IV.1) OPIS IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Tak
Informacja na temat wadium
Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 3 000 zł (słownie: trzy tysiącezłotych).
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia: Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: IV.2.2) Kryteria Kryteria | Znaczenie |
cena | 60,00 |
gwarancja | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Nie Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nie Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie: 1) przedłużenia terminuzakończenia realizacji umowy, o którym mowa w § 2 umowy o okres trwania przyczyn, z powoduktórych będzie zagrożone dotrzymanie tego terminu, w następujących sytuacjach: a) jeżeli przyczyny,z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia realizacji umowy będąnastępstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający, w szczególności będąnastępstwem nieterminowego udostępniania przez Zamawiającego wolnej przestrzeni w celu rozmieszczenia i montażu przedmiotu umowy, b) prace budowlane, o których mowa w § 2 ust. 2umowy uniemożliwią oddanie do dyspozycji Wykonawcy przestrzeń do ustawienia i montażu wterminie, o którym mowa w § 2 ust. 1 umowy. c) gdy wystąpi konieczność wykonania pracniezbędnych do wykonania przedmiotu umowy ze względu na zasady wiedzy technicznej, orazudzielenia zamówień dodatkowych, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu umowy,wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez innepodmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji, d) wystąpiąopóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechanie przez właściwe organyadministracji państwowej, które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosiodpowiedzialność, e) jeżeli wystąpi brak możliwości wykonywania prac montażowych z powodu niedopuszczania do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przezuprawniony organ, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, f) wystąpienia siły wyższejuniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami, g) wystąpieniaokoliczności, których Strony Umowy nie były w stanie przewidzieć pomimo zachowania należytejstaranności. 2) wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do dokumentacji projektowej, napodstawie której wykonywany jest przedmiot umowy jeśli: a) pojawiły się na rynku materiały luburządzenia nowszej generacji pozwalające na zaoszczędzenie kosztów eksploatacji wykonanegoprzedmiotu umowy; b) stały się konieczne na skutek wad dokumentacji projektowej, czyli jejniezgodności z zasadami wiedzy lub spowodują utrudnienie w użytkowaniu przedmiotu umowy przezZamawiającego; c) wystąpiła niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych wdokumentacji projektowej; d) zastosowanie jako ,,zamienne" materiały lub urządzenia mają nie gorszeparametry techniczne niż materiały lub urządzenia wskazane w dokumentacji projektowej; e)wprowadzenia nowych lub zmiany obowiązujących przepisów prawnych lub norm powodujących, żerealizacja zamówienia wg poprzednich nieobowiązujących norm lub przepisów spowodowałbyniemożność użytkowania asortymentu przez Zamawiającego; umowa podlegać będzie zmianie wzakresie, w jakim zmiany są niezbędne do dostosowania umowy do zmienionych przepisów lub norm,które umożliwią eksploatację mebli po ich wprowadzeniu; 3) zmiany parametrów lub wymiarówpierwotnie określonych w dokumentacji projektowej jeśli: a) zmiany wynikają z niezgodności lub wadw dokumentacji projektowej i powodują utrudnienie w użytkowaniu przedmiotu umowy przezZamawiającego; b) nie odbiegają znacząco od pierwotnie określonych wymiarów tj. mieszczą się wgranicy +/- 10%. 4) wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku: a) koniecznościwprowadzenia dodatkowych/nowych rozwiązań technologicznych, nieprzewidzianych na etapiezawarcia umowy, a niezbędnych do prawidłowej realizacji; b) wystąpienia zmian, o których mowa wust. 1 pkt. 2 lit. b) i e) oraz ust. 1 pkt. 3 umowy. - zmiany wynagrodzenia o których mowa powyżej są możliwe po uprzednich negocjacjach z Wykonawcą z uwzględnieniem wartości cen jednostkowych, októrych mowa w § 1 ust. 9 umowy oraz, aktualnych cen rynkowych, po podpisaniu Protokołukonieczności. 5) zmiany lub zgłoszenia nowego podwykonawcy. 2. Strona wnioskująca o zmianęumowy, każdorazowo przekłada drugiej stronie pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzeniazmiany do umowy. 3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia do niniejszej umowy mogą być dokonane zazgodą obu stron wyrażoną w formie pisemnej pod rygorem nieważności. IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy): Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 8 ust. 3 ustawy, nie ujawnia się informacji stanowiącychtajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 roku zwalczaniunieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, w sposóbniebudzący wątpliwości zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, załączającstosowne wyjaśnienia, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawcanie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy. Wszelkie informacje stanowiącetajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, któreWykonawca pragnie zastrzec jako tajemnicę przedsiębiorstwa, winny być załączone w osobnymopakowaniu, w sposób umożliwiający łatwe od niej odłączenie i opatrzone napisem: "Informacjestanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa - nie udostępniać", z zachowaniem kolejności numerowaniastron oferty. Uwaga: W przypadku braku wykazania (złożenia właściwego uzasadnienia w terminieskładania ofert), iż zastrzeżone dane stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa, Zamawiający uzna, iż niezostała spełniona przesłanka podjęcia niezbędnych działań w celu zachowania ich poufności i dane testaną się jawne od momentu otwarcia ofert. Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data:
2019-05-29, godzina:
11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie IV.6.6) Informacje dodatkowe: