sacro

Szanowny Użytkowniku,

Zanim zaakceptujesz pliki "cookies" lub zamkniesz to okno, prosimy Cię o zapoznanie się z poniższymi informacjami. Prosimy o dobrowolne wyrażenie zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych partnerów biznesowych oraz udostępniamy informacje dotyczące plików "cookies" oraz przetwarzania Twoich danych osobowych. Poprzez kliknięcie przycisku "Akceptuję wszystkie" wyrażasz zgodę na przedstawione poniżej warunki. Masz również możliwość odmówienia zgody lub ograniczenia jej zakresu.

1. Wyrażenie Zgody.

Jeśli wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych Zaufanych Partnerów, które udostępniasz w historii przeglądania stron internetowych i aplikacji w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych i aplikacjach w celu określenia Twoich potencjalnych zainteresowań w celu dostosowania reklamy i oferty), w tym umieszczanie znaczników internetowych (plików "cookies" itp.) na Twoich urządzeniach oraz odczytywanie takich znaczników, proszę kliknij przycisk „Akceptuję wszystkie”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub chcesz ograniczyć jej zakres, proszę kliknij „Zarządzaj zgodami”.

Wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Możesz zmieniać zakres zgody, w tym również wycofać ją w pełni, poprzez kliknięcie przycisku „Zarządzaj zgodami”.




Oferta pracy

Specjalista ds. administracji

Gdynia, pomorskie, Polska Dodano: 2024-04-08 | ID oferty: 2137439

Numer referencyjny: 100/4/2024/PM


Poszukiwana jest osoba z zapałem do rozpoczęcia kariery w obszarze logistyki, na stanowisku Specjalisty ds. Administracji w agencji celnej. Przyłączając się do zespołu naszego klienta, będziesz miał/a szansę rozwijać się w firmie, która zajmuje się obsługą procesów importu i eksportu na skalę globalną. Jeśli jesteś zafascynowany/a logistyką i szukasz pracy, która wymaga precyzji, zaangażowania oraz umiejętności organizacyjnych, to serdecznie zapraszamy do aplikowania!

Oczekujemy

  • Wykształcenie średnie lub wyższe (preferowane kierunki związane z logistyką, administracją, handlem zagranicznym lub pokrewne)
  • Umiejętność pracy w zespole oraz komunikatywność
  • Znajomość przepisów celnych będzie dodatkowym atutem
  • Dobra organizacja pracy oraz dbałość o szczegóły
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu średniozaawansowanym (B1)

Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47

ta oferta pracy przeznaczona jest dla osób powyżej 18 roku życia

Oferujemy

  • Możliwość rozwoju zawodowego i zdobycia cennego doświadczenia w branży logistycznej
  • Pracę w dynamicznym środowisku, w zespole doświadczonych profesjonalistów
  • Szkolenia w zakresie przepisów celnych oraz obsługi systemów informatycznych
  • Możliwość pracy hybrydowej
  • Umowa o pracę

Zadania

  • Obsługa dokumentów celnych i administracyjnych zgodnie z obowiązującymi przepisami i procedurami
  • Współpraca z klientami w celu zapewnienia sprawnego przepływu informacji
  • Tworzenie ewidencji - wprowadzanie danych do systemów
  • Koordynacja działań związanych z procedurami importu i eksportu
  • Monitorowanie stanu dokumentacji oraz terminów ważności dokumentów celnych
  • Współpraca z różnymi instytucjami i organami administracji celnej
Kontakt w sprawie rekrutacji:

Jeżeli jesteś zainteresowana(y) ofertą pracy skontaktuj się z nami na poniższe dane. Przesyłając do nas swoje CV prosimy zawrzeć klauzule o zgodzie na przetwarzanie danych w celu rekrutacji.

Randstad Polska Sp. z o.o.
Źródło oferty

Skontaktuj się z firmą:

Randstad Polska Sp. z o.o.

Gdynia pomorskie

Dane kontaktowe: