google

    dewocjonalia, szaty liturgiczne, ogrzewanie kościoła

    Kursy walut 19.11.2018
    1 USD
    3.7840
    -0.0036
    1 EUR
    4.3242
    0.0292
    1 CHF
    3.7947
    0.0339
    1 GBP
    4.8701
    0.0233
    1 RUB
    0.0575
    0.0002
    Newsletter
    Otrzymuj wiadomości o nowościach w branży
    Podaj imię i nazwisko:
    Twój adres email:
     
    Zamów czasopismo
    Flash do sciagniecia:

    Get Adobe Flash player

    Zobacz na mapie
    Chcę dodać:
    W zasięgu km

    • Rewitalizacja miasta Wojcieszów współfinansowanego z środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Oś priorytetowa: 6 - 6 Infrastruktura spójności społecznej, Działanie: 3 - 6.3 Rewitalizacja zdegradowanych obszarów, Poddziałanie: 3 - 6.3.3 Rewitalizacja zdegradowanych obszarów - ZIT AJ
    • Region: dolnośląskie
    • Zamieszczono: 2018-11-07

    Szczegóły przetargu



    Ogłoszenie nr 645162-N-2018 z dnia 2018-11-07 r.

    Gmina Wojcieszów: ,,Rewitalizacja miasta Wojcieszów" współfinansowanego z środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Oś priorytetowa: 6 - 6 Infrastruktura spójności społecznej, Działanie: 3 - 6.3 Rewitalizacja zdegradowanych obszarów, Poddziałanie: 3 - 6.3.3 Rewitalizacja zdegradowanych obszarów - ZIT AJ
    OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

    Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

    Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

    Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

    Tak


    Nazwa projektu lub programu
    Zadanie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Oś priorytetowa: 6 - 6 Infrastruktura spójności społecznej, Działanie: 3 - 6.3 Rewitalizacja zdegradowanych obszarów, Poddziałanie: 3 - 6.3.3 Rewitalizacja zdegradowanych obszarów - ZIT AJ

    O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

    Nie


    Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

    SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

    Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

    Nie

    Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

    Nie

    Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
    Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

    Nie


    Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

    Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

    Nie

    W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
    Informacje dodatkowe:

    I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wojcieszów, krajowy numer identyfikacyjny 39076719100000, ul. ul. Pocztowa  1 , 59550   Wojcieszów, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 075 7512230, 7512373, e-mail geodezja.budownictwo@wojcieszow.pl, faks 757 512 280.
    Adres strony internetowej (URL): www.wojcieszow.pl
    Adres profilu nabywcy:
    Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

    I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

    Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

    I.4) KOMUNIKACJA:
    Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

    Tak
    www.wojcieszow.pl


    Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

    Tak
    www.wojcieszow.pl


    Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

    Nie


    Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
    Elektronicznie

    Nie
    adres


    Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
    Nie
    Inny sposób:

    Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
    Tak
    Inny sposób:
    Zamawiający wymaga złożenia oferty w formie pisemnej (papierowej) osobiście, za pomocą operatora pocztowego lub kuriera
    Adres:
    Urząd Gminy Wojcieszów, 59-550 Wojcieszów, ul. Pocztowa 1, pok. nr 3 (Sekretariat).


    Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

    Nie
    Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


    II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ,,Rewitalizacja miasta Wojcieszów" współfinansowanego z środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Oś priorytetowa: 6 - 6 Infrastruktura spójności społecznej, Działanie: 3 - 6.3 Rewitalizacja zdegradowanych obszarów, Poddziałanie: 3 - 6.3.3 Rewitalizacja zdegradowanych obszarów - ZIT AJ
    Numer referencyjny: PU.271.22.2018
    Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

    Nie


    II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
    II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
    Zamówienie podzielone jest na części:

    Tak
    Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
    wszystkich części

    Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

    Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



    II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie rewitalizacji 5 budynków mieszkalnych na terenie Gminy Wojcieszów, których celem jest poprawa stanu technicznego budynków w tym poprawienie wskaźników energetycznych oraz efektu wizualnego. Przedmiotowe zamówienie zostało podzielone na 9 części. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na dowolną ilość części zamówienia.1. Część I zamówienia dotyczy wykonania robót rewitalizacyjnych w budynku mieszkalnym przy ul. B. Chrobrego 166 w Wojcieszowie - roboty dekarskie Zadanie obejmuje:1. roboty dekarsko-blacharskie,2. roboty ciesielskie,3. roboty izolacyjne,4. roboty murarsko-tynkarskie do pozycji 44 przedmiaru robótSzczegółowy opis robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia określa dokumentacja projektowa obejmująca:a) przedmiar robót - załącznik nr 8 do SIWZ,2. Część II zamówienia dotyczy wykonania robót rewitalizacyjnych w budynku mieszkalnym przy ul. B. Chrobrego 166 w Wojcieszowie - roboty elewacyjne Zadanie obejmuje:1. roboty murarsko-tynkarskie od pozycji 45 przedmiaru robót,2. roboty elewacyjne,3. wymianę stolarki otworowej (okien i drzwi),Szczegółowy opis robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia określa dokumentacja projektowa obejmująca:a) przedmiar robót - załącznik nr 8 do SIWZ,3. Część III zamówienia dotyczy wykonania robót rewitalizacyjnych w budynku mieszkalnym przy ul. B. Chrobrego 26 w Wojcieszowie. Zadanie obejmuje wykonanie robót elewacyjnych i naprawczych ścian zewnętrznych budynku oraz obróbek blacharskich.Szczegółowy opis robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia określa dokumentacja projektowa obejmująca:a) przedmiar robót - załącznik nr 8 do SIWZ,4. Część IV zamówienia dotyczy wykonania robót rewitalizacyjnych w budynku mieszkalnym przy ul. Kolejowej 5 w Wojcieszowie - roboty dekarskie. Zadanie obejmuje:1. roboty dekarsko-blacharskie,2. roboty ciesielskie,3. roboty izolacyjne,4. roboty murarsko-tynkarskie do pozycji 28 przedmiaru robót.Szczegółowy opis robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia określa dokumentacja projektowa obejmująca:a) przedmiar robót - załącznik nr 8 do SIWZ,5. Część V zamówienia dotyczy wykonania robót rewitalizacyjnych w budynku mieszkalnym przy ul. Kolejowej 5 w Wojcieszowie - roboty elewacyjne. Zadanie obejmuje:1. roboty murarsko-tynkarskie od pozycji 29 przedmiaru robót,2. roboty elewacyjne,3. wymianę stolarki otworowej (okien i drzwi).Szczegółowy opis robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia określa dokumentacja projektowa obejmująca:a) przedmiar robót - załącznik nr 8 do SIWZ,6. Część VI zamówienia dotyczy wykonania robót rewitalizacyjnych w budynku mieszkalnym przy ul. Robotniczej 5 w Wojcieszowie - roboty dekarskie. Zadanie obejmuje:1. roboty rozbiórkowe,2. roboty ciesielskie,3. roboty dekarskie,4. roboty murarsko-tynkarskie od pozycji 28 do 33 przedmiaru robót.Szczegółowy opis robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia określa dokumentacja projektowa obejmująca:a) przedmiar robót - załącznik nr 8 do SIWZ,7. Część VII zamówienia dotyczy wykonania robót rewitalizacyjnych w budynku mieszkalnym przy ul. Robotniczej 5 w Wojcieszowie - roboty elewacyjne. Zadanie obejmuje:1. roboty murarsko-tynkarskie pozycje 26,27 oraz od pozycji 34 przedmiaru robót,2. roboty izolacyjne,3. roboty elewacyjne,4. wymianę stolarki otworowej (drzwi).Szczegółowy opis robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia określa dokumentacja projektowa obejmująca:a) przedmiar robót - załącznik nr 8 do SIWZ,8. Część VIII zamówienia dotyczy wykonania robót rewitalizacyjnych w budynku mieszkalnym przy ul. Skalnej 3 w Wojcieszowie - roboty dekarskie. Zadanie obejmuje:1. roboty dekarsko-blacharskie,2. roboty ciesielskie,3. roboty izolacyjne,4. roboty murarskie do pozycji 49 przedmiaru robót.Szczegółowy opis robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia określa dokumentacja projektowa obejmująca:a) przedmiar robót - załącznik nr 8 do SIWZ,9. Część IX zamówienia dotyczy wykonania robót rewitalizacyjnych w budynku mieszkalnym przy ul. Skalnej 3 w Wojcieszowie - roboty elewacyjne. Zadanie obejmuje:1. roboty murarskie od pozycji 50 przedmiaru robót,2. roboty elewacyjne,3. roboty malarskie,4. wymianę stolarki otworowej (okien i drzwi),5. roboty instalacyjne w budynku,6. roboty transportowe. Szczegółowy opis robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia określa dokumentacja projektowa obejmująca:a) przedmiar robót - załącznik nr 8 do SIWZ,

    II.5) Główny kod CPV: 45443000-4
    Dodatkowe kody CPV:
    Kod CPV
    45321000-3
    45420000-7
    45320000-6
    45442100-8
    45422000-1
    45262500-6


    II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
    Wartość bez VAT:
    Waluta:


    (w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


    II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
    Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
    II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
    miesiącach:    lub dniach:
    lub
    data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-04-22
    Okres w miesiącachOkres w dniachData rozpoczęciaData zakończenia
    2019-04-22

    II.9) Informacje dodatkowe:

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

    III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
    Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału;
    Informacje dodatkowe
    III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
    Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału;
    Informacje dodatkowe
    III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
    Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:- w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na:dla części I, IV, VI, VIII zamówienia: wykonaniu robót dekarskich o wartości co najmniej 10.000,00 zł brutto, z podaniem jej rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów określających czy ta robota budowlana została wykonana należycie, w szczególności informacji o tym, czy robota została wykonana zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończona;dla części II, III, V, VII, IX zamówienia: wykonaniu tynku zewnętrznego o wartości co najmniej 10.000,00 zł brutto, z podaniem jej rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów określających czy ta robota budowlana została wykonana należycie, w szczególności informacji o tym, czy robota została wykonana zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończona;W przypadku, gdy jakakolwiek wartość dotycząca ww. warunków wyrażona będzie w walucie obcej, Zamawiający przeliczy tą wartość w oparciu o średni kurs walut NBP dla danej waluty z daty wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (za datę wszczęcia postępowania Zamawiający uznaje datę umieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w miejscu publicznie dostępnym w swojej siedzibie oraz na stronie internetowej). Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, Zamawiający przyjmie kurs średni z ostatniej tabeli przed wszczęciem postępowania,- Wykonawca winien dysponować osobami, zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności:dla każdej z części zamówienia: min. 1 osobą posiadającą wymagane uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie o specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
    Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
    Informacje dodatkowe:

    III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

    III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
    III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







    III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

    Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
    Tak
    Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
    Nie

    III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

    odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;

    III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

    III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
    1) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 4 do SIWZ; 2) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty, z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 5 do SIWZ;
    III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

    III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

    III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

    1) pełnomocnictwo wystawione dla osoby składającej ofertę podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku składania oferty przez pełnomocnika, 2) w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, do oferty należy dołączyć dokument ustanawiający przez wykonawców wspólnego pełnomocnika, 3) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów do wykonania zamówienia na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, w przypadku kiedy Wykonawca powoła się na zasoby innego podmiotu, oświadczenie tego podmiotu zawierać winno zobowiązanie do udziału w wykonywaniu części udzielanego zamówienia w zakresie udostępnionego Wykonawcy potencjału, 4) kosztorys ofertowy (jako dokument pomocniczy).

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) OPIS
    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
    IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

    Nie
    Informacja na temat wadium
    Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.


    IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

    Nie
    Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


    IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

    Nie
    Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
    Nie
    Informacje dodatkowe:


    IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

    Nie
    Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
    Nie
    Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


    IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
    (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

    Liczba wykonawców  
    Przewidywana minimalna liczba wykonawców
    Maksymalna liczba wykonawców  
    Kryteria selekcji wykonawców:


    IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

    Umowa ramowa będzie zawarta:

    Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

    Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

    Informacje dodatkowe:

    Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

    Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

    Informacje dodatkowe:

    W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

    Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


    IV.1.8) Aukcja elektroniczna
    Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
    Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

    Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
    Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

    Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
    Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
    Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
    Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
    Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
    Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


    Czas trwania:

    Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
    Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
    IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
    IV.2.2) Kryteria
    KryteriaZnaczenie
    cena60,00
    okres gwarancji jakości40,00

    IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
    Tak
    IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
    IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
    Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

    Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
    Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
    Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

    Informacje dodatkowe


    IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
    Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

    Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

    Wstępny harmonogram postępowania:

    Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
    Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


    Informacje dodatkowe:

    IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
    Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

    Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

    Informacje dodatkowe:

    IV.4) Licytacja elektroniczna
    Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

    Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

    Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

    Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

    Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

    Czas trwania:

    Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

    Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
    Data: godzina:
    Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

    Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


    Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


    Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


    Informacje dodatkowe:

    IV.5) ZMIANA UMOWY
    Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
    Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
    Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej umowy o udzielenie zamówienia publicznego na realizację przedmiotowego zadania w przypadku: 1.1. Terminu zakończenia robót budowlanych, gdy: 1.1.1. Nastąpi stwierdzenie wad w dokumentacji projektowej uniemożliwiających prawidłową realizację przedmiotu umowy (o czas niezbędny na usunięcie tych wad), 1.1.2. Wystąpi kolizja z niezinwentaryzowanymi instalacjami sieci, 1.1.3. Wystąpi konieczność wykonania prac wynikających z zaleceń uprawnionych organów nadzoru, np. nadzoru budowlanego, 1.1.4. Wystąpi konieczność wykonania dodatkowych badań i ekspertyz. 1.2. Wystąpi konieczność wykonania robót dodatkowych lub robót zamiennych. 1.3. Nastąpi zmiana zakresu rzeczowego robót budowlanych nie powodujących zmiany wysokości wynagrodzenia, a niezbędnych do uzyskania pożądanego efektu z realizacji umowy. 1.4. Nastąpią zmiany warunków płatności wynikających z potrzeb zamawiającego lub wykonawcy i nie naruszające interesu zamawiającego, w tym sposobu rozliczania umowy i płatności na rzecz Wykonawcy. 2. Strony umowy dokonają w formie pisemnego aneksu zmiany wynagrodzenia w wypadku wystąpienia którejkolwiek z przepisów wskazanych w art. 142 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, tj. zmiany: a) stawki podatku od towarów i usług, b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. 3. Waloryzacja o której mowa w pkt. 3 jest dokonywana o kwotę zwiększonych kosztów wykonywania przez Wykonawcę zamówienia i następuje w formie pisemnego aneksu do niniejszej umowy. 4. Wykazanie, że zmiany o których mowa w pkt. 3 mają wpływ na koszty wykonania przez Wykonawcę zamówienia, obciąża w całości Wykonawcę. W tym celu Wykonawca składa odpowiedni wniosek do Zamawiającego zawierający szczegółowe uzasadnienie dokonania takiej zmiany wraz z niezbędnymi dokumentami i dowodami na okoliczności określone w pkt. 3. Wniosek winien być złożony w formie pisemnej, od dnia opublikowania przepisów dokonujących tych zmian do 30 dnia od dnia ich wejścia w życie. Zmiana umowy na podstawie ustaleń negocjacyjnych może nastąpić po wejściu w życie przepisów będących przyczyną waloryzacji.
    IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

    Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

    IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
    Data: 2018-11-23, godzina: 12:00,
    Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
    Nie
    Wskazać powody:

    Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
    >
    IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
    IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
    IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
    IV.6.6) Informacje dodatkowe:

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



    Część nr: 1Nazwa: wykonanie robót rewitalizacyjnych w budynku mieszkalnym przy ul. B. Chrobrego 166 w Wojcieszowie - roboty dekarskie
    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie obejmuje:1. roboty dekarsko-blacharskie,2. roboty ciesielskie,3. roboty izolacyjne,4. roboty murarsko-tynkarskie do pozycji 44 przedmiaru robótSzczegółowy opis robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia określa dokumentacja projektowa obejmująca:a) przedmiar robót - załącznik nr 8 do SIWZ,
    2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45443000-4, 45321000-3, 45420000-7, 45320000-6, 45442100-8, 45422000-1, 45262500-6

    3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
    Wartość bez VAT:
    Waluta:

    4) Czas trwania lub termin wykonania:
    okres w miesiącach:
    okres w dniach:
    data rozpoczęcia:
    data zakończenia:
    5) Kryteria oceny ofert:
    KryteriumZnaczenie
    cena60,00
    okres gwarancji jakości40,00

    6) INFORMACJE DODATKOWE:


    Część nr: 2Nazwa: wykonanie robót rewitalizacyjnych w budynku mieszkalnym przy ul. B. Chrobrego 166 w Wojcieszowie - roboty elewacyjne
    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zadanie obejmuje:1. roboty murarsko-tynkarskie od pozycji 45 przedmiaru robót,2. roboty elewacyjne,3. wymianę stolarki otworowej (okien i drzwi),Szczegółowy opis robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia określa dokumentacja projektowa obejmująca:a) przedmiar robót - załącznik nr 8 do SIWZ,
    2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45443000-4, 45321000-3, 45420000-7, 45320000-6, 45442100-8, 45262500-6

    3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
    Wartość bez VAT:
    Waluta:

    4) Czas trwania lub termin wykonania:
    okres w miesiącach:
    okres w dniach:
    data rozpoczęcia:
    data zakończenia: 2019-04-22
    5) Kryteria oceny ofert:
    KryteriumZnaczenie
    cena60,00
    okres gwarancji jakości40,00

    6) INFORMACJE DODATKOWE:


    Część nr: 3Nazwa: wykonanie robót rewitalizacyjnych w budynku mieszkalnym przy ul. B. Chrobrego 26 w Wojcieszowie.
    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie obejmuje wykonanie robót elewacyjnych i naprawczych ścian zewnętrznych budynku oraz obróbek blacharskich.Szczegółowy opis robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia określa dokumentacja projektowa obejmująca:a) przedmiar robót - załącznik nr 8 do SIWZ,
    2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45443000-4, 45321000-3, 45420000-7, 45320000-6, 45442100-8, 45262500-6

    3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
    Wartość bez VAT:
    Waluta:

    4) Czas trwania lub termin wykonania:
    okres w miesiącach:
    okres w dniach:
    data rozpoczęcia:
    data zakończenia: 2019-04-22
    5) Kryteria oceny ofert:
    KryteriumZnaczenie
    cena60,00
    okres gwarancji jakości40,00

    6) INFORMACJE DODATKOWE:


    Część nr: 4Nazwa: wykonanie robót rewitalizacyjnych w budynku mieszkalnym przy ul. Kolejowej 5 w Wojcieszowie - roboty dekarskie.
    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zadanie obejmuje:1. roboty dekarsko-blacharskie,2. roboty ciesielskie,3. roboty izolacyjne,4. roboty murarsko-tynkarskie do pozycji 28 przedmiaru robót.Szczegółowy opis robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia określa dokumentacja projektowa obejmująca:a) przedmiar robót - załącznik nr 8 do SIWZ,
    2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45443000-4, 45321000-3, 45420000-7, 45320000-6, 45442100-8, 45422000-1, 45262500-6

    3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
    Wartość bez VAT:
    Waluta:

    4) Czas trwania lub termin wykonania:
    okres w miesiącach:
    okres w dniach:
    data rozpoczęcia:
    data zakończenia: 2019-04-22
    5) Kryteria oceny ofert:
    KryteriumZnaczenie
    cena60,00
    okres gwarancji jakości40,00

    6) INFORMACJE DODATKOWE:


    Część nr: 5Nazwa: wykonanie robót rewitalizacyjnych w budynku mieszkalnym przy ul. Kolejowej 5 w Wojcieszowie - roboty elewacyjne.
    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zadanie obejmuje:1. roboty murarsko-tynkarskie od pozycji 29 przedmiaru robót,2. roboty elewacyjne,3. wymianę stolarki otworowej (okien i drzwi).Szczegółowy opis robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia określa dokumentacja projektowa obejmująca:a) przedmiar robót - załącznik nr 8 do SIWZ,
    2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45443000-4, 45321000-3, 45420000-7, 45320000-6, 45442100-8, 45262500-6

    3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
    Wartość bez VAT:
    Waluta:

    4) Czas trwania lub termin wykonania:
    okres w miesiącach:
    okres w dniach:
    data rozpoczęcia:
    data zakończenia: 2019-04-22
    5) Kryteria oceny ofert:
    KryteriumZnaczenie
    cena60,00
    okres gwarancji jakości40,00

    6) INFORMACJE DODATKOWE:


    Część nr: 6Nazwa: wykonanie robót rewitalizacyjnych w budynku mieszkalnym przy ul. Robotniczej 5 w Wojcieszowie - roboty dekarskie.
    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zadanie obejmuje:1. roboty rozbiórkowe,2. roboty ciesielskie,3. roboty dekarskie,4. roboty murarsko-tynkarskie od pozycji 28 do 33 przedmiaru robót.Szczegółowy opis robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia określa dokumentacja projektowa obejmująca:a) przedmiar robót - załącznik nr 8 do SIWZ,
    2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45320000-6, 45422000-1, 45262500-6

    3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
    Wartość bez VAT:
    Waluta:

    4) Czas trwania lub termin wykonania:
    okres w miesiącach:
    okres w dniach:
    data rozpoczęcia:
    data zakończenia: 2019-04-22
    5) Kryteria oceny ofert:
    KryteriumZnaczenie
    cena60,00
    okres gwarancji jakości40,00

    6) INFORMACJE DODATKOWE:


    Część nr: 7Nazwa: wykonanie robót rewitalizacyjnych w budynku mieszkalnym przy ul. Robotniczej 5 w Wojcieszowie - roboty elewacyjne.
    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zadanie obejmuje:1. roboty murarsko-tynkarskie pozycje 26,27 oraz od pozycji 34 przedmiaru robót,2. roboty izolacyjne,3. roboty elewacyjne,4. wymianę stolarki otworowej (drzwi).Szczegółowy opis robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia określa dokumentacja projektowa obejmująca:a) przedmiar robót - załącznik nr 8 do SIWZ,
    2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45443000-4, 45321000-3, 45420000-7, 45320000-6, 45442100-8, 45262500-6

    3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
    Wartość bez VAT:
    Waluta:

    4) Czas trwania lub termin wykonania:
    okres w miesiącach:
    okres w dniach:
    data rozpoczęcia:
    data zakończenia: 2019-04-22
    5) Kryteria oceny ofert:
    KryteriumZnaczenie
    cena60,00
    okres gwarancji jakości40,00

    6) INFORMACJE DODATKOWE:


    Część nr: 8Nazwa: wykonanie robót rewitalizacyjnych w budynku mieszkalnym przy ul. Skalnej 3 w Wojcieszowie - roboty dekarskie.
    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zadanie obejmuje:1. roboty dekarsko-blacharskie,2. roboty ciesielskie,3. roboty izolacyjne,4. roboty murarskie do pozycji 49 przedmiaru robót.Szczegółowy opis robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia określa dokumentacja projektowa obejmująca:a) przedmiar robót - załącznik nr 8 do SIWZ,
    2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45420000-7, 45422000-1

    3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
    Wartość bez VAT:
    Waluta:

    4) Czas trwania lub termin wykonania:
    okres w miesiącach:
    okres w dniach:
    data rozpoczęcia:
    data zakończenia: 2019-04-22
    5) Kryteria oceny ofert:
    KryteriumZnaczenie
    cena60,00
    okres gwarancji jakości40,00

    6) INFORMACJE DODATKOWE:


    Część nr: 9Nazwa: wykonanie robót rewitalizacyjnych w budynku mieszkalnym przy ul. Skalnej 3 w Wojcieszowie - roboty elewacyjne.
    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zadanie obejmuje:1. roboty murarskie od pozycji 50 przedmiaru robót,2. roboty elewacyjne,3. roboty malarskie,4. wymianę stolarki otworowej (okien i drzwi),5. roboty instalacyjne w budynku,6. roboty transportowe. Szczegółowy opis robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia określa dokumentacja projektowa obejmująca:a) przedmiar robót - załącznik nr 8 do SIWZ,
    2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45443000-4, 45321000-3, 45420000-7, 45320000-6, 45442100-8, 45262500-6

    3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
    Wartość bez VAT:
    Waluta:

    4) Czas trwania lub termin wykonania:
    okres w miesiącach:
    okres w dniach:
    data rozpoczęcia:
    data zakończenia: 2019-04-22
    5) Kryteria oceny ofert:
    KryteriumZnaczenie
    cena60,00
    okres gwarancji jakości40,00

    6) INFORMACJE DODATKOWE:






    Dane kontaktowe

    Gmina Wojcieszów
    59-550 Wojcieszów, ul. Pocztowa 1
    tel.: 075 7512230, 7512373
    fax.: 757 512 280
    email: Wyślij email
    http://www.wojcieszow.pl
     
    Powiedz oferentowi, że jesteś klientem z sacro.com.pl!
    Dziękujemy
     
    ID ogloszenia: 277609 Wróć do listy przetargów

    Aby w pełni wykorzystać funkcjonalność portalu
    wymień swoją przeglądarkę na nowszą wersję.