sacro

Szanowny Użytkowniku,

Zanim zaakceptujesz pliki "cookies" lub zamkniesz to okno, prosimy Cię o zapoznanie się z poniższymi informacjami. Prosimy o dobrowolne wyrażenie zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych partnerów biznesowych oraz udostępniamy informacje dotyczące plików "cookies" oraz przetwarzania Twoich danych osobowych. Poprzez kliknięcie przycisku "Akceptuję wszystkie" wyrażasz zgodę na przedstawione poniżej warunki. Masz również możliwość odmówienia zgody lub ograniczenia jej zakresu.

1. Wyrażenie Zgody.

Jeśli wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych Zaufanych Partnerów, które udostępniasz w historii przeglądania stron internetowych i aplikacji w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych i aplikacjach w celu określenia Twoich potencjalnych zainteresowań w celu dostosowania reklamy i oferty), w tym umieszczanie znaczników internetowych (plików "cookies" itp.) na Twoich urządzeniach oraz odczytywanie takich znaczników, proszę kliknij przycisk „Akceptuję wszystkie”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub chcesz ograniczyć jej zakres, proszę kliknij „Zarządzaj zgodami”.

Wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Możesz zmieniać zakres zgody, w tym również wycofać ją w pełni, poprzez kliknięcie przycisku „Zarządzaj zgodami”.




Przetarg

Wykonanie i dostawa elementów tekstylnych wchodzących w skład Wyprawki Wrocławskiej

14-12-2018, 00:00

Dane kontaktowe

Wrocławskie Centrum Rozwoju Społecznego
pl. Dominikański 6,50-159 Wrocław
tel. 71 77 24 900
fax. 71 77 24 939
e-mail: [email protected]
http:// http://bip.wcrs.wroclaw.pl/

Kontaktując się z firmą powiedz, że zdobyłeś o niej informacje dzięki portalowi elektryka.org!
Dziękujemy!
Szczegóły przetargu


Ogłoszenie nr 662080-N-2018 z dnia 2018-12-14 r.

Wrocławskie Centrum Rozwoju Społecznego: Wykonanie i dostawa elementów tekstylnych wchodzących w skład Wyprawki Wrocławskiej
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Tak
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: Zamawiającym jest Wrocławskie Centrum Rozwoju Społecznego pl. Dominikański 6, 50-159 Wrocław Tel. 71 77 24 900, faks: 71 77 24 939 działające w imieniu Gminy Wrocław, pl. Nowy Targ 1-8, 50-059 Wrocław
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Wrocławskie Centrum Rozwoju Społecznego, krajowy numer identyfikacyjny 2088044500000, ul. pl. Dominikański  6 , 50159   Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 71 77 24 900, e-mail [email protected], faks 71 77 24 939.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.wcrs.wroclaw.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://bip.wcrs.wroclaw.pl/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.wcrs.wroclaw.pl/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Wrocławskie Centrum Rozwoju Społecznego pl. Dominikański 6, 50-159 Wrocław (sekretariat - pokój nr 214)

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i dostawa elementów tekstylnych wchodzących w skład Wyprawki Wrocławskiej
Numer referencyjny: PN/1/2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonania i dostawy trzech elementów tekstylnych wchodzących w skład Wyprawki Wrocławskiej tj. maskotki (Część 1), body (Część 2) oraz kocyka (Część 3) zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia (OPZ) dla każdej części stanowiącym integralną część niniejszej SIWZ.Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia w zakresie Części 1, 2 oraz 3 stanowi załącznik nr 5a, 5b, 5c do niniejszej SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 98393000-4
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
37520000-9
18411000-3
39511100-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: 1. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6) ustawy Pzp, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, Wykonawcy, z którym podpisze umowę na zakres podstawowy, polegających na powtórzeniu podobnych usług jak w zamówieniu podstawowym i zgodnych z jego przedmiotem, a całkowita wartość tych zamówień została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.2. Zamówienia podobne mogą obejmować usługę wykonania i dostawy trzech elementów tekstylnych wchodzących w skład Wyprawki Wrocławskiej tj. maskotki, body oraz kocyka.3. Zamówienia, o których mowa powyżej zostaną udzielone na warunkach analogicznych do tych wynikających ze wzoru Umowy, z zastrzeżeniem zmian ściśle związanych ze specyfiką danego zamówienia oraz wynikających ze zmian przepisów prawa oraz norm technicznych, czy też zmian czynników cenotwórczych, które miały miejsce pomiędzy dniem zawarcia umowy w sprawie zamówienia podstawowego a dniem zawarcia umowy w sprawie zamówienia podobnego. Wykonawca, przed zawarciem umowy zobowiązany będzie złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, a na żądanie Zamawiającego, również dokumenty potwierdzające złożone oświadczenia, w zakresie nie szerszym niż w postępowaniu o udzielenie zamówienia podstawowego.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-12-20

II.9) Informacje dodatkowe: Przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany w terminie od dnia zawarcia umowy do 20.12.2019 r. lub do wyczerpania kwoty, o której mowa w § 4 ust 1 wzoru umowy, z zastrzeżeniem, że usługa będzie wykonywana etapami na zasadach określonych w umowie, a pośredni termin realizacji poszczególnych etapów stanowi kryterium oceny ofert w niniejszym postępowaniu.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówieni publiczne muszą spełniać nw. warunki udziału w postępowaniu w zakresie dysponowania zdolnością techniczną i zawodową (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia dwóch lub więcej Wykonawców Zamawiający oceniał będzie ich łącznych potencjał techniczny i zawodowy)-dla Części 1:1. wykonać w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę o wartości co najmniej 30 000,00 zł brutto, w ramach której wykonano i dostarczono artykuły tekstylne dla niemowląt.-dla Części 2:2. wykonać w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę o wartości co najmniej 15 000,00 zł brutto, w ramach której wykonano i dostarczono artykuły tekstylne dla niemowląt.-dla Części 3:3. wykonać w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę o wartości co najmniej 30 000,00 zł brutto, w ramach której wykonano i dostarczono artykuły tekstylne dla niemowląt.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe: Uwaga: W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał się realizacją co najmniej jednej usługi, w ramach której wykonano i dostarczono artykuły tekstylne dla niemowląt o wartości wynikającej z sumy kwot, o których mowa w pkt. 8.1-8.2 powyżej, w zakresie tych części na które Wykonawca składa ofertę.Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana na podstawie analizy dokumentów załączonych do oferty wg formuły: ,,spełnia - nie spełnia".
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Zamawiający zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy pzp przed udzieleniem zamówienia, może wezwać Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia wwyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów: 1) Odpis właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24. ust. 5 pkt.1 ustawy pzp. 2) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt III.4) 1) powyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 3) Dokumenty, o których mowa w pkt. III.4) 2) powyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Stosownie do treści § 7 ust. 3 rozporządzenia w sprawie dokumentów, jeżeli w kraju, w którym Wykonawca masiedzibę lub miejsce zamieszkania lub kraju, w którym miejsce zamieszkania mają osoby, których dokument dotyczy nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.4).2) zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie, Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczeniem osoby, której dokument miał dotyczyć złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Postanowienia pkt III.4) 3) znajdują odpowiednie zastosowanie.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy pzp przed udzieleniem zamówienia, może wezwać Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia wwyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w pkt. III.1.3) niniejszego ogłoszenia tj: Dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej: - Wykaz usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których usługi te zostały wykonane - sporządzonego na podstawie Załącznika nr 5 do SIWZ z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego usługi były wykonywane a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, októrych mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23) ustawy pzp Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego (www.wi.wroc.pl) informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy pzp; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów w szczególności przedstawiając wraz z ofertą zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2) ustawy pzp, polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym,osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innychpodmiotów na zasadach określonych w art. 22 a ust. 1 ustawy, Zamawiający, w celu oceny czy Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda przedłożenia wraz z ofertą dokumentów, które określają w szczególności: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego d) czy podmioty na zdolnościktórych Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniudotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia zrealizują usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada czy nie zachodzą wobec tego podmiotu przesłanki wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 oraz ust. 5 pkt 1) oraz pkt 4) ustawy pzp, Zamawiający działając na podstawie art. 26 ust. 2 ustawy pzp w związku z § 9 ust. 2 rozporządzenia w sprawie dokumentów wezwie Wykonawcę, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy pzp do przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów, o których mowa w pkt. III.4) niniejszego ogłoszenia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena60,00
Pośredni termin realizacji35,00
Aspekty społeczne5,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zakres, charakter zmian oraz warunki ich wprowadzenia zostały określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-01-03, godzina: 10:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
1. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Wrocławskiego Centrum Rozwoju Społecznego pl. Dominikański 6, 50-159 Wrocław - pokój nr 323 w dniu 03.01.2019 r. o godz. 11:00.2. Szczegółowe informacje dotyczące obowiązku informacyjnego określonego w art. 13 lub 14 RODO zostały zawarte w pkt. 26 SIWZ.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1Nazwa: Wykonanie i dostawa elementów tekstylnych wchodzących w skład Wyprawki Wrocławskiej - MASKOTKA
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 1: MaskotkaPrzedmiotem zamówienia jest wykonanie maskotki zgodnie z projektem Zamawiającego, który stanowi załącznik do niniejszego Opisu Przedmiotu Zamówienia (OPZ). Maskotka jest częścią Wyprawki Wrocławskiej.Opis maskotki:Maskotka wg wzoru graficznego: krasnal- wysokość 25 cm, głębokość 6 cm w najgrubszym punkcie, szerokość 14 cm;- maskotka uszyta z materiałów atestowanych dla noworodków (Zamawiający będzie wymagać dokumentów potwierdzających, że ww. materiały są atestowane dla noworodków przy podpisaniu umowy);- kolorystyka maksymalnie zbliżona do tej załączonej i opisanej w palecie CMYK i palecie PANTONE. Nie akceptujemy zmian w kolorystyce:Granatowy: CMYK 100/85/40/30, PANTONE 533CBłękitny: CMYK 100/10/0/0, PANTONE 639cŻółty: CMYK 0/10/100/0, PANTONE 116CCzerwony: CMYK 0/80/90/0, PANTONE 7597C- wysokość czapki krasnala 21 cm, kolor granatowy, grafika na czapce krasnala nadrukowana, kolor czerwony, wysokość nadruku z przodu 18cm, odstęp nadruku od krawędzi czapki o długości 0,5cm, nadruk z tyłu czapki w całości pokrywający tył czapki;- głowa wypukła, wypełnienie o głębokości 2 cm element wystający, uszy odstające płaskie, mocno wszyte, długość 1 cm, kolor biały;- średnica głowy 5cm, kolor biały;- pod głową 3 haftowane guziki w kolorze błękitnym, wielkości 0,3 cm;- loczek, oczy, nos, usta (wg projektu graficznego), płaskie elementy haftowane: loczek o długości 1,7 cm żółty, oczka o długości 0,7 cm granatowe, nos granatowy- wymiary zgodnie z projektem, usta o długości 0,7 cm czerwone;- element grzechotki w tułowiu w środkowej części maskotki;- ręce wysokość 12 cm, kolor żółty i nogi wys. 6 cm, szerokość nogi 4,5 cm, kolor czerwony wypełnione z elementem szeleszczącym o głębokości 0,5 cm;- rączki element ruchomy, otwierają się i zamykają, przyszyte na wysokości głowy do czapki;- ręce u góry doszyte do tułowia, dłonie krasnala na mocny magnes złożone jak na projekcie graficznym;- dłonie szerokość 2 cm, długość 2 cm każda, w najdłuższym odcinku, kolor biały, wypełnienie szeleszczące plus magnes, trzymający rączki razem głębokość 0,5 cm;- palce u nogi/stopy długość 1,3 cm, wysokość 0,8 cm i pięta długość 1cm w kolorze granatowym;- pompon długość 3 cm, wysokość 2 cm, głębokość 3 cm, kolor żółty, uszyty z tego samego materiału co maskotka, mocno przytwierdzony;- metka z napisem ,,Wyprawka Wrocławska" pod lewą ręką krasnala. Metka dł. 5 cm szer. 2 cm biała z nadrukiem w kolorze granatowym z przodu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 98393000-4, 37520000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-20
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Pośredni termin realizacji35,00
Aspekty społeczne5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia, realizacji usługi oraz kryteriów oceny ofert zawarte są w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz wzorze umowy.


Część nr: 2Nazwa: Wykonanie i dostawę elementów tekstylnych wchodzących w skład Wyprawki Wrocławskiej - BODY
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 2: BODYPrzedmiotem zamówienia jest wykonanie body zgodnie z projektem Zamawiającego, który stanowi załącznik do niniejszego Opisu Przedmiotu Zamówienia (OPZ). Body jest częścią Wyprawki Wrocławskiej.Opis body:- body białe, kopertowe, z białą lamówką;- rozmiar 62/68;- bawełna 100% materiał wysoko gatunkowy, atestowany dla noworodków (Zamawiający będzie wymagać dokumentów potwierdzających, że ww. materiały są atestowane dla noworodków przy podpisaniu umowy);- kolorystyka maksymalnie zbliżona do tej załączonej i opisanej w palecie CMYK i palety PANTONE. Nie akceptujemy zmian w kolorystyce:Granatowy: CMYK 100/85/40/30, PANTONE 533CBłękitny: CMYK 100/10/0/0, PANTONE 639cŻółty: CMYK 0/10/100/0, PANTONE 116CCzerwony: CMYK 0/80/90/0, PANTONE 7597C- przód body: nadruk krasnala wraz z napisem wg dołączonego projektu graficznego, wysokość 25cm, szerokość 16cm;- tył: nadruk logo ,,Wrocław-miasto spotkań" wg dołączonego projektu graficznego, wysokość 0,7cm, szerokość 7cm;- środek: nadruk logo ,,Wyprawka Wrocławska" wg dołączonego projektu graficznego, wysokość 1,4cm, szerokość 5cm, kolor granatowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 98393000-4, 18411000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-20
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Pośredni termin realizacji35,00
Aspekty społeczne5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia, realizacji usługi oraz kryteriów oceny ofert zawarte są w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz wzorze umowy.


Część nr: 3Nazwa: Wykonanie i dostawę elementów tekstylnych wchodzących w skład Wyprawki Wrocławskiej - KOCYK
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 3: KocykPrzedmiotem zamówienia jest wykonanie kocyka zgodnie z projektem Zamawiającego, który stanowi załącznik do niniejszego Opisu Przedmiotu Zamówienia (OPZ). Kocyk jest częścią Wyprawki Wrocławskiej.Opis kocyka:- kocyk o wymiarach 80 cm szerokości na 100 cm długości;- kocyk dwustronny z wysokogatunkowego materiału, atestowanego dla niemowlaka (Zamawiający będzie wymagać dokumentów potwierdzających, że ww. materiały są atestowane dla noworodków przy podpisaniu umowy);- kolorystyka maksymalnie zbliżona do tej załączonej i opisanej w palecie CMYK i palety PANTONE. Nie akceptujemy zmian w kolorystyce:Granatowy: CMYK 100/85/40/30, PANTONE 533CBłękitny: CMYK 100/10/0/0, PANTONE 639cŻółty: CMYK 0/10/100/0, PANTONE 116CCzerwony: CMYK 0/80/90/0, PANTONE 7597C- w załączniku poglądowy wygląd kocyka wraz z proponowanym ustawieniem elementów, na kocyk patrzymy w poziomie i w ten sposób są naniesione poszczególne grafiki;- przód granat, 100% bawełna;- tył w 2 wersjach kolorystycznych żółtej i czerwonej po 50% z każdego koloru (załącznik);- wypełnienie kocyka 1 cm;- krasnal nadrukowany wys. 25 cm, szer. 7 cm w prawym dolnym rogu, w odległości 10 cm od krawędzi bocznej i 10cm od krawędzi dolnej kocyka;- napis nadrukowany ,,I Wrocław w lewym górnym rogu o szerokości 25 cm, w odległości 5 cm od krawędzi górnej kocyka;- metki nad napisem: wg projektu zajmujące długość napisu (25 cm), kolory jak w załączniku, różne wielkości, różna faktura (element sensoryczny) jak w załączniku. Z przodu kocyka widać tylko metkę ,,Wyprawka Wrocławska", z tyłu kocyka pozostałe napisy;- wszystkie metki wszyte na lewej górnej krawędzi koca na długość 250 mm, na głębokość 20 mm każda, a odstępy między nimi mają długość 18 mm;- pierwsza metka ,,Hej, maleństwo!", wysokość całkowita 70mm, szerokość 20mm, kolor żółty, z przodu brak napisu, z tyłu napis w kolorze granatowym;- druga metka ,,WYPRAWKA WROCŁAWSKA", wysokość całkowita 90mm, szerokość 40mm, kolor biały, z przodu napis w kolorze granatowym, z tyłu napis ,,WITAJ WE WROCŁAWIU" w kolorze granatowym;- trzecia metka ,,Kocham Cię!", wysokość całkowita 70mm, szerokość 20 mm, kolor czerwony, z przodu brak napisu, z tyłu napis w kolorze granatowym;- czwarta metka ,,Wrocław miasto spotkań", wysokość całkowita 90mm, szerokość 20mm, kolor granatowy, z przodu brak napisu, z tyłu napis w kolorze granatowym i białym tak jak na logo;- piąta metka ,,WROCLOVE!", wysokość całkowita 70mm, szerokość 20mm, kolor czerwony, z przodu brak napisu, z tyłu napis w kolorze granatowym;- szósta metka ,,WROśnij we WROcław", wysokość całkowita 20mm, szerokość 40mm, kolor biały, z przodu brak napisu, z tyłu napis w kolorze granatowym;- rogi kocyka w kącie prostym, bez zaokrągleń;- brzeg kocyka zszyty do środka, bez lamówki i dodatkowych obszyć.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 98393000-4, 39511100-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-20
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Pośredni termin realizacji35,00
Aspekty społeczne5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia, realizacji usługi oraz kryteriów oceny ofert zawarte są w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz wzorze umowy.