Mielec, podkarpackie, Polska Dodano: 2024-03-26 | ID oferty: 2124865
Numer oferty: StPr/24/0667
- Prowadzenie akt osobowych pracowników
- Prowadzenie ewidencji czasu pracy
- Ustalanie uprawnień urlopowych i prowadzenie dokumentacji z tym związanej
- Obsługa programu kadrowo- płacowego
- Rozliczanie świadczeń pracowniczych
- Sporządzanie list płac, naliczanie wynagrodzeń z umów o pracę, umów cywilnoprawnych
- Sporządzanie sprawozdań, raportów i zestawień w zakresie spraw personalnych
- Monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy
- Udzielanie pracownikom informacji z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych
- Wystawianie faktur sprzedażowych
- Wprowadzanie faktur zakupowych do systemu
- Prowadzenie preliminarza płatności
- Realizacja przelewów bankowych
od poniedziałku do piątku:
I zmiana 6.45 - 14.45
umowa na okres próbny - 3 miesiące
Wykształcenie:
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
Miejsce pracy: Strefowa 11, 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymagane dokumenty: Osoby zainteresowane ofertą prosze są o wysyłanie CV na adres e-mailowy:[email protected]
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
Jeżeli jesteś zainteresowana(y) ofertą pracy skontaktuj się z nami na poniższe dane. Przesyłając do nas swoje CV prosimy zawrzeć klauzule o zgodzie na przetwarzanie danych w celu rekrutacji.
Centralna Baza Ofert Pracy