sacro

Szanowny Użytkowniku,

Zanim zaakceptujesz pliki "cookies" lub zamkniesz to okno, prosimy Cię o zapoznanie się z poniższymi informacjami. Prosimy o dobrowolne wyrażenie zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych partnerów biznesowych oraz udostępniamy informacje dotyczące plików "cookies" oraz przetwarzania Twoich danych osobowych. Poprzez kliknięcie przycisku "Akceptuję wszystkie" wyrażasz zgodę na przedstawione poniżej warunki. Masz również możliwość odmówienia zgody lub ograniczenia jej zakresu.

1. Wyrażenie Zgody.

Jeśli wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych Zaufanych Partnerów, które udostępniasz w historii przeglądania stron internetowych i aplikacji w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych i aplikacjach w celu określenia Twoich potencjalnych zainteresowań w celu dostosowania reklamy i oferty), w tym umieszczanie znaczników internetowych (plików "cookies" itp.) na Twoich urządzeniach oraz odczytywanie takich znaczników, proszę kliknij przycisk „Akceptuję wszystkie”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub chcesz ograniczyć jej zakres, proszę kliknij „Zarządzaj zgodami”.

Wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Możesz zmieniać zakres zgody, w tym również wycofać ją w pełni, poprzez kliknięcie przycisku „Zarządzaj zgodami”.




Przetarg

Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków stanowiących własność Gminy Jastarnia obejmująca zadania: I. Termomodernizację budynku OSP w Jastarni oraz Remont i przebudowę budynku OSP w Jastarni, II. Termomodernizację budynku Hali Widowiskowo-Sportowej w Jastarni

21-11-2017, 00:00

Dane kontaktowe

Gmina Jastarnia
ul. Portowa 24,84-140 Jastarnia
tel. 58 675 19 99; 675 19 30
fax. 58 6752176
e-mail: [email protected]
http:// www.bip.jastarnia.pl

Kontaktując się z firmą powiedz, że zdobyłeś o niej informacje dzięki portalowi elektryka.org!
Dziękujemy!
Szczegóły przetargu


Ogłoszenie nr 619477-N-2017 z dnia 2017-11-21 r.

Gmina Jastarnia: Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków stanowiących własność Gminy Jastarnia obejmująca zadania: I. Termomodernizację budynku OSP w Jastarni oraz Remont i przebudowę budynku OSP w Jastarni, II. Termomodernizację budynku Hali Widowiskowo-Sportowej w Jastarni
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jastarnia, krajowy numer identyfikacyjny 191675480, ul. ul. Portowa  24 , 84140   Jastarnia, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 58 675 19 99; 675 19 30, e-mail [email protected], faks 58 6752176.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.jastarnia.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.jastarnia.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków stanowiących własność Gminy Jastarnia obejmująca zadania: I. Termomodernizację budynku OSP w Jastarni oraz Remont i przebudowę budynku OSP w Jastarni, II. Termomodernizację budynku Hali Widowiskowo-Sportowej w Jastarni
Numer referencyjny: 271.17.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
2


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków stanowiących własność Gminy Jastarnia obejmująca zadania:Zadanie I.a) Termomodernizacja budynku OSP w Jastarni obejmująca zakres następujących robót budowlanych: - termomodernizację zewnętrznych ścian budynku, - termomodernizację dachu oraz stropu poddasza budynku, w tym; rozebranie pokrycia dachu z płyt azbestowo-cementowych oraz kominów dymowych.- wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku - modernizacja instalacji c.o. i c.w.u. połączona z wymianą źródła ciepła, - demontaż / odtworzenie zewnętrznych instalacji: odgromowej, oświetleniowej, sygnalizacyjnej,- budowa instalacji, dostawa i montaż na dachu budynku urządzeń fotowoltaicznych. na podstawie projektu budowlanego opracowanego przez LOCUM M. Paszyn Sp. kom. z Kalisza zatwierdzonego decyzją o pozwoleniu na budowę nr AB/BS-6740/08/17/J z dnia 20.02.2017 r. wydaną przez Starostę Puckiego i przedmiaru robót termomodernizacyjnych stanowiących załącznik nr 17.Ia do SIWZ.Demontaż płyt azbestowo-cementowych wymaga od Wykonawcy zachowania szczególnej ostrożności, Wykonawca zobowiązany jest do należytej organizacji wykonanych prac w celu zmniejszenia uciążliwości dla mieszkańców oraz minimalizacji zagrożenia wynikającego z prowadzonych prac. Wykonawca zamówienia staje się posiadaczem i wytwórcą wszystkich odpadów niebezpiecznych powstałych w wyniku prowadzenia prac, co potwierdza w karcie przekazania odpadu. Zamawiający żąda okazania przez Wykonawcę kart przekazania do składowania odpadów niebezpiecznych. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do uporządkowania nieruchomości po zakończeniu prac. DLA CZĘŚCI OBEJMUJĄCEJ TERMOMODERNIZACJĘ BUDYNKU OSP W JASTARNI WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST DO UMIESZCZENIA W MIEJSCU REALIZACJI INWESTYCJI TABLICY INFORMACYJNEJ OD CHWILI ROZPOCZĘCIA ROBÓT BUDOWLANYCH, A PO ZAKOŃCZENIU ROBÓT TABLICY PAMIĄTKOWEJ. MINIMALNE WYMIARY TABLIC - 80x120 CM. WZÓR TABLICY DOSTĘPNY NA STRONIE O ADRESIE:http://www.rpo.pomorskie.eu/poznaj-zasady-promowania-projektuTermomodernizacja budynku OSP w Jastarni dofinansowana jest z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 10 Energia, Działania 10.1.Efektywność energetyczna - mechanizm ZITb) Remont i przebudowa budynku OSP w Jastarni obejmująca następujący zakres robót budowlanych: - przebudowę pomieszczeń dawnej kotłowni węglowej z przyległym do kotłowni magazynem opału na garaż samochodu gaśniczego i sprzęt ratowniczy, - wykonanie bramy wjazdowej do garażu od strony placu manewrowego, - wykonanie komina dymowego kotłowni gazowej oraz nowych kanałów wentylacyjnych, - wykonanie nowego pokrycia dachowego wraz obróbkami blacharskimi i kominkami wentylacyjnymi i odpowietrzającymi, - przebudowa pomieszczeń socjalnych i magazynowych na parterze budynku wraz z wymianą stolarki drzwiowej, elektrycznej i sanitarnej, - wykonanie mechanicznej wentylacji wyciągowej w pomieszczeniach garaży i węzła sanitarnego, - odnowienie i częściowa wymiana posadzek w pomieszczeniach sanitarnych i socjalnych na parterze i piętrze budynku, - remont i częściowa wymiana instalacji oświetleniowej i elektrycznej w pomieszczeniach na parterze i piętrze budynku - transport pochodzących z rozbiórki pokrycia dachu płyt azbestowo-cementowych i utylizacja powstałego odpadu. na podstawie projektu opracowanego przez LOCUM M. Paszyn Sp. kom. z Kalisza zatwierdzonego decyzją o pozwoleniu na budowę nr AB/BS-6740/08/17/J z dnia 20.02.2017 r. wydaną przez Starostę Puckiego i przedmiaru robót remontowych stanowiących załącznik nr 17.Ib do SIWZ.Wykonawca zobowiązany jest do okazania Zamawiającemu dokumentów potwierdzających przyjęcie odpadów (płyt azbestowo-cementowych) na składowisko posiadające zezwolenie na przyjmowanie tego typu odpadów. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do uporządkowania nieruchomości po zakończeniu prac.Zadanie II.Termomodernizacja budynku Hali Widowiskowo-Sportowej w Jastarni obejmująca zakres następujących robót budowlanych:- docieplenie ścian zewnętrznych budynku, - ocieplenie dachu hali oraz stropodachu wentylowanego zaplecza budynku,- modernizacja systemu wentylacji na sali gimnastycznej,- instalacja paneli fotowoltaicznych.na podstawie projektu opracowanego przez LOCUM M. Paszyn Sp. kom. z Kalisza zatwierdzonego decyzją o pozwoleniu na budowę nr AB/MJ-6740/09/17/J z dnia 20.02.2017 r. wydaną przez Starostę Puckiego i przedmiaru robót remontowych stanowiących załącznik nr 17.II do SIWZ.DLA TERMOMODERNIZACJI BUDYNKU HALI WIDOWISKOWO-SPORTOWEJ W JASTARNI WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST DO UMIESZCZENIA W MIEJSCU REALIZACJI INWESTYCJI TABLICY INFORMACYJNEJ OD CHWILI ROZPOCZĘCIA ROBÓT BUDOWLANYCH, A PO ZAKOŃCZENIU ROBÓT TABLICY PAMIĄTKOWEJ. MINIMALNE WYMIARY TABLIC - 80x120 CM. WZÓR TABLICY DOSTĘPNY NA STRONIE O ADRESIE:http://www.rpo.pomorskie.eu/poznaj-zasady-promowania-projektuTermomodernizacja budynku Hali Widowiskowo-Sportowej w Jastarni dofinansowana jest z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 10 Energia, Działania 10.1.Efektywność energetyczna - mechanizm ZIT

II.5) Główny kod CPV: 45453000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45210000-2
45443000-4
45320000-6
45321000-3
45331100-7
45262660-5
45400000-1
45310000-3


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 do wysokości 5 % wartości zamówienia podstawowego.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-08-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: DLA ZADANIA I: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że: - posiada dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 700 tys. zł.DLA ZADANIA II: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że: - posiada dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 500 tys. zł.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: DLA ZADANIA I: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że zrealizował co najmniej:? jedną robotę budowlaną odpowiadającą zakresem przedmiotowi zamówienia tj. polegającą na ociepleniu ścian i modernizacji instalacji centralnego ogrzewania o wartości brutto nie mniejszej niż 200.000,- zł (nie dopuszcza się sumowania mniejszych, cząstkowych robót objętych odrębnymi umowami lub zleceniami) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie;? jedną robotę budowlaną odpowiadającą zakresem przedmiotowi zamówienia tj. polegającą na remoncie, rozbudowie, przebudowie, modernizacji budynku użyteczności publicznej o wartości brutto nie mniejszej niż 100.000,- zł (nie dopuszcza się sumowania mniejszych, cząstkowych robót objętych odrębnymi umowami lub zleceniami) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie; DLA ZADANIA II: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że zrealizował co najmniej: ? jedną robotę budowlaną odpowiadającą zakresem przedmiotowi zamówienia tj. polegającą na dociepleniu ścian o wartości brutto nie mniejszej niż 100.000,- zł (nie dopuszcza się sumowania mniejszych, cząstkowych robót objętych odrębnymi umowami lub zleceniami) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie; - dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:Dla Zadania I:1) Kierownikiem budowy - posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub inne ważne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w tej specjalności, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów2) Kierownikiem robót sanitarnych - posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub inne ważne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w tej specjalności, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów3) Kierownikiem robót elektrycznych - posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej, w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub inne ważne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w tej specjalności, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.4) co najmniej 2 osobami posiadającymi odpowiednie przeszkolenie w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczeniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest. Dla Zadania II:1) Kierownikiem budowy - posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub inne ważne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w tej specjalności, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów2) Kierownikiem robót sanitarnych - posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub inne ważne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w tej specjalności, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów3) Kierownikiem robót elektrycznych - posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej, w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub inne ważne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w tej specjalności, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24. ust. 5 pkt 1 Ustawy; 2) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4) oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716).
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) ZADANIE I - dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 700 tys. zł.; ZADANIE II - dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 500 tys. zł.;b) wykazy robót budowlanych (jeden wspólny wykaz w przypadku Wykonawców składających ofertę wspólną - sporządzony według załączników nr 5 do SIWZ) nie wcześniej niż w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencjami (poświadczeniami) bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, z jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty ;c) wykaz osób (jeden wspólny wykaz w przypadku Wykonawców składających ofertę wspólną - zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ) , skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami.d) wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wraz z kopią dokumentów potwierdzających odpowiednie przeszkolenie w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest- wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
wykazy robót budowlanych (jeden wspólny wykaz w przypadku Wykonawców składających ofertę wspólną - sporządzony według załączników nr 5 do SIWZ) nie wcześniej niż w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencjami (poświadczeniami) bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, z jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty ;
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Ustala się wadium dla zamówienia w wysokości odpowiednio dla : ZADANIA I - 35 000,00 zł (słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych 00/100) ZADANIA II- 30 000,00 zł ( słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100)

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena oferty brutto60,00
termin gwarancji i rękojmi na roboty budowlane40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy winny zostać dokonane wyłącznie w formie pisemnego aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności.2. Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian do zawartej umowy w następujących kwestiach:a) udzielenia przez Zamawiającego zamówień dodatkowych na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych, co determinowałoby konieczność zmiany terminów realizacji umowy, b) udzielenia przed terminem zakończenia przedmiotu zamówienia podstawowego, zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy Prawo zamówień publicznych - co determinowałoby konieczność zmiany terminów realizacji umowy, c) działań osób trzecich lub organów władzy publicznej, które spowodują przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia - zmiana terminów realizacji umowy, d) konieczności wykonania zamiennych robót budowlanych w stosunku do robót będących przedmiotem umowy lub odstąpienia przez Zamawiającego od realizacji ich części - zmiana przedmiotu umowy, wynagrodzenia wykonawcy i ewentualnie terminów jej realizacji, e) zmiany warunków świadczenia Wykonawcy na lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości przedmiotu zamówienia bez wzrostu wynagrodzenia,f) leżącej po stronie Zamawiającego zwłoki w przekazaniu wykonawcy placu budowy - zmiana terminów realizacji umowy o ilość dni zwłoki, g) wystąpienia warunków atmosferycznych, uniemożliwiających wykonanie robót budowlanych zgodnie z normami techniczno-budowlanymi wymienionymi w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych opisujących przedmiot zamówienia - zmiana terminów realizacji przedmiotu umowy o liczbę dni wystąpienia przeszkody, zmiany wysokości stawek podatku od towarów i usług VAT dla czynności objętych umową, która wejdzie w życie po zawarciu umowy - zmiana wynagrodzenia wykonawcy w zakresie czynności fakturowanych po wejściu w życie ustawowej zmiany wysokości stawek ww. podatku.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-12-07, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1Nazwa: Termomodernizacja budynku OSP w Jastarni oraz Remont i przebudowę budynku OSP w Jastarni
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie I.a) Termomodernizacja budynku OSP w Jastarni obejmująca zakres następujących robót budowlanych: - termomodernizację zewnętrznych ścian budynku, - termomodernizację dachu oraz stropu poddasza budynku, w tym; rozebranie pokrycia dachu z płyt azbestowo-cementowych oraz kominów dymowych.- wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku - modernizacja instalacji c.o. i c.w.u. połączona z wymianą źródła ciepła, - demontaż / odtworzenie zewnętrznych instalacji: odgromowej, oświetleniowej, sygnalizacyjnej,- budowa instalacji, dostawa i montaż na dachu budynku urządzeń fotowoltaicznych. na podstawie projektu budowlanego opracowanego przez LOCUM M. Paszyn Sp. kom. z Kalisza zatwierdzonego decyzją o pozwoleniu na budowę nr AB/BS-6740/08/17/J z dnia 20.02.2017 r. wydaną przez Starostę Puckiego i przedmiaru robót termomodernizacyjnych stanowiących załącznik nr 17.Ia do SIWZ.Demontaż płyt azbestowo-cementowych wymaga od Wykonawcy zachowania szczególnej ostrożności, Wykonawca zobowiązany jest do należytej organizacji wykonanych prac w celu zmniejszenia uciążliwości dla mieszkańców oraz minimalizacji zagrożenia wynikającego z prowadzonych prac. Wykonawca zamówienia staje się posiadaczem i wytwórcą wszystkich odpadów niebezpiecznych powstałych w wyniku prowadzenia prac, co potwierdza w karcie przekazania odpadu. Zamawiający żąda okazania przez Wykonawcę kart przekazania do składowania odpadów niebezpiecznych. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do uporządkowania nieruchomości po zakończeniu prac. DLA CZĘŚCI OBEJMUJĄCEJ TERMOMODERNIZACJĘ BUDYNKU OSP W JASTARNI WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST DO UMIESZCZENIA W MIEJSCU REALIZACJI INWESTYCJI TABLICY INFORMACYJNEJ OD CHWILI ROZPOCZĘCIA ROBÓT BUDOWLANYCH, A PO ZAKOŃCZENIU ROBÓT TABLICY PAMIĄTKOWEJ. MINIMALNE WYMIARY TABLIC - 80x120 CM. WZÓR TABLICY DOSTĘPNY NA STRONIE O ADRESIE:http://www.rpo.pomorskie.eu/poznaj-zasady-promowania-projektuTermomodernizacja budynku OSP w Jastarni dofinansowana jest z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 10 Energia, Działania 10.1.Efektywność energetyczna - mechanizm ZITb) Remont i przebudowa budynku OSP w Jastarni obejmująca następujący zakres robót budowlanych: - przebudowę pomieszczeń dawnej kotłowni węglowej z przyległym do kotłowni magazynem opału na garaż samochodu gaśniczego i sprzęt ratowniczy, - wykonanie bramy wjazdowej do garażu od strony placu manewrowego, - wykonanie komina dymowego kotłowni gazowej oraz nowych kanałów wentylacyjnych, - wykonanie nowego pokrycia dachowego wraz obróbkami blacharskimi i kominkami wentylacyjnymi i odpowietrzającymi, - przebudowa pomieszczeń socjalnych i magazynowych na parterze budynku wraz z wymianą stolarki drzwiowej, elektrycznej i sanitarnej, - wykonanie mechanicznej wentylacji wyciągowej w pomieszczeniach garaży i węzła sanitarnego, - odnowienie i częściowa wymiana posadzek w pomieszczeniach sanitarnych i socjalnych na parterze i piętrze budynku, - remont i częściowa wymiana instalacji oświetleniowej i elektrycznej w pomieszczeniach na parterze i piętrze budynku - transport pochodzących z rozbiórki pokrycia dachu płyt azbestowo-cementowych i utylizacja powstałego odpadu. na podstawie projektu opracowanego przez LOCUM M. Paszyn Sp. kom. z Kalisza zatwierdzonego decyzją o pozwoleniu na budowę nr AB/BS-6740/08/17/J z dnia 20.02.2017 r. wydaną przez Starostę Puckiego i przedmiaru robót remontowych stanowiących załącznik nr 17.Ib do SIWZ.Wykonawca zobowiązany jest do okazania Zamawiającemu dokumentów potwierdzających przyjęcie odpadów (płyt azbestowo-cementowych) na składowisko posiadające zezwolenie na przyjmowanie tego typu odpadów. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do uporządkowania nieruchomości po zakończeniu prac.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45453000-7, 45210000-2, 45443000-4, 45320000-6, 45321000-3, 45331100-7, 45262660-5, 45400000-1, 45310000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-02-01
data zakończenia: 2018-05-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena oferty brutto60,00
termin gwarancji i rękojmi na roboty budowlane40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: Termomodernizacja budynku Hali Widowiskowo-Sportowej w Jastarni
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Termomodernizacja budynku Hali Widowiskowo-Sportowej w Jastarni obejmująca zakres następujących robót budowlanych:- docieplenie ścian zewnętrznych budynku, - ocieplenie dachu hali oraz stropodachu wentylowanego zaplecza budynku,- modernizacja systemu wentylacji na sali gimnastycznej,- instalacja paneli fotowoltaicznych.na podstawie projektu opracowanego przez LOCUM M. Paszyn Sp. kom. z Kalisza zatwierdzonego decyzją o pozwoleniu na budowę nr AB/MJ-6740/09/17/J z dnia 20.02.2017 r. wydaną przez Starostę Puckiego i przedmiaru robót remontowych stanowiących załącznik nr 17.II do SIWZ.DLA TERMOMODERNIZACJI BUDYNKU HALI WIDOWISKOWO-SPORTOWEJ W JASTARNI WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST DO UMIESZCZENIA W MIEJSCU REALIZACJI INWESTYCJI TABLICY INFORMACYJNEJ OD CHWILI ROZPOCZĘCIA ROBÓT BUDOWLANYCH, A PO ZAKOŃCZENIU ROBÓT TABLICY PAMIĄTKOWEJ. MINIMALNE WYMIARY TABLIC - 80x120 CM. WZÓR TABLICY DOSTĘPNY NA STRONIE O ADRESIE:http://www.rpo.pomorskie.eu/poznaj-zasady-promowania-projektuTermomodernizacja budynku Hali Widowiskowo-Sportowej w Jastarni dofinansowana jest z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 10 Energia, Działania 10.1.Efektywność energetyczna - mechanizm ZIT
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45453000-7, 45210000-2, 45443000-4, 45320000-6, 45321000-3, 45331100-7, 45262660-5, 45400000-1, 45310000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-05-04
data zakończenia: 2018-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena oferty brutto60,00
termin gwarancji i rękojmi na roboty budowlane40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE: