sacro

Szanowny Użytkowniku,

Zanim zaakceptujesz pliki "cookies" lub zamkniesz to okno, prosimy Cię o zapoznanie się z poniższymi informacjami. Prosimy o dobrowolne wyrażenie zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych partnerów biznesowych oraz udostępniamy informacje dotyczące plików "cookies" oraz przetwarzania Twoich danych osobowych. Poprzez kliknięcie przycisku "Akceptuję wszystkie" wyrażasz zgodę na przedstawione poniżej warunki. Masz również możliwość odmówienia zgody lub ograniczenia jej zakresu.

1. Wyrażenie Zgody.

Jeśli wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych Zaufanych Partnerów, które udostępniasz w historii przeglądania stron internetowych i aplikacji w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych i aplikacjach w celu określenia Twoich potencjalnych zainteresowań w celu dostosowania reklamy i oferty), w tym umieszczanie znaczników internetowych (plików "cookies" itp.) na Twoich urządzeniach oraz odczytywanie takich znaczników, proszę kliknij przycisk „Akceptuję wszystkie”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub chcesz ograniczyć jej zakres, proszę kliknij „Zarządzaj zgodami”.

Wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Możesz zmieniać zakres zgody, w tym również wycofać ją w pełni, poprzez kliknięcie przycisku „Zarządzaj zgodami”.




Przetarg

"Przebudowa i wyposażenie Wiejskiego Centrum Kulturalno-Turystycznego w Moskorzewie"

22-03-2024, 13:07

Dane kontaktowe

GMINA MOSKORZEW
42 ,29-130 Moskorzew
tel. (34) 3542 003
e-mail: [email protected]
http:// www.bip.moskorzew.pl

Kontaktując się z firmą powiedz, że zdobyłeś o niej informacje dzięki portalowi elektryka.org!
Dziękujemy!
Szczegóły przetargu

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
"Przebudowa i wyposażenie Wiejskiego Centrum Kulturalno-Turystycznego w Moskorzewie"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MOSKORZEW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398971

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 42

1.5.2.) Miejscowość: Moskorzew

1.5.3.) Kod pocztowy: 29-130

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: (34) 3542 003

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: [email protected]

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.moskorzew.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Przebudowa i wyposażenie Wiejskiego Centrum Kulturalno-Turystycznego w Moskorzewie"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bafd9d28-e829-11ee-a01e-f641a8763d5f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00256752

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00044717/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przebudowa i wyposażenie Wiejskiego Centrum Kulturalno-Turystycznego w Moskorzewie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Przedmiot zamówienia dofinansowany z Europejskiego Funduszu Rolnego na Rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszrów Wiejskich na lata 2014-2020

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://bip.moskorzew.finn.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Adres strony internetowej prowadzonego postępowania, na której będą udostępniane zmiany, wyjaśnienie treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia dostępne będą pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_moskorzew

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający informuje, że informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający komunikował się będzie z Wykonawcami oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej w postępowaniu
przy użyciu platformy zakupowej http://www.platformazakupowa.pl/pn/gmina_moskorzew znajdują się w rozdziale IX SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy Moskorzew, Moskorzew 42, 29-130 Moskorzew, [email protected]
2. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą upoważnieni pracownicy Urzędu Gminy Moskorzew oraz spółka Open Nexus Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Bolesława Krzywoustego 3, 61-144 Poznań, zarejestrowaną w Sądzie Rejonowym Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000335959, NIP: 7792363577, REGON: 301196705 jako właściciel Platformy Zakupowej, na której Gmina Moskorzew prowadzi postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego, działającą pod adresem: http://www.platformazakupowa.pl/pn/gmina_moskorzew
3. W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, można kontaktować się z Inspektorem ochrony danych osobowych, pod adresem e-mail [email protected] lub telefonicznie pod numerem: +48 665 586 173;
4. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym
z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie podstawowym nr postępowania GKZ.271.1.2.2024 na „Przebudowa i wyposażenie Wiejskiego Centrum Kulturalno-Turystycznego w Moskorzewie”
5. Dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych;
6. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia dnia 11 września 2019 – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z zm.), dalej „ustawa Pzp”;
7. Dane osobowe będą przechowywane zgodnie z art. 78 Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
8. Obowiązek podania danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
9. W odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
Szczegółowe informacje znajdują się w Rozdziale XXV SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GKZ.271.1.2.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest "Przebudowa i wyposażenie Wiejskiego Centrum Kulturalno-Turystycznego w Moskorzewie"
1. Obiekt usytuowany na działce 323/1 oraz 324/2 w sąsiedztwie z budynkami Szkoły Podstawowej, oraz Ochotniczej Straży Pożarnej. Budynek murowany, parterowy, podpiwniczony z poddaszem użytkowym. Stropy żelbetowe prefabrykowane. Dach o konstrukcji drewnianej wielospadowy, pokryty blachą powlekaną. Wysokość w kalenicy +7,90 m, poziom posadzki w piwnicy -2,57 m. Dostęp do budynku poprzez schody zewnętrzne , oraz podjazd dla osób niepełnosprawnych.
Zakres prac do wykonania
- odnowienie elewacji wraz z dodatkowym dociepleniem styropianem 10 cm na istniejące ocieplenie o grubości 8 cm, ponieważ obecny współczynnik U wynosi 0,31W/m2k
- wymiana skorodowanych obróbek blacharskich okapu, rynien i rur spustowych, oraz odnowienie podbić okapowych,
- ocieplenie części piwnicznej budynku styrodurem 10 cm nadziemnej i podziemnej do poziomu ław fundamentowych,
- przebudowa i wyprofilowanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych wraz z wymianą skorodowanych balustrad oraz odnowienie ścian podjazdu i okładziny murków
- dostosowanie sali do gry w tenisa stołowego, wymiana posadzki na bezpieczną wraz z odnowieniem pomieszczenia
- przebudowa pomieszczenia i dostosowanie do pełnienia funkcji sali muzycznej - wyciszenie ścian i sufitu
- wymiana balustrad schodowych wewnętrznych oraz krat zabezpieczających poprzez zamontowanie rolet

Opis robót do wykonania:
1. Elewacja oraz wymiana obróbek blacharskich:
- ustawienie rusztowań wraz z osłonami i daszkami zabezpieczającymi
- zabezpieczenie okien folią
- rozbiórka rynien, rur spustowych, obróbek blacharskich
- oczyszczenie i zmycie istniejącej elewacji
- zagruntowanie oraz wyrównanie istniejącej elewacji zaprawą wyrównującą lub klejem
- wymiana deski okapowej
- ocyklinowanie boazerii podbicia okapu
- impregnacja elementów drewnianych
- ocieplenie ścian styropianem na kleju gr 10 cm
- zamocowanie styropianu kołkami do muru poprzez warstwę istniejącą docieplenia kołkami o długości min 22 cm
- ocieplenie ościeży
- przyklejenie warstwy siatki na ścianach i ościeżach
- przyklejenie narożników
- pomalowanie podbicia okapu lakierem
- montaż obróbek blacharskich okapu
- montaż rynien
- nałożenie powłoki gruntującej Atlas Cerplast
- wykonanie wyprawy elewacyjnej tynkiem akrylowym lub silikonowym ścian i ościeży
- montaż rur spustowych
- montaż parapetów zewnętrznych
- montaż czyszczaków przy rurach spustowych oraz kształtek przyłączanych do instalacji odprowadzającej deszczowej.
2. Ocieplenie piwnic i części podziemnej:
- rozebranie opaski w części południowej i pasa o szerokości 1 m w pozostałej części z kostki betonowej
- wykopy ręczne do głębokości posadowienia ław fundamentowych
- oczyszczenie i zmycie ścian części nadziemnej i podziemnej
- zagruntowanie oraz wyrównanie istniejącej powierzchni zaprawą wyrównującą lub klejową
- hydroizolacja pionowa ścian bitumiczna
- podsypka z ubiciem z kruszywa lub pospółki do wysokości ławy
- ocieplenie ścian styrodurem gr 10 cm z zamocowaniem kołkami do ściany
- ocieplenie ościeży
- przyklejenie warstwy siatki na ścianach i ościeżach
- przyklejenie narożników ochronnych
- zagruntowanie powierzchni podkładem
- wykonanie wyprawy elewacyjnej z tynku mozaikowego części nadziemnej
- izolacja z folii kubełkowej części podziemnej
- obsypka izolacji z folii piaskiem oraz zasypanie pozostałej części
- wykonanie warstw podbudowy dolnej i górnej pod kostkę
- ułożenie opaski z kostki wraz z obrzeżami od strony południowej
- ułożenie ponowne rozebranej kostki w pozostałej części
- wywiezienie samochodami ziemi gruzu elementów z rozbiórki
3. Przebudowa podjazdu dla niepełnosprawnych:
- demontaż balustrad i pochwytów pochylni
- rozbiórka nawierzchni z kostki (pochylnie spoczniki podjazd)
- rozebranie okładziny murków z płytek
- rozebranie okładziny tynku na siatce murków podjazdu
- rozebranie okładziny tynku schodów od spodu i słupów
- rozebranie podbudowy pod kostkę z kruszywa i gruntu około 35cm
- profilowanie z zagęszczeniem podjazdów pochylni spoczników
- podbudowy warstwa dolna i górna
- podkład na ścianach z zapraw wyrównujących
- zagruntowanie powierzchni
- hydroizolacja pionowa bitumiczna ścian
- przyklejenie styroduru 2 cm na ścianach podjazdu oraz słupach i od dołu schodów
- przyklejenie warstwy siatki
- nałożenie podkładu Atlas Cerplast
- wyprawa elewacyjna z tynku mozaikowego ścian podjazdu słupów oraz schodów od spodu
- wyprofilowanie murków pod balustrady zaprawą wyrównującą
- obłożenie murków konglomeratami kamiennymi polerowanymi
- montaż balustrad i pochwytów na podjeździe ze stali nierdzewnej
- oczyszczanie i pomalowanie słupów stalowych na podeście wejściowym
- ułożenie kostki polbruk na podjeździe dla niepełnosprawnych
- wywóz samochodami ziemi i gruzu elementów z rozbiórki
4. Dostosowanie sali do gry w tenisa stołowego:
- rozebranie posadzki z paneli
- wyrównanie podłoża przez szlifowanie
- zagruntowanie dwukrotne podłoża
- hydroizolacja pozioma posadzki
- wykonanie wylewki samopoziomującej pod wykładzinę
- zagruntowanie wylewki
- ułożenie wykładziny podłogowej CERFLOR
- zgrzewanie pasów wykładziny
- montaż listew przyściennych zgrzewanych
-odnowienie pomieszczenia poprzez zeskrobanie farby poszpachlowanie i pomalowanie farbami akrylowymi
- zmycie i uporządkowanie pomieszczenia
5. Przebudowa pomieszczenia i dostosowanie do pełnienia funkcji pokoju muzycznego:
- zabezpieczenie podłogi
- zeskrobanie i zmycie farby ze ścian i sufitów
- poszpachlowanie i zagruntowanie powierzchni
- przyklejenie płyt akustycznych 50x50x5cm samoprzylepnych na ścianach i sufitach
6. Schody wewnętrzne:
- rozebranie krat stalowych zabezpieczających
- demontaż balustrad schodowych
-montaż balustrad nierdzewnych na schodach do piwnicy i na poddasze
- montaż rolet na zejściu do piwnicy oraz wejściu na poddasze automatycznych na pilota.
Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w:
-przedmiarze robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych
- wzorze umowy

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe

45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45442200-9 - Nakładanie powłok antykorozyjnych

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45442100-8 - Roboty malarskie

45432120-1 - Instalowanie nawierzchni podłogowych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45223110-0 - Instalowanie konstrukcji metalowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryteriami określonymi poniżej.
2. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najwyższą ilością punktów określonych w kryteriach.
4. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej ilości przyznanych punktów, wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
6. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertą w terminie związania ofertą określonym w SWZ.
7. Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę , którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
8. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 7, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca sią o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba, że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłuzony okres udzielonej gwarancji jakości

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy złożą wraz z ofertą oświadczenia a wskazany Wykonawca na żądanie Zamawiającego w terminie nie krótszym niż 5 dni od wezwania, przedłoży wymagane w SWZ dokumenty w zakresie:
1) spełnienia warunków udziału w postępowaniu
2) niepodlegania wykluczeniu
2. Oświadczenia o których mowa w ust. 1 należy złożyć zgodnie z odpowiednim wzorem stanowiącym załączniki do SWZ. Oświadczenia te dla podmiotów składających ofertę wspólnie oraz podmiotów udostępniających zasoby składane są oddzielnie dla każdego z tych podmiotów. Oświadczenia wraz z ofertą składane są w formie elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub postaci elektronicznej opatrzone podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych w zakresie:
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie.
Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

4. Zdolność techniczna lub zawodowa:
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych w zakresie:
1) wykonanych robót.
Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w tym okresie wykonał:
-minimum jedną robotę budowlaną zrealizowaną w systemie wybuduj w ramach której wykonano roboty związane z budową lub/i rozbudową lub/i przebudową lub/i modernizacją lub/i remontem budynku o wartości nie mniejszej niż 400 000,00 zł brutto.

UWAGA! Do każdej pozycji wykazu należy załączyć dowody określające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty.
2) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia publicznego.
Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami:
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje:
- jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, a także legitymuje się co najmniej rocznym doświadczeniem przy pełnieniu funkcji kierownika budowy/robót w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
Do wykazu osób należy dołączyć oświadczenie Wykonawcy, że zaproponowane osoby posiadają wymagane uprawnienia i przynależą do właściwej izby samorządu zawodowego jeżeli taki wymóg na te osoby nakłada Prawo budowlane.
Zgodnie z art. 12a Prawa budowlanego który to odsyła do ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2023 r. poz. 334 ) przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego nie jest wymagana od obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) gdyż do posiadania uprawnień w wykonywaniu samodzielnych funkcji w budownictwie nie jest wymagana przynależność do izby samorządu zawodowego.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1) Wykaz wykonanych robót potwierdzający opisany warunek wraz z dowodami
potwierdzającymi należyte wykonanie tych robót
2) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z oświadczeniem o posiadanych uprawnieniach.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wadium w wysokości: 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 462 z późn. zm.).
3. Dowód wniesienia wadium w oryginale należy załączyć do oferty jeżeli wadium zostało wniesione w formie niepieniężnej. (poprzez wniesienie wadium w oryginale należy rozumieć przekazanie dokumentu w formie elektronicznej otrzymanej od podmiotu, który zabezpieczenia wadialnego dokonał).
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy Pzp), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum).
5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy:
Nr rachunku: 50 8525 0002 0020 0200 0013 0285
z dopiskiem „Wadium" i numer referencyjny: GKZ.271.1.2.2024
6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
7. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z art. 98, z zastrzeżeniem art. 98 ust. 6 pkt.1 ustawy PZP.
8. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli:
1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3), co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej;
2) Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, którego oferta została wybrana.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze (konsorcja/spółki cywilne) oferta musi spełniać wymagania określone w art. 58 ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym:
1) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. W związku z powyższym niezbędne jest przedłożenie w ofercie dokumentu zawierającego pełnomocnictwo w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu Wykonawców w sposób umożliwiający ich identyfikację.
2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika jaki zakres rzeczowy zamówienia realizować zamierzają poszczególni Wykonawcy.
3) W celu wykazania niepodlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w zakresie wskazanym w rozdziale VI SWZ wymagane jest załączenie do oferty oświadczenia i przedłożenia na wezwanie dokumentów dla każdego konsorcjanta oddzielnie.
2. W odniesieniu do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający wymaga aby:
1) Doświadczeniem, o którym mowa w rozdziale V ust. 4 pkt 1, SWZ - w zakresie wykonanych robót wykazał się konsorcjant, który będzie wykonywał kluczowy zakres zamówienia.
2) Pozostałe warunki udziału w postępowaniu podlegają sumowaniu.
3. W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z zapisami określonymi w SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-04-08 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć na platformie pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_moskorzew

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-04-08 12:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-05-07