22-07-2016, 00:00
Gmina Miejska MielecDostawa wraz z montażem niezbędnego wyposażenia sali gimnastycznej i sali do gimnastyki korekcyjnej w Szkole Podstawowej Nr 9 w Mielcu z podziałem na części - Część nr 1: Dostawa i montaż urządzeń spo
ul.Żeromskiego 26 26,39-300 Mielec
tel. 17 7888500
fax. 17 7888505
e-mail: [email protected]
http:// www.mielec.pl
Mielec: Dostawa wraz z montażem niezbędnego wyposażenia sali gimnastycznej i sali do gimnastyki korekcyjnej w Szkole Podstawowej Nr 9 w Mielcu z podziałem na części:
Część nr 1 - dostawa i montaż urządzeń sportowych w sali gimnastycznej i sali do gimnastyki korekcyjnej
Część nr 2 - dostawa urządzeń audio (nagłośnienie sali gimnastycznej)
Numer ogłoszenia: 150053 - 2016; data zamieszczenia: 22.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Mielec , ul. Żeromskiego 26, 39-300 Mielec, woj. podkarpackie, tel. 17 7888500, faks 17 7888505.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z montażem niezbędnego wyposażenia sali gimnastycznej i sali do gimnastyki korekcyjnej w Szkole Podstawowej Nr 9 w Mielcu z podziałem na części: Część nr 1 - dostawa i montaż urządzeń sportowych w sali gimnastycznej i sali do gimnastyki korekcyjnej Część nr 2 - dostawa urządzeń audio (nagłośnienie sali gimnastycznej).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem niezbędnego wyposażenia Sali gimnastycznej i sali do gimnastyki korekcyjnej w Szkole Podstawowej Nr 9 w Mielcu. Przedmiot zamówienia składa się z 2-ch (dwóch) części: Część 1 - dostawa i montaż urządzeń sportowych w sali gimnastycznej i sali do gimnastyki korekcyjnej Część 2 - dostawa urządzeń audio (nagłośnienie sali gimnastycznej) 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w SIWZ. Tam gdzie w SIWZ, w celu wskazania wymaganych cech technicznych i jakościowych przedmiot zamówienia został opisany poprzez wskazanie pochodzenia (marka, znak towarowy, producent, dostawca), Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem, że spełnią one wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego dołączając w tym celu do oferty stosowne oświadczenie. 3. Oferowane urządzenia mają posiadać certyfikat uprawniający do oznaczania wyrobu znakiem bezpieczeństwa B oraz certyfikat zgodności z normą wydany przez jednostki certyfikujące akredytowane przez Polskie Centrum Akredytacji. Dokumenty te (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem) będą wymagane od wybranego wykonawcy przy odbiorze przedmiotu zamówienia. 4. Zamawiający wymaga, aby oferowane urządzenia były nowe, sprawne technicznie, bezpieczne, kompletne i gotowe do pracy oraz by były nie używane. Oferowane urządzenia w dniu składania ofert nie mogą być przeznaczone przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży. 5. Przedmiot zamówienia obejmuje także transport, montaż oraz wszystkie inne czynności niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymogami określonymi przez Zamawiającego..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.42.00.00-8, 37.42.10.00-5, 37.42.40.00-6, 37.42.50.00-3, 37.44.29.00-8, 37.45.22.10-6, 37.45.29.10-3, 37.45.32.00-0, 37.48.20.00-0, 32.34.23.00-5, 32.34.24.00-6, 32.34.24.10-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca nie jest zobowiązany do wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 2a ustawy Pzp. 2. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4.3.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W trakcie realizacji umowy istotne postanowienia umowy mogą ulec zmianom, jeżeli zmiany będą korzystne dla Zamawiającego lub konieczność wprowadzenia zmian wynikać będzie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, przy czym zmiany postanowień umowy dotyczyć mogą w szczególności: 1) Terminu realizacji przedmiotu zamówienia wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, przy czym zmiana spowodowana może być jedynie okolicznościami leżącymi wyłącznie po stronie Zamawiającego lub okolicznościami niezależnymi zarówno od Zamawiającego jak i od Dostawcy, tj. okolicznościami, które zaistniały w trakcie realizacji przedmiotu umowy utrudniając lub uniemożliwiając terminowe wykonanie przedmiotu umowy; 2) Regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie podpisania umowy, wywołujących potrzebę zmiany umowy, wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany; 3) Oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego i/lub Dostawcy; 4) Innych nieistotnych zmian postanowień umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mielec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Mielcu, ul. Żeromskiego 26, 39-300 Mielec, pokój nr 30.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.08.2016 godzina 10:45, miejsce: Oferty należy złożyć w Urzędzie Miejskim w Mielcu, ul. Żeromskiego 26, w sekretariacie (pokój nr 20)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest finansowane ze środków własnych Zamawiającego oraz planowane do finansowania ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa wraz z montażem niezbędnego wyposażenia sali gimnastycznej i sali do gimnastyki korekcyjnej w Szkole Podstawowej Nr 9 w Mielcu z podziałem na części - Część nr 1: Dostawa i montaż urządzeń sportowych w sali gimnastycznej i sali do gimnastyki korekcyjnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 1: Dostawa i montaż urządzeń sportowych w sali gimnastycznej i sali do gimnastyki korekcyjnej: 1) Szyny ścienne do siatkówki - 1 szt. 2) Akcesoria do siatkówki - 1 szt. 3) Konstrukcja naścienna do koszykówki - 4 szt. 4) Mechanizm regulacji wysokości tablic 105 x 180 cm - 2 szt. 5) Mechanizm regulacji wysokości tablic 90 x 120 cm - 4 szt. 6) Tablice do koszykówki 105 x 180 cm - 2 szt. 7) Tablice do koszykówki 90 x 120 cm - 4 szt. 8) Obręcze do koszykówki - 6 szt. 9) Siatki do obręczy do koszykówki - 6 szt. 10) Osłony dolnej krawędzi tablic do koszykówki 105 x 180 cm - 2 szt. 11) Osłony dolnej krawędzi tablic do koszykówki 90 x 120 cm - 4 szt. 12) Drabinki gimnastyczne 180x250 cm - 12 szt. 13) Drabinki gimnastyczne 190x250 cm - 2 szt. 14) Ławeczki gimnastyczne 3 m - 12 szt. 15) Ławeczki gimnastyczne 4 m - 6 szt. 16) Materac gimnastyczny wraz z dodatkami - 10 szt. 17) Lustro posturograficzne przyścienne bez poręczy - 4 m2 18) Konstrukcja do koszykówki uchylna - 2 szt. 19) Tablica wyników sportowych szkolna - 1 kpl. 20) Odskocznia gimnastyczna - 1 szt. 21) Skrzynia gimnastyczna 5-częściowa - 1 szt. 22) Kozioł gimnastyczny - 1 szt. 23) Stojak do skoku wzwyż szkolny - 1 kpl. 24) Poprzeczka do skoku wzwyż - 2 szt. 25) Materac gimnastyczny zeskokowy - 1 kpl. 26) Kołderka do materaca zeskokowego - 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.42.00.00-8, 37.42.10.00-5, 37.42.40.00-6, 37.42.50.00-3, 37.44.29.00-8, 37.45.22.10-6, 37.45.29.10-3, 37.45.32.00-0, 37.48.20.00-0.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa wraz z montażem niezbędnego wyposażenia sali gimnastycznej i sali do gimnastyki korekcyjnej w Szkole Podstawowej Nr 9 w Mielcu z podziałem na części - Część nr 2: Dostawa urządzeń audio (nagłośnienie sali gimnastycznej).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 2 - dostawa urządzeń audio (nagłośnienie sali gimnastycznej): 1) Mikser stereo - 1 szt. 2) Odtwarzacz CD/MP3 - 1 szt. 3) Odbiornik wieloczęstotliwościowy - 1 szt. 4) Mikrofon doręczny - 2 szt. 5) Urządzenie zawierające pełnopasmowe zestawy głośnikowe, subwoofer oraz wzmacniacz - 1 szt. 6) Zestawy głośnikowe - 2 kpl. 7) Subwoofer - 1 szt. 8) Skrzynia na urządzenia - 1 kpl. 9) Statyw głośnikowy - 4 szt. 10) Pozostałe (materiały instalacyjne, okablowanie i złącza, wstępna konfiguracja zestawu) - 1 kpl..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.34.24.00-6, 32.34.23.00-5, 32.34.24.10-9.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia: