sacro

Szanowny Użytkowniku,

Zanim zaakceptujesz pliki "cookies" lub zamkniesz to okno, prosimy Cię o zapoznanie się z poniższymi informacjami. Prosimy o dobrowolne wyrażenie zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych partnerów biznesowych oraz udostępniamy informacje dotyczące plików "cookies" oraz przetwarzania Twoich danych osobowych. Poprzez kliknięcie przycisku "Akceptuję wszystkie" wyrażasz zgodę na przedstawione poniżej warunki. Masz również możliwość odmówienia zgody lub ograniczenia jej zakresu.

1. Wyrażenie Zgody.

Jeśli wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych Zaufanych Partnerów, które udostępniasz w historii przeglądania stron internetowych i aplikacji w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych i aplikacjach w celu określenia Twoich potencjalnych zainteresowań w celu dostosowania reklamy i oferty), w tym umieszczanie znaczników internetowych (plików "cookies" itp.) na Twoich urządzeniach oraz odczytywanie takich znaczników, proszę kliknij przycisk „Akceptuję wszystkie”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub chcesz ograniczyć jej zakres, proszę kliknij „Zarządzaj zgodami”.

Wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Możesz zmieniać zakres zgody, w tym również wycofać ją w pełni, poprzez kliknięcie przycisku „Zarządzaj zgodami”.




Oferta pracy

ASYSTENTKA ZARZĄDU

Zamość, lubelskie, Polska Dodano: 2024-03-12 | ID oferty: 2110373

Numer oferty: StPr/24/0627


Obowiązki:

Obsługa biura
Rozliczanie personelu z wykonanych świadczeń
Nadzorowanie grafików personelu i gabinetów
Współpraca z działem kadr i księgowości
Sporządzanie umów oraz innych dokumentów firmowych
Katalogowanie dokumentów personelu w systemie komputerowym
Rekrutowanie pracowników
Obsługa portali NFZ
Komunikacja z personelem, innymi firmami i partnerami.
Sporządzanie sprawozdań do NFZ, GUS, MZ
Odpowiadanie na pisma urzędowe
Audyt dokumentacji medycznej specjalistów



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Umiejętności i uprawnienia:

  • ORGANIZACJA I ZARZĄDZANIE SEKRETARIATEM
  • Kompleksowa obsługa biura,pakietu Office, internet
  • obsługa arkusza kalkulacyjnego EXCEL

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania:

  • [Umiejętność 2] : łatwość w rozwiązywaniu zadań analitycznych i logistycznych[Umiejętność 1] : perfekcyjna znajomość pakietu office, a w szczególności Excel'a


Miejsce pracy: 22-400 Zamość, powiat: m. Zamość, woj: lubelskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony

Wymagane dokumenty: CV

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Kontakt w sprawie rekrutacji:

Jeżeli jesteś zainteresowana(y) ofertą pracy skontaktuj się z nami na poniższe dane. Przesyłając do nas swoje CV prosimy zawrzeć klauzule o zgodzie na przetwarzanie danych w celu rekrutacji.

Centralna Baza Ofert Pracy
Źródło oferty

Skontaktuj się z firmą:

Centralna Baza Ofert Pracy

Zamość lubelskie

Dane kontaktowe: