sacro

Szanowny Użytkowniku,

Zanim zaakceptujesz pliki "cookies" lub zamkniesz to okno, prosimy Cię o zapoznanie się z poniższymi informacjami. Prosimy o dobrowolne wyrażenie zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych partnerów biznesowych oraz udostępniamy informacje dotyczące plików "cookies" oraz przetwarzania Twoich danych osobowych. Poprzez kliknięcie przycisku "Akceptuję wszystkie" wyrażasz zgodę na przedstawione poniżej warunki. Masz również możliwość odmówienia zgody lub ograniczenia jej zakresu.

1. Wyrażenie Zgody.

Jeśli wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych Zaufanych Partnerów, które udostępniasz w historii przeglądania stron internetowych i aplikacji w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych i aplikacjach w celu określenia Twoich potencjalnych zainteresowań w celu dostosowania reklamy i oferty), w tym umieszczanie znaczników internetowych (plików "cookies" itp.) na Twoich urządzeniach oraz odczytywanie takich znaczników, proszę kliknij przycisk „Akceptuję wszystkie”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub chcesz ograniczyć jej zakres, proszę kliknij „Zarządzaj zgodami”.

Wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Możesz zmieniać zakres zgody, w tym również wycofać ją w pełni, poprzez kliknięcie przycisku „Zarządzaj zgodami”.




Oferta pracy

Payroll Team Leader with Danish and English

Poznan, wielkopolskie, Polska Dodano: 2024-03-16 | ID oferty: 2115239

Payroll Team Leader with Danish and English
Poznan
NR REF.: 1184547

We’re looking for a Payroll Team Leader with Danish and English for our client – a well-known brand with an office located in Poznań.
Responsibilities:
  • Ensure efficient and qualitative personal administration/payroll service delivery in line with the global procedures and local legal requirements.
  • Supervise monthly and year-end payroll activities.
  • Support the team, acting as first point of contact and resolving escalations.
  • Participating in recruitment of new team members.
  • Taking an active role in coaching and developing team knowledge; coordinating trainings.
Qualifications and skills:
  • Strong knowledge of HR/Payroll environment (with min. 3 years of experience).
  • Fluency in English and Danish language.
  • Knowledge of SAP, ServiceNow, SuccessFactors.
  • Experience in people management – nice to have.
  • Experience in transition of processes, migration.
  • Good knowledge of Microsoft Office Package – especially Excel.
  • Service-oriented and customer-focused background.
Benefits:
  • Hybrid working model.
  • Free underground parking with electric charger and bicycle parking.
  • Stable employment (employment contract).
  • Flexible working hours (we start work between 7 and 10 a.m.).
  • The annual appreciation bonus dependent on performance in the relevant fiscal year.
  • Cafeteria system.
  • Private medical care for employees and their families.
  • Well-being support – Edenred pre-paid lunch card, Employee Support Program – support in difficult life situations.
  • Personal accident insurance and pension plan.
  • Jubilee awards, gifts, and special events.
  • Additional 4-week paternity leave.
  • Co-financing of language courses.

Hays Poland sp. z o.o. is an employment agency registered in a registry kept by Marshal of the Mazowieckie Voivodeship under the number 361.
Kontakt w sprawie rekrutacji:

Jeżeli jesteś zainteresowana(y) ofertą pracy skontaktuj się z nami na poniższe dane. Przesyłając do nas swoje CV prosimy zawrzeć klauzule o zgodzie na przetwarzanie danych w celu rekrutacji.

HAYS
Źródło oferty

Skontaktuj się z firmą: