sacro

Szanowny Użytkowniku,

Zanim zaakceptujesz pliki "cookies" lub zamkniesz to okno, prosimy Cię o zapoznanie się z poniższymi informacjami. Prosimy o dobrowolne wyrażenie zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych partnerów biznesowych oraz udostępniamy informacje dotyczące plików "cookies" oraz przetwarzania Twoich danych osobowych. Poprzez kliknięcie przycisku "Akceptuję wszystkie" wyrażasz zgodę na przedstawione poniżej warunki. Masz również możliwość odmówienia zgody lub ograniczenia jej zakresu.

1. Wyrażenie Zgody.

Jeśli wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych Zaufanych Partnerów, które udostępniasz w historii przeglądania stron internetowych i aplikacji w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych i aplikacjach w celu określenia Twoich potencjalnych zainteresowań w celu dostosowania reklamy i oferty), w tym umieszczanie znaczników internetowych (plików "cookies" itp.) na Twoich urządzeniach oraz odczytywanie takich znaczników, proszę kliknij przycisk „Akceptuję wszystkie”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub chcesz ograniczyć jej zakres, proszę kliknij „Zarządzaj zgodami”.

Wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Możesz zmieniać zakres zgody, w tym również wycofać ją w pełni, poprzez kliknięcie przycisku „Zarządzaj zgodami”.




Przetarg

Usługa przygotowania posiłków dla użytkowników Filii Środowiskowego Domu Samopomocy w Andrychowie przy ul. I. Daszyńskiego 12

06-01-2009, 00:00

Dane kontaktowe

Środowiskowy Dom Samopomocy w Wadowicach
ul. E.K. Wojtyłów 16 16,34-100 Wadowice
tel. 0-33 873 23 63
fax. 0-33 873 23 63
e-mail: [email protected]
http:// www.sdswadowice.wer.pl

Kontaktując się z firmą powiedz, że zdobyłeś o niej informacje dzięki portalowi elektryka.org!
Dziękujemy!
Szczegóły przetargu

Wadowice: Usługa przygotowania posiłków dla użytkowników Filii Środowiskowego Domu Samopomocy w Andrychowie przy ul. I. Daszyńskiego 12
Numer ogłoszenia: 1144 - 2009; data zamieszczenia: 06.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Środowiskowy Dom Samopomocy w Wadowicach , ul. E.K. Wojtyłów 16, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, tel. 0-33 873 23 63, faks 0-33 873 23 63.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sdswadowice.wer.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: powiatowa jednostka organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa przygotowania posiłków dla użytkowników Filii Środowiskowego Domu Samopomocy w Andrychowie przy ul. I. Daszyńskiego 12.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Posiłki przygotowane i spożywane u usługodawcy, których rodzaj i wielkość określa poniższe zestawienie: 1. Gulasz z żołądków dr, ziemniaki, surówka z kiszonej kapusty 100/100), 2. Kotlet schabowy, ziemniaki, kapusta zasmażana (100g), 3. Ryba, ziemniaki, surówka z kiszonej kapusty (100g), 4. Gulasz wieprzowy, ziemniaki, ogórek (100/100), 5. Filet z drobiu, ziemniaki, surówka z białej kapusty (100g), 6. Mielony drobiowy, ziemniaki, marchew oprószana (100g), 7. Bigos, ziemniaki (300g), 8. Pieczeń wieprzowa, ziemniaki, kapusta pekińska (70/100), 9. Mielony wieprzowy, ziemniaki, kapusta czerwona (100g), 10. Gołąbki w sosie pomidorowym (2szt), 11. Pierogi ruskie (8szt), 12. Fasolka po bretońsku, chleb (400g), 13. Żeberka wieprzowe, ziemniaki, kapusta zasmażana (100/100), 14. Placki ziemniaczane, sos pieczarkowy (5szt), 15. Befsztyk, ziemniaki, kapusta czerwona (100g), 16. Zrazy w sosie, ziemniaki, kapusta pekińska (100/100), 17. Pierogi z mięsem (8szt), 18. Flaki wołowe, chleb (400g), 19. Jajka sadzone, ziemniaki, buraczki (2szt), 20. Udko z kurczaka, ziemniaki, surówka z marchewki (200g), Usługodawca musi posiadać lokal przystosowany do spożywania posiłków, który zlokalizowany jest w odległości nie większej jak 1 km w linii prostej licząc od siedziby Zamawiającego, przy czym siedzibę należy rozumieć jako budynek Filii Środowiskowego Domu Samopomocy przy ul. I. Daszyńskiego 12 w Andrychowie..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00-6.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert Usługodawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 400,00 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Usługodawcy, którzy spełnią niżej określone warunki ogólne i szczegółowe. 1. Warunki ogólne: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 (Pzp). Usługodawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w formie spółki cywilnej lub konsorcjum). W takim przypadku Usługodawcy winni upoważnić jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez uprawnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych usługodawców. Przedmiotowe pełnomocnictwo musi zostać dołączone do oferty w oryginale lub odpisie potwierdzonym notarialnie. Warunki opisane wyżej, w pkt 1.1 oraz 1.4, musi spełniać każdy z usługodawców działających wspólnie. Jeżeli za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta usługodawcy ubiegającego się wspólnie o udzielenie zamówienia Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych usługodawców. Usługodawca będzie zobowiązany do przedstawienia zamawiającemu oryginału umowy do wglądu oraz do pozostawienia kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem właściwej umowy np. konsorcjum, która określi zakres, formę działalności i sposób rozliczania się uczestników. 2. Warunki szczegółowe: 2.1. produkty użyte do wykonania przedmiotu zamówienia powinny być świeże i nadające się do spożycia 2.2. Zamawiający zastrzega sobie prawo odmowy przyjęcia całej partii usługi w sytuacji, gdy przedmiot usługi nie będzie spełniał warunków określonych w § 1 pkt 3 umowy. Zwrot dostawy następuje na koszt Usługodawcy. Usługodawca po zwrocie całej partii dostawy zobowiązany jest do przygotowania i nowej partii dostawy w ciągu 2,5 godziny czasu, liczonego do momentu dostarczenia wadliwej partii dostawy. 2.3. podusługodawstwo - Zamawiający nie dopuszcza wykonania przedmiotu zamówienia przy udziale podusługodawców. 2.4. Usługodawca musi przedstawić cenę przedmiotu zamówienia wyliczoną w oparciu o kosztorys ofertowy zgodny z załącznikiem nr 3 do niniejszej SIWZ. Wyliczona cena będzie ceną za cały przedmiot zamówienia. 2.5. Usługodawca musi zapewnić realizację zamówienia we wskazanym w pkt IV niniejszej SIWZ terminie. 2.6. Usługodawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego, określonymi w niniejszej SIWZ oraz jej załącznikach. 2.7. Usługodawca winien wypełnić oraz podpisać wszystkie formularze i załączniki stanowiące treść oferty lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, podpisać wzór umowy oraz dołączyć wszystkie dokumenty i oświadczenia wynikające z niniejszej SIWZ. Ocena spełnienia powyższych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie metodą 0-1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie dotyczy to każdego z uczestników. 2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo winno zostać złożone jako część oferty w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Usługodawców w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia w przypadku Usługodawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo winno zostać złożone jako część oferty w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 4. Wypełniony formularz oferty z wyliczoną ceną ryczałtową, stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. 5. Oświadczenie, że Usługodawca spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1 (Pzp) oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 (Pzp) - załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ 6. Podpisany wzór umowy stanowiący załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ. 7. Dowód wniesienia wadium. 8. Kosztorys ofertowy przygotowany zgodnie z dostarczonym załącznikiem 3 do niniejszej SIWZ (z cenami jednostkowymi bez podatku VAT), kwotę podatku VAT lub oświadczenie Usługodawcy, że jest zwolniony z płacenia podatku VAT. Wszystkie ceny określone przez Usługodawcę zostaną ustalone na okres ważności umowy i nie będą podlegały zmianom, wartość przedstawiona w kosztorysie ofertowym będzie stanowiła wartość oferty. W przypadku nie ujęcia w wycenie ofertowej wszystkich kosztów wynikających z dokumentów wymienionych wyżej, to ten koszt nie ujęcia, a konieczny do wykonania przedmiotu zamówienia obciąży Usługodawcę. 10. Jeżeli Usługodawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. VI.1; VI.2; składa odpowiedni dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a/ nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, Dokument, o którym mowa w pkt 10a, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Usługodawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takich dokumentów można je zastąpić dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym usługodawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 11. Dokumenty, o których mowa w pkt 10 muszą być złożone w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii przetłumaczonych na język polski (w przypadku innej formy niż oryginał, kopie poświadczone przez Usługodawcę za zgodność z oryginałem). 12. Dokumenty sporządzone w języku obcym inne niż określone w pkt. 10 winny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski sporządzonym przez usługodawcę. 13. Dostarczane dokumenty (za wyjątkiem pełnomocnictw oraz wynikających z załączników 1÷4 do niniejszej SIWZ) mogą zostać złożone w formie kopii pod warunkiem poświadczenia ich za zgodność z oryginałem przez Usługodawcę. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przedstawienia oryginałów w przypadku, gdy kopie będą nieczytelne lub będą wzbudzać wątpliwość, co do ich prawdziwości..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sdswadowice.wer.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Środowiskowy Dom Samopomocy ul. E. K. Wojtyłów 16 34-100 Wadowice.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.01.2009 godzina 11:00, miejsce: Środowiskowy Dom Samopomocy w Wadowicach ul. E. K. Wojtyłów 16 w pok. nr 2.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).