25-05-2016, 00:00
Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
ul. Okrzei 14 14,06-400 Ciechanów
tel. 023 6725980
fax. 023 6723818
e-mail: [email protected]
Ciechanów: Wymiana stolarki okiennej drewnianej na stolarkę pcv w zasobach mieszkaniowych administrowanych przez Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Ciechanowie
Numer ogłoszenia: 134082 - 2016; data zamieszczenia: 25.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. , ul. Okrzei 14, 06-400 Ciechanów, woj. mazowieckie, tel. 023 6725980, faks 023 6723818.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej drewnianej na stolarkę pcv w zasobach mieszkaniowych administrowanych przez Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Ciechanowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane: wymiana stolarki okiennej drewnianej na stolarkę PCV w kolorze białym w zasobach mieszkaniowych administrowanych przez Zamawiającego w asortymencie wyspecyfikowanym w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do siwz. Przez wymianę stolarki okiennej rozumie się:demontaż starego okna z parapetem wewnętrznym i zewnętrznym w istniejących zamieszkałych budynkach mieszkalnych wraz z wywozem starej stolarki i gruzu,osadzenie nowego okna z PCW , parapetu wewnętrznego z pcw lub istniejącego i parapetu zewnętrznego z blachy stalowej ocynkowanej,uzupełnienie ubytków tynków powstałych podczas osadzenia stolarki oraz pomalowanie wnęki okiennej w kolorze istniejącej elewacji. Pełny zakres robót określa formularz cenowy i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót..
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.42.11.32-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku wykonawca złoży stosowne oświadczenie (wzór oświadczenia załączony do siwz jako załącznik nr 4. Złożenie przez wykonawcę w ofercie wymaganych dokumentów i oświadczenia będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia wymaganego warunku dokonana zostanie według formuły spełnia/ nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku wykonawca złoży stosowne oświadczenie (wzór oświadczenia załączony do siwz jako załącznik nr 4) i udokumentuje należyte wykonanie przynajmniej dwóch robót odpowiadających swoim rodzajem zamówienia o wartości każdej nie mniejszej niż 100.000,00zł w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia wiedzy i doświadczenia wykazanych w okresie ostatnich pięciu lat licząc od dnia złożenia oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie z wykorzystaniem załącznika nr 6). Złożenie przez wykonawcę w ofercie wymaganych dokumentów i oświadczenia będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia wymaganego warunku dokonana zostanie według formuły spełnia/ nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku wykonawca złoży stosowne oświadczenie (wzór oświadczenia załączony do siwz jako załącznik nr 4). Złożenie przez wykonawcę w ofercie wymaganych dokumentów i oświadczenia będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia wymaganego warunku dokonana zostanie według formuły spełnia/ nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku wykonawca złoży stosowne oświadczenie (wzór oświadczenia załączony do siwz jako załącznik nr 4) i udokumentuje wykaz osób , którymi dysponuje lub będzie dysponował i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia z wykorzystaniem załącznika nr 7. Złożenie przez wykonawcę w ofercie wymaganych dokumentów i oświadczenia będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia wymaganego warunku dokonana zostanie według formuły spełnia/ nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku wykonawca złoży stosowne oświadczenie (wzór oświadczenia załączony do siwz jako załącznik nr 4) i opłaconą polisę , a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia minimum 100000,00 zł. Dokument ten musi potwierdzać, że wykonawca będzie ubezpieczony co najmniej przez okres trwania umowy. Złożenie przez wykonawcę w ofercie wymaganych dokumentów i oświadczenia będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia wymaganego warunku dokonana zostanie według formuły spełnia/ nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.3.2)
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowy (załącznik nr 1 do siwz), wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowy (załącznik nr 2 do siwz); Projekt umowy parafowany prze Wykonawcę (załącznik nr 3 do siwz)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Po spisaniu umowy możliwe jest przedłużenie terminu zakończenia umowy w przypadku: wcześniejszego wykonania robót przez Wykonawcę, działania siły wyższej mające bezpośredni wpływ na terminowość wykonania robót, wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót z zachowaniem względów technologicznych lub bhp (zgodnie z wymaganiami producentów materiałów),innych przeszkód uniemożliwiających prowadzenie robót, których wcześniej nie można było przewidzieć.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tbsciechanow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o. o. w Ciechanowie Dział Remontów i Inwestycji ul. Wyzwolenia 10a 06-400 Ciechanów pokój nr 1 i 2.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.06.2016 godzina 10:00, miejsce: Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o. o. w Ciechanowie ul. Okrzei 14 06-400 Ciechanów pokój nr 3 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie