sacro

Szanowny Użytkowniku,

Zanim zaakceptujesz pliki "cookies" lub zamkniesz to okno, prosimy Cię o zapoznanie się z poniższymi informacjami. Prosimy o dobrowolne wyrażenie zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych partnerów biznesowych oraz udostępniamy informacje dotyczące plików "cookies" oraz przetwarzania Twoich danych osobowych. Poprzez kliknięcie przycisku "Akceptuję wszystkie" wyrażasz zgodę na przedstawione poniżej warunki. Masz również możliwość odmówienia zgody lub ograniczenia jej zakresu.

1. Wyrażenie Zgody.

Jeśli wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych Zaufanych Partnerów, które udostępniasz w historii przeglądania stron internetowych i aplikacji w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych i aplikacjach w celu określenia Twoich potencjalnych zainteresowań w celu dostosowania reklamy i oferty), w tym umieszczanie znaczników internetowych (plików "cookies" itp.) na Twoich urządzeniach oraz odczytywanie takich znaczników, proszę kliknij przycisk „Akceptuję wszystkie”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub chcesz ograniczyć jej zakres, proszę kliknij „Zarządzaj zgodami”.

Wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Możesz zmieniać zakres zgody, w tym również wycofać ją w pełni, poprzez kliknięcie przycisku „Zarządzaj zgodami”.




Przetarg

Termomodernizacja budynku wielorodzinnego przy ulicy Mickiewicza 28 w Makowie Mazowieckim

27-05-2016, 00:00

Dane kontaktowe

Miasto Maków Mazowiecki
ul. Moniuszki 6 6,06-200 Maków Mazowiecki
tel. 029 7171002
fax. 029 7171507
e-mail: [email protected]
http:// www.bip.makowmazowiecki.pl

Kontaktując się z firmą powiedz, że zdobyłeś o niej informacje dzięki portalowi elektryka.org!
Dziękujemy!
Szczegóły przetargu

Maków Mazowiecki: Termomodernizacja budynku wielorodzinnego przy ulicy Mickiewicza 28 w Makowie Mazowieckim
Numer ogłoszenia: 135864 - 2016; data zamieszczenia: 27.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Maków Mazowiecki , ul. Moniuszki 6, 06-200 Maków Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 029 7171002, faks 029 7171507.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.makowmazowiecki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynku wielorodzinnego przy ulicy Mickiewicza 28 w Makowie Mazowieckim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje termomodernizację budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ulicy Mickiewicza 28 w Makowie Mazowieckim. Budynek stanowi własność Miasta i znajduje się na działce o numerze ewidencyjnym 715 oraz w nieznacznej części na działce o numerze 182,7 stanowiącej własność Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad (budynek pięcio klatkowy, dwu kondygnacyjny z poddaszem użytkowym, całkowicie podpiwniczony). Wejścia do klatek schodowych usytuowane od strony południowej i północnej. Budynek posiada następujące wymiary: długość - 125,76 m, szerokość - 10,60 m, wysokość części nadziemnej - 15,37 m. Budynek wykonany jest w technologii tradycyjnej murowanej. Ściany zewnętrzne kondygnacji nadziemnej murowane z cegły ceramicznej pełnej na zaprawie cementowo - wapiennej grubości 41 cm. Ściany wewnętrzne nośne kondygnacji nadziemnych murowane z cegły ceramicznej pełnej na zaprawie cementowo - wapiennej o grubości 27 cm. Ścianki działowe na parterze i piętrze murowane z cegły ceramicznej pełnej grubości 15 cm. Ściany działowe pomieszczeń mieszkalnych na poddaszu konstrukcji drewnianej szkieletowej. Strop nad klatkami schodowymi, sanitariatami oraz nad całą piwnicą wykonano w systemie Kleina na belkach stalowych. Strop między piętrowy wykonany jako drewniany, wewnątrz izolowany gliną z sieczką od spodu, sufity na podkładzie z mat trzcinowych. Stolarka okienna w części mieszkalnej oraz na klatkach schodowych budynku wymieniona na nowoczesne okna PCV. Dach stromy pokryty płytami falistymi azbestowo - cementowymi. OPIS ZADANIA Zadanie polegać będzie na termomodernizacji ścian zewnętrznych i izolacji ścian fundamentowych budynku metodą ETICS dawniej B. S. O. (Bezspoinowy System Ociepleń, metoda lekka - mokra) oraz remoncie posadzki w piwnicy, dociepleniu połaci dachowych wraz z wymianą pokrycia dachu. Dodatkowe prace obejmować będą: wymianę okien piwnicy, wymianę drzwi wejściowych do klatek schodowych oraz piwnic i strychów, montaż nad wejściami zadaszenia z poliwęglanu, odtworzenie instalacji odgromowej, remont studzienek przy oknach piwnicznych, remont schodów zewnętrznych oraz wykonanie opaski wokół budynku. Ocieplenie ścian zewnętrznych Ocieplenie powinno być wykonane płytami styropianowymi EPS (samogasnącymi) grubości 14 cm o współczynniku przewodzenia ciepła nie większym niż 0,04 W,mK i gęstości pozornej 15 kg, m3. Płyty frezowane o wymiarach 50 x 100 cm, montowane specjalną zaprawą klejową stosowaną do przyklejania płyt styropianowych do powierzchni ściany. Powierzchnia płyt szpachlowana zaprawą klejową stosowaną do wykonywania warstwy zbrojonej w bezspoinowych systemach ociepleń. Razem z siatką zbrojeniową stanowić będzie warstwę zabezpieczającą styropian przed zniszczeniem mechanicznym. Zużycie siatki zbrojonej jest o 10% większe niż wynika z obmiaru elewacji. Nadwyżka przewidziana jest na zakłady i obróbki krawędzi. Całość płyt powinna zostać pokryta podkładem tynkarskim chroniącym i wzmacniającym podłoże, który powoduje uniknięcie przebarwień i wzmacnia przyczepność tynku. Wykończenie stanowić powinien tynk cienkowarstwowy silikatowo - silikonowy o fakturze ,,kamyczek ziarno 1,5 mm. Hydrofobowy, paro przepuszczalny i odporny na warunki atmosferyczne o kolorze RAL 1002 wraz z dodatkowymi motywami w kolorze RAL 2000. UWAGA! Przed ociepleniem należy sprawdzić stan wilgotnościowy ścian - w przypadku stwierdzenia zawilgocenia dokonać osuszenia i likwidacji zagrzybienia. Ocieplenie ścian fundamentowych Ocieplenie powinno być wykonane płytami styropianowymi EPS (samogasnącymi) grubości 12 cm o współczynniku przewodzenia ciepła nie większym niż 0,032 W/ mK i gęstości pozornej 20 kg/ m3. Płyty frezowane o wymiarach 50 x 100 cm ułożone na głębokości minimum 1,0 m i osłonięte folią kubełkową. Pasy folii z zakładami minimum 10 cm powinny być połączone taśmą samoprzylepną lub odpowiednim klejem. Folie tłoczone mocowane do podłoża mechanicznie, za pomocą kołków z podkładkami zapewniającymi szczelność izolacji w miejscu mocowania. Do łączenia arkuszy wykorzystać wyprofilowane na krawędziach zatrzaski lub laminowane i zabezpieczone papierem paski kleju. Wykończenie cokołu należy wykonać poprzez dwukrotne malowanie tynków gładkich farbą silikatową w kolorze RAL 8007. Wraz z ociepleniem ścian fundamentowych należy wykonać nowe betonowe studzienki przyokienne grubości 12 cm z ławą fundamentową o przekroju 22 x 10 cm, od środka pomalowane farbami silikonowymi. Dno studni okiennej z kostki brukowej betonowej o grubości 6 cm. Przykrycia studzienek należy wykonać z kraty stalowej, z pręta okrągłego ułożonego co 10 cm. Krata przesuwana i zamykana w celu ochrony przed kradzieżą. UWAGA! Przed ułożeniem izolacji pionowej zawilgocone ściany, należy dokładnie osuszyć, po uprzednim oczyszczeniu z resztek ziemi. Usunąć wszystkie zabrudzenia i słabo przylegające cząstki aż do nośnego podłoża. Istniejące stare, mocno przylegające hydroizolacje i powłoki dokładnie oczyścić i pozostawić do wyschnięcia. Naprawić ubytki w ścianie ceglanej, uzupełnić spoiny i ubytki w murze. Wymiana pokrycia dachowego Wymiana pokrycia dachowego powinna obejmować demontaż istniejącego pokrycia dachu z płyt falistych azbestowo - cementowych, rozebranie obróbek blacharskich i dekarskich: kominów, okapów, gzymsów oraz rynien i rur spustowych. Należy dokonać przeglądu wszystkich odsłoniętych elementów drewnianej więźby dachowej (w przypadku stwierdzenia zniszczenia spowodowanego zawilgoceniem dokonać wymiany elementów), krokwie mocniej zniszczone (około 25%) oraz wszystkie łaty i kontrłaty należy wymienić i uzupełnić na nowe. Elementy drewniane należy oczyścić i dokonać ich impregnacji poprzez zabezpieczenie ogniochronne, grzybobójcze oraz owadobójcze - preparatem FOBOS M-2. Należy dokonać wymiany pokrycia dachowego na nowe z blachodachówki powlekanej akrylem lub plastisolem w kolorze brązowym RAL8017 wraz z montażem dodatkowych akcesoriów w postaci: płotków przeciwśniegowych w ilości 253,1 metra i stopni kominiarskich w ilości 300 sztuk oraz wyłazów dachowych przeszkolonych o wymiarach 86 x 87 cm w ilości 10 sztuk. Wraz z wymianą pokrycia należy wykonać nowe obróbki blacharskie, pasy nadrynnowe oraz zamontować nowe rynny spustowe z blachy ocynkowanej na dachu. Warunki podjęcia prac polegających na bezpiecznym użytkowaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest są określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest. Po zdemontowaniu płyt układa się je na wcześniej przygotowanych paletach. Grunt, na którym znajdują się palety należy przykryć folią. Każda paleta z płytami azbestowo - cementowymi powinna być szczelnie ofoliowana z każdej strony, zaś sama folia zabezpieczona przed ewentualnym rozwinięciem. Płyty azbestowo - cementowe należy wywieźć do miejsca ich unieszkodliwienia. Roboty rozbiórkowe należy prowadzić pod nadzorem osoby uprawnionej oraz specjalistycznej firmy z zachowaniem szczególnych warunków bezpieczeństwa. Należy obowiązkowo przedstawić Inwestorowi karty przekazania odpadów. Izolacja termiczna połaci dachowych wełną mineralną Izolację należy wykonać nad poddaszem wełną mineralną grubości 18 cm o współczynniku nie większym niż 0,038 W/ mK. Materiał termoizolacyjny powinien być zabezpieczony od strony zimnej warstwą wiatroszczelną, a od strony ciepłej warstwą paroszczelną ograniczającą infiltrację pary wodnej do przegrody. Podsufitkę z płyt gipsowo - kartonowych wykonać tylko w częściach mieszkalnych, część strychowa nie zamieszkała zostaje bez wykończenia. Elementy drewniane dachu w pobliżu kominów obudować blachą stalową grubości 0,7 mm. Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej Należy dokonać wymiany stolarki okiennej w pomieszczeniach piwnicznych na okna uchylno - rozwieralne jednodzielne z PCV, z obróbką obsadzenia, o wymiarach 40 x 60 cm o współczynniku przenikania ciepła 1,1 W/mK w ilości 64 sztuk oraz jednego okna na rozwieralne i uchylno - rozwieralne dwudzielne z PCV, z obróbką obsadzenia, o wymiarach 180 x 130 cm. Wymianie podlegają również okna dachowe o wymiarach 78 x 118 cm w ilości 2 sztuk. W zakresie stolarki drzwiowej należy przewidzieć montaż drzwi wejściowych aluminiowych jednoskrzydłowych z naświetlem, samozamykaczem i zamkiem do klatek schodowych o wymiarze 110 x 285 cm o współczynniku przenikania ciepła 1,7 W/ mK w ilości 5 sztuk oraz o wymiarze 115 x 320 cm w ilości 5 sztuk, montaż drzwi stalowych z 2 zamkami na poddaszu w ilości 10 sztuk, drzwi piwnicznych deskowych pełnych (drzwi wszystkich komórek piwnicznych) w ilości 80 sztuk i wejściowych stalowych do piwnic w ilości 5 sztuk. Remont posadzki piwnicy Istniejącą podsypkę należy wyrównać i ręcznie ubić, a następnie wykonać płytę fundamentową żelbetową (z zastosowaniem pompy do betonu), izolację przeciwwilgociową i przeciwwodną z folii polietylenowej, warstwę wyrównawczą pod posadzkę z zaprawy cementowej grubości 20 mm, warstwę wyrównawczą pod posadzki dodatek o grubości 10 mm. W miejscach, gdzie zachodzi konieczność osadzić włazy ściekowe żeliwne (stalowe zamykane w celu ochrony przed kradzieżą) w ilości 5 sztuk. Prace dodatkowe 1. Wykonanie opaski wokół budynku z kostki brukowej betonowej o grubości 6 cm na podsypce cementowo - piaskowej, wraz z obrzeżami, o szerokości 50 cm. Wykonać poprzeczny spadek nie mniejszy niż 2% w kierunku od budynku oraz wykonać ścieki z prefabrykatów betonowych o grubości 15 cm na podsypce cementowo - piaskowej o długości 3 metrów każdy. 2. Wykonanie zadaszenia nad wejściami do budynku. Daszki powinny być wykonane z wytrzymałego poliwęglanu komorowego o grubości 10 mm osadzonego w solidnej ramie z profili aluminiowych w ilości 10 sztuk. Całość mocowana na dwóch stalowych wspornikach, przykręcanych śrubami do elewacji. Każdy wspornik posiadać powinien trzy otwory na śruby mocujące. Rodzaj śrub mocujących dobrać w zależności od rodzaju elewacji. Wraz z zadaszeniem wykonać montaż z podłączeniem na gotowym podłożu opraw oświetleniowych ze źródłem światła w technologii LED, z czujnikiem ruchu w ilości 10 sztuk. 3. Remont schodów wejściowych poprzez wyburzenie, wykonanie zbrojenia i wylanie nowych, wykonanie warstwy sczepnej oraz nowej okładziny w postaci lastryka płukanego. Przed drzwiami wykonać wycieraczki do obuwia (kratka stalowa ocynkowana standardowa wpuszczana w ostatni stopień). 4. Odtworzenie instalacji odgromowej na budynku, zalecana instalacja podtynkowa. Montażu należy dokonać zgodnie ze sztuką budowlaną. 5. Nowe urządzenie terenów zielonych poprzez odpowiednie ukształtowanie terenu (w celu odprowadzenia wód opadowych), dowóz ziemi urodzajnej i posianie trawy. 6. Demontaż 60 sztuk anten (siatkowych i satelitarnych) wraz z ich ponownym montażem z uwzględnieniem nowego osprzętu i uchwytów w miejscach uzgodnionych z Inwestorem. Demontaż 20 wywietrzaków na ścianach zewnętrznych budynku wraz ich ponownym montażem z uwzględnieniem nowego materiału - wywietrzaki z blachy ocynkowanej lub powlekanej z możliwością odprowadzenia skroplin o grubości blachy 0,5 mm. UWAGA! Wykonawca ma obowiązek ewidencji wszelkich anten, odbiorników i innych urządzeń zainstalowanych na ścianach zewnętrznych oraz na konstrukcji i połaci dachu..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00-0, 45.26.21.00-2, 45.42.10.00-4, 45.26.23.30-0, 45.32.00.00-6, 45.26.00.00-0, 45.26.13.20-3, 45.42.11.00-5, 45.45.31.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 20.000,00 zł (słownie złotych: dwadzieścia tysięcy). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub w kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 z późn. zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Krasnosielcu - Nr 94891700010012558520000040 z dopiskiem Wadium w postępowaniu WIK.271.ZP.4.2016 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w Sekretariacie Urzędu Miejskiego w Makowie Mazowieckim pok. 19 lub dołączyć do oferty. 7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo (oryginał) określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz wykonanych, w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie jednego zadania o wartości nie mniejszej niż 500.000 złotych brutto - polegającego na termomodernizacji/ociepleniu budynku - z podaniem jego wartości, daty wykonania i odbiorcy oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 4 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o dysponowaniu odpowiednim zasobem osób posiadających stosowne uprawnienia w celu realizacji przedmiotu zamówienia należy wypełnić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 5 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie zamówienia, do oferty dołączyć należy: opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 500.000,00 PLN (słownie złotych: pięćset tysięcy) - kwota ta musi być kontynuowana przez okres trwania zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Udzielona gwarancja - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Istotne postanowienia umowy, w tym warunki płatności oraz możliwość zmian umowy zostały zawarte w Załączniku Nr 9 do SIWZ - wzór umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.makowmazowiecki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski ul. Moniuszki 6 06-200 Maków Mazowiecki pokój nr 22.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.06.2016 godzina 09:50, miejsce: Urząd Miejski ul. Moniuszki 6 06-200 Maków Mazowiecki pokój nr 19 (Sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie