sacro

Szanowny Użytkowniku,

Zanim zaakceptujesz pliki "cookies" lub zamkniesz to okno, prosimy Cię o zapoznanie się z poniższymi informacjami. Prosimy o dobrowolne wyrażenie zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych partnerów biznesowych oraz udostępniamy informacje dotyczące plików "cookies" oraz przetwarzania Twoich danych osobowych. Poprzez kliknięcie przycisku "Akceptuję wszystkie" wyrażasz zgodę na przedstawione poniżej warunki. Masz również możliwość odmówienia zgody lub ograniczenia jej zakresu.

1. Wyrażenie Zgody.

Jeśli wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych Zaufanych Partnerów, które udostępniasz w historii przeglądania stron internetowych i aplikacji w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych i aplikacjach w celu określenia Twoich potencjalnych zainteresowań w celu dostosowania reklamy i oferty), w tym umieszczanie znaczników internetowych (plików "cookies" itp.) na Twoich urządzeniach oraz odczytywanie takich znaczników, proszę kliknij przycisk „Akceptuję wszystkie”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub chcesz ograniczyć jej zakres, proszę kliknij „Zarządzaj zgodami”.

Wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Możesz zmieniać zakres zgody, w tym również wycofać ją w pełni, poprzez kliknięcie przycisku „Zarządzaj zgodami”.




Przetarg

Obsługa techniczna - nagłośnienie i oświetlenie - wydarzeń artystycznych w 2024

02-05-2024, 11:30

Dane kontaktowe

SZCZECIŃSKA AGENCJA ARTYSTYCZNA
Władysława Szafera 3/5/7 ,71-245 Szczecin
tel. 91 43 19 571
e-mail: [email protected]
http:// www.saa.pl

Kontaktując się z firmą powiedz, że zdobyłeś o niej informacje dzięki portalowi elektryka.org!
Dziękujemy!
Szczegóły przetargu

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Obsługa techniczna - nagłośnienie i oświetlenie - wydarzeń artystycznych w 2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SZCZECIŃSKA AGENCJA ARTYSTYCZNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000279829

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Władysława Szafera 3/5/7

1.5.2.) Miejscowość: Szczecin

1.5.3.) Kod pocztowy: 71-245

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.5.7.) Numer telefonu: 91 43 19 571

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: [email protected]

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.saa.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

SAMORZĄDOWA INSTYTUCJA KULTURY

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

KLUTURA

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Obsługa techniczna - nagłośnienie i oświetlenie - wydarzeń artystycznych w 2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eba6944c-0860-11ef-bfd2-32fa350b5bfc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00309508

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00001371/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Obsługa techniczna nagłośnienie i oświetlenie wydarzeń artystycznych - Różanka 2024

1.3.6 Obsługa techniczna nagłośnienie i oświetlenie wydarzeń artystycznych - strefa dziecięca TSR2024

1.3.7 Obsługa techniczna nagłośnienie i oświetlenie wydarzeń artystycznych - uroczystości państwowe i miejskie 2024

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

platformazakupowa.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: platformazakupowa.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: zgodnie z SPECYFIKACJĄ WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: platformazakupowa.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z SPECYFIKACJĄ WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zgodnie z SPECYFIKACJĄ WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SAA/3/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 93500 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Opis przedmiotu zamówienia dla części 1 zamówienia
Wydarzenie: Różanka – czerwiec, lipice, sierpnień – koncerty w każdą niedzielę, potańcówki co
drugą niedziele
Miejsce: Pawła Jasienicy 8, 71-899 Szczecin
Terminy:
czerwiec
2.06 niedziela godz. 12.00 - Koncert uczniowie ZPSM
9.06 niedziela godz. 12.00 - koncert uczniowie ZPSM
9.06 niedziela godz. 17.00- potańcówka
16.06 niedziela godz. 12.00- Koncert uczniowie ZPSM
23.06 niedziela godz. 12.00- Pałac Młodzieży – Noc Świętojańska koncerty
23.06 niedziela godz. 12.00 - potańcówka
29.06 sobota godz. 12.00 - koncert RMJ Wojtek Rapa, rocznica 1. FMT i 100 rocznica urodzin J.
Nieżychowskiego
30.06 niedziela godz. 12.00 - 2 Koncerty - LUZ BLUES i Andrzej SZPAK – kontynuacja urodzin J.
Nieżychowskiego
Lipiec
7.07 niedziela godz. 12.00 - Urodziny Szczecina – 2 koncerty - Oskarowa Muzyka Filmowa Diana
Domagała i Kasia i Maciek Kazubuja
7.07 niedziela godz. 16.00- Potańcówka – „muzyka na żywo” BigBeatLive
14.07 niedziela godz. 12.00 - Koncert chóru kameralnego ZUT
21.07 niedziela godz. 12.00 – koncert Baltic Neopolis Orcchestra
21.07 niedziela godz. 17.00 - potańcówka
28.07 niedziela godz. 12.00 – koncert Cafe Jazz Trio
Sierpień
4.08 niedziela godz. 12.00 - Letnia Fiesta Jazzowa
11.08 niedziela godz. 12.00 - koncert TBC
11.08 niedziela godz. 17.00 – potańcówka
18.08 niedziela godz. 12.00 – koncert Music Star Barbara Albert Czarkowscy
25.08 niedziela godz. 12.00 - koncert TBC
25.08 niedziela godz. 17.00 - Potańcówka
1.09 niedziela godz. 12.00 – koncert Julita Kożuszek Borsuk Jesteś moją ….
Łącznie: 15 koncertów
6 potańcówek
Czas trwania koncertów 1-1,5 h z wyjątkiem 30.06.24 i 07.07.24, kiedy koncert trwają od godz. 12.00
do 15.00
Ilość widzów ok 200, nagłośnienie dostosowane do miejsca i ilości widzów
Rozpoczęcie godz. 12.00

4.2.5.) Wartość części: 55000 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

92370000-5 - Usługi techników dźwięku

79993100-2 - Usługi zarządzania urządzeniami

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-06-02 do 2024-09-01

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Najniższa cena

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opis przedmiotu zamówienia dla części 2 zamówienia:
TTSR 2024
Wydarzenie: Scena dziecięca
Miejsce: Skwer przy ul. Henryka Pobożnego, miedzy ul. Zygmunta Starego a ul.
Szczerbcową
Terminy:
a) 02.08.2024r. - zespoły dziecięce, animacje, konkursy, przedstawienia teatralne w
godz. 16.00 -20.00;
b) 03.08.2024r. - zespoły dziecięce, animacje, konkursy, przedstawienia teatralne w
godz. 12.00 - 20.00;
c) 04.08.2024r. - zespoły dziecięce, animacje, konkursy, przedstawienia teatralne w
godz. 12.00 - 19.00.
Ilość widzów rotacyjnie (jednorazowo ok 50) nagłośnienie dostosowane do miejsca i ilości
Scenę o wymiarach 6m x 8m z zadaszeniem zapewnia Zamawiający
Montaż sprzętu w dniu 01.08.2024 r.
Demontaż sprzętu w dniu 04.08.2024 po zakończeniu koncertów

4.2.5.) Wartość części: 20000 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

92370000-5 - Usługi techników dźwięku

79993100-2 - Usługi zarządzania urządzeniami

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-08-02 do 2024-08-09

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Najniższa cena

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

is przedmiotu zamówienia dla części 3 zamówienia
Wydarzenia: Uroczystości państwowe i miejskie
Terminy:
a) 05.07.2024 - Urodziny Miasta pod Pomnikiem Czynu Polaków – przemówienia, złożenie kwiatów
pod Pomnikiem Czynu Polaków – Jasne Błonia w Szczecin
b) 01.09.2024 - rocznica wybuchu II wojny światowej – przemówienia, złożenie kwiatów przy obelisku
„Bohaterom Września 1939” na Cmentarzu Centralnym w Szczecin
c) 30.08.2024 – obchody Sierpnia’80 – przemówienia, złożenie kwiatów, uroczystość przy bramie
Stoczni – ul. Antosiewicza, Szczecin
d) 11.11.2024 – Narodowe Święto Niepodległości – przemówienia, złożenie kwiatów, uroczystość
przy pomniku J. Piłsudskiego, plac Szarych Szeregów, Szczecin
e) 17.12.2024 – Obchody Grudzień ’70 – przemówienia, złożenie kwiatów, uroczystość przy bramie
stoczni – ul. Antosiewicza, Szczecin rocznica grudzień 70 pod bramą stoczni
Nagłośnienie dostosowane do miejsca
Ilość uczestników 200/300
Nagłośnienie:
● System nagłośnieniowy minimum dwudrożny o mocy minimum 350 W RMS na
stronę umiejscowiony na wysokości ponad 3 m. Dwie kolumny zapewniające
pokrycie terenu
● Nagłośnienie strefowe pod budynkiem administracji. System minimum dwudrożny o
mocy minimum 350 W RMS na stronę umiejscowiony na odpowiedniej wysokości z
opóźnieniem dostosowanym do nagłośnienia głównego
● Mikser cyfrowy FOH + stagebox w konfiguracji minimum 16 wejść i 16 wyjść
● Podłączenie mediów
● Mikrofony bezprzewodowe, minimum 4 szt. dobrej klasy pracujące w paśmie
wolnym od interferencji z LTE i 5G pozwalającym na pracę bez zakłóceń
● Akcesoria: statywy, okablowanie, DI-boxy, wzmacniacze, gąbki itp.
● Komputer do odtwarzania Hymnu Polski i muzyki do ceremoniału wojskowego
● Wykwalifikowana i doświadczona obsługa

4.2.5.) Wartość części: 13000 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

92370000-5 - Usługi techników dźwięku

79993100-2 - Usługi zarządzania urządzeniami

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-07-05 do 2024-12-17

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Najniższa cena

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4. Opis przedmiotu zamówienia dla części 4 zamówienia
Wydarzenia: Impreza plenerowa „Noc Kupały”
Miejsce: „Psia Polana” Park Kasprowicza w Szczecinie
Termin: 22.06.2024 r. w godz. 14.00 – 22.00
Ilość widzów rotacyjnie (jednorazowo ok 100) nagłośnienie dostosowane do miejsca i ilości
Scenę o wymiarach 6m x 8m z zadaszeniem zapewnia Zamawiający
Montaż sprzętu w dniu 22.06.2024 r. od godz. 10.00
Demontaż sprzętu w dniu 22.06.2024 po zakończeniu koncertów
Zamawiający zapewnia ochronę
Nagłośnienie:
1. system trójdrożny uznanej marki o łącznej mocy 8000W zapewniający równomierne pokrycie
nagłaśniania obszaru
2. monitory odsłuchowe 5szt każdy o mocy 1000W
3. zestaw 6szt. mikrofonów bezprzewodowych o zasięgu ok 100m
4. cyfrowy mikser frontowy, stage boxy
5. peryferia: mikrofony instrumentalne i wokalne, pozostała aparatura, statywy
Oświetlenie:
1. oświetlenie frontowe 4-6 led par
2. oświetlenie kontra 4-8 led bar
3. wytwornice dymu oraz wiatraki

4.2.5.) Wartość części: 5500 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

92370000-5 - Usługi techników dźwięku

79993100-2 - Usługi zarządzania urządzeniami

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-06-22 do 2024-06-23

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Najniższa cena

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

zgodnie z SPECYFIKACJĄ WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: zgodnie z SPECYFIKACJĄ WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: zgodnie z SPECYFIKACJĄ WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

zgodnie z SPECYFIKACJĄ WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

zgodnie z SPECYFIKACJĄ WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

zgodnie z SPECYFIKACJĄ WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

zgodnie z SPECYFIKACJĄ WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-05-14 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-05-14 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-06-12

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

Część 4 : Tak

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

Zamawiający nie przewiduje możliwości ograniczenia liczby wykonawców, których
zaprosi do negocjacji, stosując kryteria oceny ofert.

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

zgodnie z SWZ