google

    dewocjonalia, szaty liturgiczne, ogrzewanie kościoła

    Kursy walut 21.08.2017
    1 USD
    3.6408
    -0.0051
    1 EUR
    4.2747
    -0.0079
    1 CHF
    3.7641
    -0.029
    1 GBP
    4.6882
    -0.0167
    1 RUB
    0.0616
    0.0002
    Newsletter
    Otrzymuj wiadomości o nowościach w branży
    Podaj imię i nazwisko:
    Twój adres email:
     
    Zobacz na mapie
    Chcę dodać:
    W zasięgu km

    • Targi Kielce z nowym logo!

    Nowe logo Targi Kielce

    Czerwony punkt podzielony na dwie półkule – od teraz taki logotyp oznacza graficznie Targi Kielce, drugi ośrodek wystawienniczy w Europie Środkowo- Wschodniej. Centrum wydarzeń, międzynarodowy charakter i punkt odniesienia dla innych – oto co symbolizuje.

    To już kolejne logo w historii Targów Kielce, podyktowane naturalnym rozwojem i zmianami w branży wystawienniczej, a także najnowszymi trendami graficznymi. Logo jako serce marki, element wizualnej identyfikacji jest istotnym narzędziem komunikacji i budowania wizerunku Targów Kielce, podkreślającym unikalny charakter ośrodka.
           
    Najnowszy znak kieleckiego ośrodka nawiązuje do czerwonego punktu, który już pojawiał się w poprzednich logotypach. Podkreśla wagę miejsca w przestrzeni, symbolizuje centrum spotkań w biznesie. Znak odnosi się jednocześnie do uproszczonego obrazu kuli ziemskiej, podzielonej na dwie półkule, nawiązując do międzynarodowego charakteru kieleckiego ośrodka wystawienniczego. Nowe liternictwo zastosowane w logo jest wyrazem minimalizmu, który jest esencją biznesowego stylu. Autorem nowego znaku jest Michał Obiedziński, kierownik Zespołu Grafiki Komputerowej w Targach Kielce, absolwent Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi.

    Nowe logo Targów będzie sukcesywnie wdrażane w dokumentach i wydawnictwach targowych.    

    Reklama sponsorowana: Zamów reklamę
    Aby w pełni wykorzystać funkcjonalność portalu
    wymień swoją przeglądarkę na nowszą wersję.