sacro

Szanowny Użytkowniku,

Zanim zaakceptujesz pliki "cookies" lub zamkniesz to okno, prosimy Cię o zapoznanie się z poniższymi informacjami. Prosimy o dobrowolne wyrażenie zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych partnerów biznesowych oraz udostępniamy informacje dotyczące plików "cookies" oraz przetwarzania Twoich danych osobowych. Poprzez kliknięcie przycisku "Akceptuję wszystkie" wyrażasz zgodę na przedstawione poniżej warunki. Masz również możliwość odmówienia zgody lub ograniczenia jej zakresu.

1. Wyrażenie Zgody.

Jeśli wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych Zaufanych Partnerów, które udostępniasz w historii przeglądania stron internetowych i aplikacji w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych i aplikacjach w celu określenia Twoich potencjalnych zainteresowań w celu dostosowania reklamy i oferty), w tym umieszczanie znaczników internetowych (plików "cookies" itp.) na Twoich urządzeniach oraz odczytywanie takich znaczników, proszę kliknij przycisk „Akceptuję wszystkie”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub chcesz ograniczyć jej zakres, proszę kliknij „Zarządzaj zgodami”.

Wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Możesz zmieniać zakres zgody, w tym również wycofać ją w pełni, poprzez kliknięcie przycisku „Zarządzaj zgodami”.




Przetarg

KONSERWACJA I EKSPOZYCJA RELIKTÓW RUIN PAŁACU

28-06-2016, 00:00

Dane kontaktowe

Muzeum Martyrologiczne wŻabikowie
ul. Niezłomnych 2 2,62-030 Luboń
tel. 61 8130-681
fax. 61 8103411
e-mail: [email protected]
http:// www.zabikowo.eu

Kontaktując się z firmą powiedz, że zdobyłeś o niej informacje dzięki portalowi elektryka.org!
Dziękujemy!
Szczegóły przetargu

Luboń: KONSERWACJA I EKSPOZYCJA RELIKTÓW RUIN PAŁACU
Numer ogłoszenia: 106563 - 2016; data zamieszczenia: 28.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Martyrologiczne w Żabikowie , ul. Niezłomnych 2, 62-030 Luboń, woj. wielkopolskie, tel. 61 8130-681, faks 61 8103411.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabikowo.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: KONSERWACJA I EKSPOZYCJA RELIKTÓW RUIN PAŁACU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja i ekspozycja reliktów ruin pałacu na terenie byłego niemieckiego Obozu Zagłady Kulmhof w Chełmnie nad Nerem, tj.: > Zaprojektowanie a następnie wykonanie dla reliktów ruin pałacu i sąsiadującej z nimi piwnicy przypałacowej: - odpowiednich zabezpieczeń budowlanych; - ich ekspozycji, wraz z zagospodarowaniem terenu otaczającego relikty ruin, a także przeprowadzenie niezbędnych prac konserwatorskich i restauratorskich obejmujących zabiegi naprawcze i zabezpieczające substancję zabytkową reliktów ruin pałacu oraz piwnicy przypałacowej, na podstawie sporządzonego w 2015 roku programu prac konserwatorskich. Planowane zabezpieczenia budowlane reliktów ruin pałacu i piwnicy przypałacowej obejmują trzy podstawowe obszary: - zabezpieczenie przed naporem i osuwaniem się gruntu z terenu otaczającego ruiny do powstałych w wyniku zburzenia obu budynków (w skutek braku stropów i ścian) niecek, wzmaganym przez odbywający sie poprzez obszar ruin spływ wód powierzchniowych (opadowych) i przypowierzchniowych z przyległego terenu, w kierunku krawędzi skarpy, na której wybudowano pałac, - zabezpieczenie przed destrukcyjnym wpływem na materiały budowlane ruin obu budynków wilgoci podsiąkającej z gruntu, opadów atmosferycznych, wód powierzchniowych i przypowierzchniowych spływających z terenu w kierunku skarpy, - zabezpieczenie przed procesami wysadzinowymi gruntów na jakich wybudowano pałac, przed nierównomiernym osiadaniem fundamentów i pozostałości jego ścian (z uwagi na ich płytkie posadowienie) oraz posadzek (z powodu braku pod nimi właściwej podbudowy). > Dla rozpoznania terenu, przed opracowaniem dokumentacji projektowej należy wykonać dodatkowe badania archeologiczne na terenie reliktów ruin, stanowiących uzupełnienie badań, przeprowadzonych w latach 1997-2002, w trakcie odgruzowywania terenu. > W celu udokumentowania i inwentaryzacji stanu zachowania reliktów ruin pałacu i piwnicy przypałacowej wraz z przyległym terenem, wykonać naziemny skaning laserowy, przed i po wykonaniu prac budowlano-konserwatorskich. Część 1 1. Wykonanie inwentaryzacji stanu zachowania reliktów ruin pałacu i piwnicy przypałacowej wraz z przyległym terenem - naziemny skaning laserowy obszaru o powierzchni ok.1400m2. 2. Wykonanie uzupełniających badań archeologicznych na terenie reliktów ruin. > Odkrywki 0,5m2 gł. 0,8m: taras od strony południowo-zachodniej o pow. ok. 52m2, 10szt odkrywek; taras od strony południowo-wschodniej, obrys ok. 15m, 7szt odkrywek; ogrodzenie od strony północno-zachodniej długość ok. 25m, 7szt odkrywek; obrysy historycznych chodników o nawierzchni brukowej obrys ok. 120m; > 20 szt. odkrywek gł. 0,5m. 3. Wykonanie projektów budowlanych i wykonawczych, wraz z uzyskaniem niezbędnych decyzji administracyjnych zezwalających na realizację robót objętych przedmiotem zamówienia. Część 2 1. Wykonanie niezbędnych prac konserwatorskich i restauratorskich obejmujących zabiegi naprawcze i zabezpieczające substancję zabytkową reliktów ruin pałacu oraz piwnicy przypałacowej. 2. Wykonanie robót budowlanych umożliwiających właściwą ekspozycję reliktów ruin wraz z zagospodarowaniem otaczającego terenu i wykonaniem niezbędnych zabezpieczeń budowlanych ruin. Szacunkowe wielkości elementów robót budowlanych (wg Projektu Koncepcyjnego zabezpieczenia ruin - wersja IIIa): - drenaż czołowy ok. 104m; drenaż opaskowy ok. 159m; drenaż wewnętrzny ok. 67m; - odpływ z kanalizacji deszczowej ok. 110m; powierzchnia odwodnienia drenażem obszaru reliktów ruin ok. 1100m2; - pomosty dla zwiedzających ok. 50÷70m2; - instalacja elektroenergetyczna oświetleniowa terenu ok. 210m; instalacja elektroenergetyczna antyoblodzeniowa odwodnienia pomostów ok. 120m; - droga wewnętrzna do rozbiórki ok. 450m2; dojścia i opaska chodnikowa wokół reliktów ruin (nawierzchnie nowe i do przełożenia) ok. 430m2. 3. Wykonanie inwentaryzacji powykonawczej reliktów ruin pałacu i piwnicy przypałacowej wraz z przyległym terenem - naziemny skaning laserowy obszaru o powierzchni ok.1400m2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia oraz wielkości i zakresu zamówienia zawarte w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU) wraz z załącznikami, stanowiącym Dodatek A do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.23.13-3, 71.32.00.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.06.2019.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 73000,00 zł

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny i uzna, iż Wykonawca spełnia warunek jeżeli przedłoży oświadczenie zgodnie z art. 22 Ustawy. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą >spełnia - nie spełnia<, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach o których mowa w Sekcji III pkt III.4), ogłoszenia o zamówieniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek, jeżeli: A). W okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonał, co najmniej jedno zamówienie o wartości netto nie mniejszej niż 1400 tys. zł (lub dwa zamówienia o łącznej wartości netto nie mniejszej niż 1400 tys. zł), polegające na realizacji robót budowlanych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków, załączając dowód/ody/ określający/e/, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujący/e/, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. B) Przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 Ustawy. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą >spełnia - nie spełnia<, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach o których mowa w Sekcji III pkt III.4), ogłoszenia o zamówieniu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny i uzna, iż Wykonawca spełnia warunek jeżeli przedłoży oświadczenie zgodnie z art. 22 Ustawy. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą >spełnia - nie spełnia<, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach o których mowa w Sekcji III pkt III.4), ogłoszenia o zamówieniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek, jeżeli: A) Dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wydane na podstawie aktualnych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz.U. 2010, nr 243, poz. 1623 z późn.zm) lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, tj.: - projektantem (lub zespołem projektowym) posiadającym aktualne (przynależność do właściwej Izby Samorządu Zawodowego) uprawnienia budowlane do wykonywania prac projektowych w specjalnościach odpowiednich do zakresu objętego przedmiotem zamówienia, a także posiadającym doświadczenie zawodowe w zakresie sporządzania projektów dla obiektów zabytkowych i projektowania na terenach objętych opieką konserwatorską, - kierownikiem budowy posiadającym aktualne (przynależność do właściwej Izby Samorządu Zawodowego) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, oraz posiadajacym co najmniej 2-letnią praktykę zawodową w kierowaniu robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków. Zamawiający uzna uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie za równoważne, w szczególności, gdy zostały one wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów zgodnie z art.104 ustawy Prawo budowlane oraz uprawnienia zagraniczne uznane w zakresie i na zasadach opisanych w ustawie z dnia 18 marca 2008r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej. B) Dysponuje co najmniej jedną osobą do kierowania pracami konserwatorskimi i restauratorskimi, posiadającą kwalifikacje i praktykę zawodową w zakresie konserwacji zabytków, o których mowa w § 22 lub § 31 Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27.07.2011 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych (Dz. U. z 2011 r. Nr 165, poz. 987 z późn. zm.). C) Przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 Ustawy. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą >spełnia - nie spełnia<, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach o których mowa w Sekcji III pkt III.4), ogłoszenia o zamówieniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek, jeżeli: A) Jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej /kontrakt+delikt/ w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 1500,00 tys. PLN. B) Przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 Ustawy. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą >spełnia - nie spełnia<, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach o których mowa w Sekcji III pkt III.4), ogłoszenia o zamówieniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 75
  • 2 - Okres gwarancji - 20
  • 3 - Termin realizacji - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1). Zamawiający na podstawie art. 144 Ustawy dopuści zmianę umowy dotyczącą przedmiotu zamówienia, umówionego terminu wykonania zamówienia lub łącznie przedmiotu zamówienia i terminu jego wykonania - warunkiem takich zmian może być wystąpienie, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem wskazanych warunków ich wprowadzenia: a) Z powodu zaistnienia przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby tego warunku rozumieć należy zdarzenie losowe wywołane przez czynniki zewnętrzne o charakterze niezależnym od stron oraz którego strony nie mogły przewidzieć z całą pewnością i którego nie można uniknąć, ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności - za siłę wyższą, warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, promieniowanie lub skażenia. b) Z powodu wystąpienia warunków atmosferycznch (szczególnie takich jak np. intensywne opady śniegu, ulewne deszcze lub utrzymujace się ujemne temperatury powietrza) uniemożliwiajacych należyte wykonanie robót przy dochowaniu podstawowych wymagań technologicznych określonych odpowiednimi normami oraz wymaganej jakości przedmiotu zamówienia. c) Z powodu wystąpienia dodatkowych, a niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy przez doświadczonego wykonawcę, robót/usług/dostaw, a także w przypadku wystąpienia innych okoliczności wcześniej niemożliwych do przewidzenia przy dochowaniu należytej staranności, skutkujących w trakcie realizacji zamówienia, powstaniem zagrożenia przekroczenia środków budżetowych jakie Zamawiający może przeznaczyć na jego realizację. d) W przypadku kiedy z powodu nadzwyczajnej zmiany stosunków, spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze Stron rażącą stratą, czego Strony nie przewidywały przy zawarciu umowy, zmiana umowy będzie dopuszczalna w trybie art. 357(1) ustawy Kodeks cywilny. e) Z powodu konieczności wprowadzenia zmian w zwiazku z zaistnieniem potrzeby przeprowadzenia ratowniczych badań wykopaliskowych lub z przyczyn takich jak niezawinione przez Wykonawcę opóźnienie związane z uzyskiwaniem niezbędnych w myśl ustawy Prawo budowlane dokumentów bądź wstrzymanie prac budowlanych przez właściwy organ. 2). Zmiany umowy będą mogły dotyczyć w szczególności postanowień kształtujących treść stosunku prawnego nawiązanego umową, na które dana, zindywidualizowana przyczyna, określona powyżej wywarła wpływ. 3). Oprócz zmian, o których mowa powyżej, dopuszcza się dokonanie nieistotnych zmian w warunkach umowy, przez które, na potrzeby tego warunku rozumieć należy, iż zmiany nieistotne to takie, które nie powodują zwiększenia wynagrodzenia oraz nie powodują wyłączenia zobowiązań wykonawcy wynikających z umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zabikowo.eu/przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Martyrologiczne w Żabikowie, ul. Niezłomnych 2, 62-030 Luboń, pok. sekretariat..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.07.2016 godzina 10:55, miejsce: Muzeum Martyrologiczne w Żabikowie, ul. Niezłomnych 2, 62-030 Luboń, pok. sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020. Zachowanie europejskiego i światowego dziedzictwa kulturowego. Projekt inwestycyjny dotyczący byłego niemieckiego Obozu Zagłady Kulmhof Chełmnie nad Nerem, podnoszący jego wartość muzealną i turystyczną ETAP II. WRPO 2014 + 05 IV; Działanie 4.4 Zachowanie, ochrona, promowanie i rozwój dziedzictwa naturalnego i kulturowego; Poddziałanie 4.4.1 Inwestycje w obszarze dziedzictwa kulturowego regionu; Nr naboru RPWP.04.04.01-IŻ-00-30-004/16.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak