28-06-2016, 00:00
Podlaski Urząd Wojewódzki w BiałymstokuZadanie I: Sprzątanie pomieszczeń i otoczenia budynków Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego w Białymstoku przy ul. Mickiewicza 3 i 9Zadanie II: Sprzątanie pomieszczeń i otoczenia budynk
ul. Mickiewicza 3 3,15-213 Białystok
tel. 85 7439387
fax. 85 7439254
e-mail: [email protected]
http:// www.bialystok.uw.gov.pl
Białystok: Sprzątanie pomieszczeń i otoczenia budynków Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego w Białymstoku przy ul. Mickiewicza 3 i 9 oraz w Łomży przy ul. Nowej 2 i Spokojnej 9 B
Numer ogłoszenia: 106315 - 2016; data zamieszczenia: 28.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Podlaski Urząd Wojewódzki w Białymstoku , ul. Mickiewicza 3, 15-213 Białystok, woj. podlaskie, tel. 85 7439387, faks 85 7439254.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie pomieszczeń i otoczenia budynków Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego w Białymstoku przy ul. Mickiewicza 3 i 9 oraz w Łomży przy ul. Nowej 2 i Spokojnej 9 B.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest stałe utrzymanie czystości w obiektach i pomieszczeniach oraz na zewnątrz obiektów Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego w Białymstoku: 1) Zadanie I: Sprzątanie pomieszczeń i otoczenia budynków Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego w Białymstoku przy ul. Mickiewicza 3 i 9; 2) Zadanie II: Sprzątanie pomieszczeń i otoczenia budynków Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego w Łomży przy ul. Nowej 2 i Spokojnej 9 B, w sposób sprawny, dokładny i terminowy, z zastosowaniem najnowszej techniki, sprzętu, materiałów i środków o nieniszczącym działaniu na czyszczone elementy i ich wystrój. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ - wzory umów oraz załącznik nr 7 do SIWZ - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedno lub na oba zadania. Nie dopuszcza się dzielenia zadań. 4. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy. 5. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Przedmiot główny: 90919200-4 Usługi sprzątania biur. Przedmiot dodatkowy: 90911300-9 Usługi czyszczenia okien; 90914000-7 Usługi sprzątania parkingów; 90630000-2 Usługi usuwania oblodzeń; 90620000-9 Usługi odśnieżania. 6. Na podstawie art. 29 ust. 4 ustawy Zamawiający będzie wymagał, aby wśród osób bezpośrednio uczestniczących w wykonywaniu zamówienia w zakresie Zadania I zatrudniona była minimum 1 osoba bezrobotna. Osoba ta winna być zatrudniona w jednej z poniższych form: 1) na podstawie skierowania właściwego urzędu pracy zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2013 r. poz. 674 z późn. zm.) lub 2) na podstawie właściwego dokumentu kierującego bezrobotnego do pracodawcy wystawionego przez organ zajmujący się realizacją zadań z zakresu rynku pracy określony w analogicznych przepisach państwa członkowskiego UE lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00-4, 90.91.13.00-9, 90.91.40.00-7, 90.63.00.00-2, 90.62.00.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.08.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium. 2. Kwota wadium: Zadanie I: 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych), Zadanie II: 700,00 PLN (słownie: siedemset złotych). 3. Termin złożenia wadium: przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. 5. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu należy dokonać tego przelewem na rachunek bankowy Wydziału Finansów i Budżetu Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Białymstoku Nr 83 1010 1049 0000 3913 9120 0000, z dopiskiem: wadium w przetargu nieograniczonym na sprzątanie pomieszczeń i otoczenia budynków PUW w Białymstoku oraz w Łomży . 6. Wadium wnoszone w pieniądzu musi wpłynąć na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 7. Wadium wnoszone w innej formie, niż w pieniądzu, musi zostać złożone w sekretariacie Biura Organizacji i Kadr Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego w Białymstoku w zamkniętej kopercie opisanej tak, jak oferta, z dopiskiem WADIUM i być ważne przez cały okres związania ofertą. 8 . W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej w ich treści winien znajdować się zapis o tym, że jest ona nieodwołalna, bezwarunkowa i płatna na pierwsze żądanie Zamawiającego. Zapłata musi nastąpić niezależnie od ewentualnych zastrzeżeń Wykonawcy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie uszczegóławia tego warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje: Zadanie I: co najmniej 2 usługi polegające na sprzątaniu obiektów użyteczności publicznej o powierzchni nie mniejszej niż 3000 m2 przez okres min. 6 miesięcy każda usługa; Zadanie II: co najmniej 2 usługi polegające na sprzątaniu obiektów użyteczności publicznej o powierzchni nie mniejszej niż 1000 m2 przez okres min. 6 miesięcy każda usługa w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie uszczegóławia tego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie uszczegóławia tego warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej: Zadanie I: 200 000,00 PLN, Zadanie II: 20 000,00 PLN, Wykonawca składający ofertę na oba zadania musi posiadać ubezpieczenie na kwotę co najmniej 220 000,00 PLN
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bialystok.uw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Oddział ds. Zamówień Publicznych Biura Organizacji i Kadr Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego w Białymstoku, ul. Mickiewicza 3, 15-213 Białystok, pok. nr 50.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.07.2016 godzina 10:00, miejsce: sekretariat Biura Organizacji i Kadr Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego w Białymstoku, ul. Mickiewicza 3, 15-213 Białystok, pokój nr 49 (parter).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: OSOBY UPOWAŻNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI Pani Joanna Pietrzak - starszy inspektor wojewódzki w Oddziale ds. Zamówień Publicznych Biura Organizacji i Kadr Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego w Białymstoku, ul. Mickiewicza 3, pokój nr 50, tel. 85 74 39 293, faks: 85 74 39 254, w godz. 9.00 - 15.00, e-mail: [email protected].
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie I: Sprzątanie pomieszczeń i otoczenia budynków Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego w Białymstoku przy ul. Mickiewicza 3 i 9.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest stałe utrzymanie czystości w obiektach i pomieszczeniach oraz na zewnątrz obiektów Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego w Białymstoku: Zadanie I: Sprzątanie pomieszczeń i otoczenia budynków Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego w Białymstoku przy ul. Mickiewicza 3 i 9 w sposób sprawny, dokładny i terminowy, z zastosowaniem najnowszej techniki, sprzętu, materiałów i środków o nieniszczącym działaniu na czyszczone elementy i ich wystrój. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ - wzory umów oraz załącznik nr 7 do SIWZ - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00-4, 90.91.13.00-9, 90.91.40.00-7, 90.63.00.00-2, 90.62.00.00-9.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie II: Sprzątanie pomieszczeń i otoczenia budynków Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego w Łomży przy ul. Nowej 2 i Spokojnej 9 B.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest stałe utrzymanie czystości w obiektach i pomieszczeniach oraz na zewnątrz obiektów Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego w Białymstoku: Zadanie II: Sprzątanie pomieszczeń i otoczenia budynków Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego w Łomży przy ul. Nowej 2 i Spokojnej 9 B, w sposób sprawny, dokładny i terminowy, z zastosowaniem najnowszej techniki, sprzętu, materiałów i środków o nieniszczącym działaniu na czyszczone elementy i ich wystrój. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ - wzory umów oraz załącznik nr 7 do SIWZ - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00-4, 90.91.13.00-9, 90.91.40.00-7, 90.63.00.00-2, 90.62.00.00-9.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia: