Warszawa, mazowieckie, Polska Dodano: 2024-04-13 | ID oferty: 2144482
Dla międzynarodowej firmy poszukujemy osoby na stanowisko Office Specialist/Junior Office Coordinator. Jest to świetna możliwość rozwoju w kierunku Office Managera! Jeżeli zależy Ci na codziennym wykorzystywaniu języka angielskiego (anglojęzyczny przełożony CEO), ceni sobie pracę w niekorporacyjnym środowisku i kameralnym teamie - aplikuj!
Twój zakres obowiązków:
kompleksowe prowadzenie biura i recepcji
wsparcie anglojęzycznego przełożonego CFO
dbanie o prawidłowy obieg dokumentów
współpraca z firmami zewnętrznymi (księgowość, finanse)
współpraca z administratorem budynku
dbanie o estetyczny wygląd biura
zamawianie materiałów biurowych
kontakt z dostawcami, negocjacja warunków, umów
dbanie o dobrą atmosferę w biurze
wsparcie dla pracowników
organizowanie spotkań integracyjnych pracowników
Wymagania:
min. roczne doświadczenie na podobnym stanowisku
bardzo dobra znajomość języka angielskiego - anglojęzyczny przełożony
chęć rozwoju, proaktywność, wykazywanie się inicjatywą
doskonałe zdolności organizacyjne, komunikacyjne
Oferowane:
stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
bogaty pakiet benefitów
współpraca z Zarządem
praca stacjonarna
rozwój zawodowy wraz ze wzrostem firmy
Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361.
Jeżeli jesteś zainteresowana(y) ofertą pracy skontaktuj się z nami na poniższe dane. Przesyłając do nas swoje CV prosimy zawrzeć klauzule o zgodzie na przetwarzanie danych w celu rekrutacji.
HAYS