25-05-2016, 00:00
Akademia Muzyczna w KrakowieWykonywanie prac porządkowych w Domu Studenckim Akademii Muzycznejw Krakowie, przy ul. Przemyskiej 3 w Krakowie :a) zadanie I : prace porządkowe w okresie od 1 lipca 2016 r. do 30 września 201
ul.Św. Tomasza 43 43,31-027 Kraków
e-mail: [email protected]
http:// www.amuz.krakow.pl
Kraków: Wykonywanie prac porządkowych w Domu Studenckim Akademii Muzycznej
w Krakowie, przy ul. Przemyskiej 3 w Krakowie :
a) zadanie I : prace porządkowe w okresie od 1 lipca 2016 r. do 30 września 2016 r.,
b) zadanie II : prace porządkowe w okresie od 1 października 2016 r. do 30 czerwca 2017 r.
Numer ogłoszenia: 133544 - 2016; data zamieszczenia: 25.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Muzyczna w Krakowie , ul. Św. Tomasza 43, 31-027 Kraków, woj. małopolskie.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie prac porządkowych w Domu Studenckim Akademii Muzycznej w Krakowie, przy ul. Przemyskiej 3 w Krakowie : a) zadanie I : prace porządkowe w okresie od 1 lipca 2016 r. do 30 września 2016 r., b) zadanie II : prace porządkowe w okresie od 1 października 2016 r. do 30 czerwca 2017 r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie prac porządkowych w Domu Studenckim Akademii Muzycznej w Krakowie, przy ul. Przemyskiej 3 w Krakowie : a) zadanie I : prace porządkowe w okresie od 1 lipca 2016 r. do 30 września 2016 r., b) zadanie II : prace porządkowe w okresie od 1 października 2016 r. do 30 czerwca 2017 r..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00-8, 90.61.10.00-3, 90.62.00.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2017.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zwanej dalej Ustawą), dotyczące : - posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, - posiadania wiedzy i doświadczenia, - dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego lub osób zdolnych do wykonania zamówienia), - sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełnienia powyższych warunków dokonana będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie VI nin. specyfikacji, według formuły : spełnia - nie spełnia. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. W takim przypadku również podmiot/podmioty te muszą spełniać warunki niepodlegania wykluczeniu z postępowania, o których mowa w art. 24 ust.1 Ustawy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Wykonawca udokumentuje posiadanie wiedzy i doświadczenia przedstawiając : a) że prowadzi działalność polegającą na świadczeniu usług odpowiadających swoim rodzajem usługom objętym niniejszym zamówieniem od co najmniej 2 lat, b) wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, lub aktualne wykonywanie - co najmniej dwóch zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia. Przez zamówienie odpowiadające przedmiotowi nin. zamówienia należy rozumieć zamówienie polegające na kompleksowym wykonywaniu wszystkich usług (czynności) objętych niniejszym zamówieniem w obiekcie zbiorowego zakwaterowania, o wartości pojedynczego zamówienia co najmniej 50 000,00 zł. Informacja o doświadczeniu zawodowym winna być przedstawiona w układzie formularza (według wzoru, który stanowi załącznik nr 5 do nin. specyfikacji), wraz z załączeniem dowodów, czy zamówienia zostały wykonane lub są wykonywane należycie. c) że dysponuje i przeznaczy do realizacji niniejszego zamówienia odpowiednią ilość osób, dla zapewnienia należytego wykonania zamówienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
. Wykonawca udokumentuje swoją sytuację ekonomiczną i finansową przedstawiając : a) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument, potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, b) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Do oferty winny być załączone również : 1. Szczegółowa kalkulacja ofertowa (netto i brutto) za miesięczne kompleksowe wykonywanie zamówienia - w podziale na prace wewnątrz budynku i na jego zewnątrz. Kalkulacja ceny ofertowej winna uwzględniać wszystkie koszty niezbędne do wykonania przedmiotowego zamówienia, w tym w szczególności koszty : a) wykonywania poszczególnych czynności wchodzących w zakres zamówienia (codziennych, cyklicznych, w razie potrzeby), b) prognozowanego zużycia środków czystości, c) sprzętu i jego konserwacji, d) ubrań roboczych, administracyjne, itp.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Z wybranym wykonawcą (dla każdego zadania oddzielnie) zawarta zostanie umowa ryczałtowa na cały okres objęty zamówieniem (ceny stałe zgodnie z wybraną ofertą). 2. Wzory umów dla poszczególnych zadań stanowią załączniki nr 1 i 4 do nin. specyfikacji. W przypadku wyboru oferty jednego wykonawcy dla zrealizowania obydwu zadań sporządzone zostaną dwie oddzielne umowy . 3. Dopuszcza się możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w sytuacjach opisanych we wzorach umów, stanowiących załączniki do nin. specyfikacji. 4. W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. W takim wypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amuz.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Św. Tomasza 43, 31-027 Kraków, pok.308.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.06.2016 godzina 13:30, miejsce: ul. Św. Tomasza 43, 31-027 Kraków, pok.308.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonywanie prac porządkowych w Domu Studenckim Akademii Muzycznej w Krakowie, przy ul. Przemyskiej 3 w Krakowie : a) zadanie I : prace porządkowe w okresie od 1 lipca 2016 r. do 30 września 2016 r.,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie prac porządkowych w Domu Studenckim Akademii Muzycznej w Krakowie, przy ul. Przemyskiej 3 w Krakowie : a) zadanie I : prace porządkowe w okresie od 1 lipca 2016 r. do 30 września 2016 r.,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00-8, 90.61.10.00-3, 90.62.00.00-9.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonywanie prac porządkowych w Domu Studenckim Akademii Muzycznej w Krakowie, przy ul. Przemyskiej 3 w Krakowie : b) zadanie II : prace porządkowe w okresie od 1 października 2016 r. do 30 czerwca 2017 r..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie prac porządkowych w Domu Studenckim Akademii Muzycznej w Krakowie, przy ul. Przemyskiej 3 w Krakowie : b) zadanie II : prace porządkowe w okresie od 1 października 2016 r. do 30 czerwca 2017 r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00-8, 90.61.10.00-3, 90.62.00.00-9.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia: