sacro

Szanowny Użytkowniku,

Zanim zaakceptujesz pliki "cookies" lub zamkniesz to okno, prosimy Cię o zapoznanie się z poniższymi informacjami. Prosimy o dobrowolne wyrażenie zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych partnerów biznesowych oraz udostępniamy informacje dotyczące plików "cookies" oraz przetwarzania Twoich danych osobowych. Poprzez kliknięcie przycisku "Akceptuję wszystkie" wyrażasz zgodę na przedstawione poniżej warunki. Masz również możliwość odmówienia zgody lub ograniczenia jej zakresu.

1. Wyrażenie Zgody.

Jeśli wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych Zaufanych Partnerów, które udostępniasz w historii przeglądania stron internetowych i aplikacji w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych i aplikacjach w celu określenia Twoich potencjalnych zainteresowań w celu dostosowania reklamy i oferty), w tym umieszczanie znaczników internetowych (plików "cookies" itp.) na Twoich urządzeniach oraz odczytywanie takich znaczników, proszę kliknij przycisk „Akceptuję wszystkie”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub chcesz ograniczyć jej zakres, proszę kliknij „Zarządzaj zgodami”.

Wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Możesz zmieniać zakres zgody, w tym również wycofać ją w pełni, poprzez kliknięcie przycisku „Zarządzaj zgodami”.




Oferta pracy

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

Warszawa, mazowieckie, Polska Dodano: 2024-04-08 | ID oferty: 2136931

Nasze wymagania

  • Znajomość narzędzi z pakietu MS Office: Excel, Word, Outlook,
  • Umiejętność planowania dnia pracy,
  • Samodzielność i odpowiedzialność w działaniu,
  • Zaangażowanie, dokładność i systematyczność,
  • Umiejętności analityczne i organizacyjne,
  • Umiejętność nawiązywania relacji z klientami oraz z innymi współpracownikami,
  • Umiejętność redagowania tekstów.

Twój zakres obowiązków

  • Obsługa Klienta w fazie posprzedażowej i gwarancyjnej,
  • Współpraca ze Specjalistą ds. Technicznych w procesie usuwania usterek w okresie gwarancji i rękojmi; nadzór nad jakością i terminowością informacji kierowanej do klienta,
  • Prowadzenie rejestru zgłoszeń, protokołów, korespondencji dotyczącej obsługi gwarancyjnej, obsługa  systemu Microsoft Dynamics CRM i Portalu Klienta,
  • Udział w procesie  przygotowania nieruchomości do odbiorów i zasiedlenia, oraz odbiorów lokatorskich,
  • Współpraca z zarządcami i administratorami nieruchomości,
  • Udział w procesie podpisywania aktów notarialnych,
  • Dbanie o prawidłowy przepływ informacji między działami w zakresie obsługi klienta,
  • Współpraca z kontrahentami zewnętrznymi w zakresie prac naprawczych, wykończenia pod klucz, utrzymania nieruchomości.

  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (na zastępstwo),

  • Rozwój w spółce notowanej na GPW,

  • Zapewniamy niezbędne narzędzia do pracy,

  • Bogaty pakiet benefitów pozapłacowych, tj. dofinansowanie zajęć sportowych, prywatna opieka medyczna, dofinansowanie nauki języków, dofinansowanie szkoleń i kursów, ubezpieczenie na życie, dofinansowanie wypoczynku, paczki świąteczne.


Kontakt w sprawie rekrutacji:

Jeżeli jesteś zainteresowana(y) ofertą pracy skontaktuj się z nami na poniższe dane. Przesyłając do nas swoje CV prosimy zawrzeć klauzule o zgodzie na przetwarzanie danych w celu rekrutacji.

UNIBEP S.A.
Źródło oferty

Skontaktuj się z firmą: