyć: A. wypełniony i podpisany przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania wykonawcy formularz ofertowy - załącznik nr 1; W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy zamawiający żąda dostarczenia następujących dokumentów: B. podpisane przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania wykonawcy oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (oświadczenie zawarto w formularzu ofertowym - załącznik nr 1); C. dla Wykonawców prowadzących działalność gospodarczą: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. dla Wykonawców nie prowadzących działalności gospodarczej: oryginał lub poświadczona przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania Wykonawcy kopia dowodu tożsamości poświadczona za zgodność oryginałem wraz z oświadczeniem, że Wykonawca jest osobą fizyczną nie prowadzącą zarejestrowanej działalności gospodarczej; W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda dostarczenia następujących dokumentów: D. wypełniony i podpisany przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania wykonawcy załącznik nr 3 - wykaz wykonanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców; E. oryginał lub poświadczona przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania wykonawcy za zgodność z oryginałem, kopia dokumentów potwierdzających, że usługi z załącznika nr 3 zostały wykonane należycie. Jeżeli podpisy na ofercie i załącznikach nie wynikają między innymi z odpisu lub wyciągu z właściwego rejestru lub ewidencji wymagane jest załączenie dokumentu lub jego poświadczonej kserokopii uprawniającego do składania podpisów w imieniu składającego ofertę. Dokumenty, o których mowa w ppkt. A, B, C, D, E będą podstawą do oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu wymienionych w pkt. 5 niniejszej specyfikacji. Dokument, o którym mowa w ppkt. A będzie podstawą do oceny czy oferowane usługi spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Informacja dla Wykonawców, którzy mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, zamiast dokumentów o którym mowa w ppkt C składa dokument zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 603)- § 2 pkt.1-3. Dokument lub dokumenty składa się w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy za zgodność z oryginałem. 6. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy za zgodność z oryginałem Informacja dla Wykonawców, którzy będą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udział w postępowaniu. W takim przypadku Wykonawca winien spełnić następujące wymagania: - Wykonawcy występujący wspólnie muszą, zgodnie z zapisami art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarciu umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, które powinno dokładnie określać zakres umocowania. - każdy z przedsiębiorców tworzących konsorcjum składa oddzielnie dokumenty wymienione w ppkt C, D, E przy czym dopuszcza się przedstawienie dokumentu np. przez jednego Wykonawcę, w przypadku, gdy jest on zdolny do samodzielnego udokumentowania spełnienia warunku określonego w pkt. 5 ppkt. b myślnik 1 niniejszej specyfikacji, - w odniesieniu do pozostałych dokumentów z pkt. 6 SIWZ konsorcjum może złożyć wspólny dokument - oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie, - zamawiający będzie żądać przed zawarciem umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę wykonawców, którzy złożyli wspólnie ofertę wybraną jako najkorzystniejszą, - wszelka korespondencja oraz późniejsze rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.teatr-muzyczny.poznan.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w Teatrze Muzycznym, Poznań 61-894, ul. Niezłomnych 1 e, w sekretariacie.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.01.2009 godzina 12:55, miejsce: w Teatrze Muzycznym, Poznań 61-894, ul. Niezłomnych 1 e, w sekretariacie.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Elwira.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Elwira - rysunek i opis nr 1 z załącznika nr 2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.39.30.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.03.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Elwira.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Elwira - rysunek i opis nr 1B z załącznika nr 2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.39.30.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.03.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dyrektor.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dyrektor - rysunek i opis nr 12 z załącznika nr 2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.39.30.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.03.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Koślawy Kazik.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Koślawy Kazik - rysunek i opis nr 15 z załącznika nr 2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.39.30.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.03.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Łachmaniarz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Łachmaniarz - rysunek i opis nr 12 z załącznika nr 2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.39.30.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.03.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Łachmaniarz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Łachmaniarz - rysunek i opis nr 21 z załącznika nr 2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.39.30.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.03.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Kelnerka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kelnerka - rysunek i opis nr 13 z załącznika nr 2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.39.30.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.03.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Kasia - finał.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kasia - finał - rysunek i opis nr 11 z załącznika nr 2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.39.30.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.03.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Komornik.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komornik- rysunek i opis nr 14 z załącznika nr 2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.39.30.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.03.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Sztukmistrz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sztukmistrz - rysunek i opis nr 10 z załącznika nr 2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.39.30.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.03.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Julian - Młody aktor.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Julian - Młody aktor - rysunek i opis nr 3c z załącznika nr 2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.39.30.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.03.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Julian - Młody aktor.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Julian - Młody aktor - rysunek i opis nr 3c z załącznika nr 2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.39.30.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.03.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Julian - Młody aktor.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Julian - Młody aktor (III zmiana) - rysunek i opis nr 3B z załącznika nr 2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.39.30.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.03.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Julian - Młody aktor (III zmiana).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Julian - Młody aktor (III zmiana) - rysunek i opis nr 3 z załącznika nr 2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.39.30.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.03.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Hydraulik.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Hydraulik - rysunek i opis nr 16 z załącznika nr 2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.39.30.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.03.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Kasia II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kasia II - rysunek i opis nr 2B z załącznika nr 2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.39.30.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.03.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Kasia I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kasia I - rysunek i opis nr 2 z załącznika nr 2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.39.30.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.03.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Stan Kowalski impresario z Ameryki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stan Kowalski impresario z Ameryki - rysunek i opis nr 20 z załącznika nr 2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.39.30.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.03.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Balet męski.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Balet męski - rysunek i opis nr 8 z załącznika nr 2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.39.30.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.03.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Balet.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Balet - rysunek i opis nr 9 z załącznika nr 2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.39.30.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.03.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Balet.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Balet - rysunek i opis nr 6A z załącznika nr 2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.39.30.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.03.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Biznesmen I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Biznesmen I - rysunek i opis nr 19 z załącznika nr 2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.39.30.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.03.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Balet męski.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Balet męski - rysunek i opis nr 6 z załącznika nr 2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.39.30.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.03.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Chór męski.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Chór męski - rysunek i opis nr 7 z załącznika nr 2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.39.30.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.03.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Chór męski.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Chór męski - rysunek i opis nr 6B z załącznika nr 2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.39.30.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.03.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Polityk.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Polityk - rysunek i opis nr 18 z załącznika nr 2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.39.30.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.03.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Janek i Niejanek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Janek i Niejanek - - rysunek i opis nr 17 z załącznika nr 2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.39.30.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.03.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Balet.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Balet - rysunek i opis nr 5 z załącznika nr 2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.39.30.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.03.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: Balet.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Balet - rysunek i opis nr 5B z załącznika nr 2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.39.30.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.03.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: Balet.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Balet - rysunek i opis nr 5C z załącznika nr 2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.39.30.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.03.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 30 NAZWA: Chór finał.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Chór finał - rysunek i opis nr 4 z załącznika nr 2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.39.30.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.03.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 31 NAZWA: Chór - baza II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Chór - baza II - rysunek i opis nr 4C z załącznika nr 2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.39.30.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.03.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 32 NAZWA: Chór ulica 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Chór ulica 2 - rysunek i opis nr 4A z załącznika nr 2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.39.30.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.03.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 33 NAZWA: Chór 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Chór 1 - rysunek i opis nr 4B z załącznika nr 2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.39.30.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.03.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.